سقف چاپی
نوشته شده توسط : mehdi

سقف چاپی بهترین سقف چاپی را با نازلترین قیمت فقط از آذران پلاست بخرید سقف چاپی در طرح ها و رنگ های متنوع و زیباترین اشکال همراه با نصب در محل توسط کارشناسان آذران پلاستیک.

 

سقف مهری متریال پرطرفدار - اجرا و نصب سقف مهر - آذران پلاستیک
سقف چاپ شده
از بین انواع سقف کاذب موجود در دکوراسیون داخلی می توان یکی از زیباترین مدل ها را سقف چاپی دانست. اگر این متریال محبوب را از نزدیک ندیده اید و با آن آشنایی ندارید این مطلب را برای شما دوست عزیز و مشتری گرامی نوشته ایم تا با سقف چاپی و نکات مهم در نحوه تهیه و نصب آشنا شوید. این ماده محصول را بشناسید.

امروزه در دنیای دکوراسیون داخلی انواع سقف های کاذب را داریم. اما سقف چاپی یکی از بهترین و مدرن ترین نمونه های سقف کاذب است که در سال های اخیر با استقبال زیاد متخصصان دکوراسیون داخلی مواجه شده است. اگر به دنبال این هستید که ظاهر مورد علاقه خود یا عکس یا لوگوی شرکت خود را در سقف فضای اداری خود داشته باشید، انجام این کار با سقف چاپ شده به اندازه کافی آسان است.البته لازم به ذکر است که استفاده از سقف چاپی به فضای اداری محدود نمی شود و می توانید از زیبایی آن در قسمت های مختلف منزل خود استفاده کنید. با توجه به نوع تولید و استفاده از این متریال منحصر به فرد، تنها کافیست از بین کاتالوگ های ارائه شده توسط کارشناسان شرکت آلمدرن طرح دلخواه خود را انتخاب کرده و در هر قسمت از فضای منزل از سقف چاپی استفاده کنید.

 

سقف چاپی چیست؟
در این مقاله در مورد سقف چاپی با شما مشتریان عزیز صحبت می کنیم و انواع این متریال پرطرفدار و پرکاربرد را با شما به اشتراک می گذاریم. پارچه ای با طراحی بسیار زیبا را تصور کنید که بتواند وزن 300 کیلوگرم در هر متر مربع را تحمل کند. این دقیقاً بهترین توصیفی است که می توان برای سقف چاپی یا سقف کشسان ارائه داد. یکی از بهترین و سبک ترین متریال ها برای دکوراسیون داخلی است که قابلیت چاپ هرگونه تصویر با وضوح بسیار بالا را بر روی آن دارد و بسیار بادوام است.

سقف چاپ شده به شما این امکان را می دهد که هر تصویری که دوست دارید داشته باشید، از آسمان شب گرفته تا جنگل های انبوه یا آسمان صاف و آفتابی و حتی طرح های انتزاعی.در عین حال به لطف نورپردازی منحصربفرد خود می تواند محیط شما را کاملا روشن کند و منظره خاصی را به نمایش بگذارد.

مواد تشکیل دهنده پارچه آلمانی این محصول 90% PVC، 5% نرم کننده و 5% مواد افزودنی مجاز می باشد که در نهایت دارای ضخامت 0.8 تا 1 میلی متر بوده و قابلیت کاملا ضد باکتریایی و بدون میکروب و باکتری را دارد. روی آن بنشینید، بنابراین ما از این مواد در مکان هایی مانند بیمارستان ها استفاده می کنیم.

قابلیت چاپ تصاویر سه بعدی و دو بعدی با وضوح بسیار بالا و یکنواختی کل فضای سقف، سقف چاپی را به یکی از محبوب ترین متریال ها تبدیل کرده است که مورد علاقه طراحان، معماران و مصرف کنندگان در نقاط مختلف جهان و همچنین ماست. کشور مورد علاقه، و همچنین تعداد زیادی مدرن داریم روی پروژه هایی با این مدل کار کرده ایم و بسیار زیبا و عالی است. از محل های مسکونی و اداری معمولی گرفته تا محیط هایی مانند سقف استخرها، سوناها، مناطق تجاری بلندمرتبه یا پشت بام مغازه ها، محیط های سرویس دهی و حمل و نقل مانند ایستگاه های مترو و فرودگاه ها، همگی این امکان را دارند که از سقف به طور موثر استفاده کنند.این سقف کاذب در سطحی مجزا، از سقف اصلی شما در فاصله مشخصی ساخته شده و امکان نورپردازی نیز دارد. همچنین به لطف ضخامت یکنواخت در امتداد پارچه اصلی سقف چاپی نور به صورت یکنواخت و راحت پخش می شود به همین دلیل می توانید نور یکنواختی در فضا داشته باشید که بسیار دلپذیر است.

مزایای سقف چاپی
همانطور که حتما می دانید یکی از بهترین سقف های کاذب موجود در بازار را می توان سقف چاپی دانست که در مجلل ترین دکوراسیون ها مورد استفاده قرار می گیرد. دلیل بررسی مزایا و قابلیت های هر ماده بسیار روشن است. دلیل اول این است که با در نظر گرفتن ویژگی ها می توانید بررسی کنید که آیا این متریال واقعاً نیاز شما را برآورده می کند یا خیر و دومین دلیل برای بررسی مزایای سقف چاپی این است که می توانید آن را با سایر متریال های موجود در بازار بررسی و مقایسه کنید. به زبان ساده، می توانیم بفهمیم که آیا ارزش خرید آن به اندازه ای که برای خرید و نصب آن هزینه می کنیم، دارد یا خیر. با ما همراه باشید تا مزایای سقف چاپی خود را به بهترین نحو توضیح دهیم.پارچه های سقفی چاپ شده کاملا قابل شستشو و ضد باکتری هستند
رفتار پارچه سقفی چاپ الاستیک در برابر آتش مقاوم است و آتش را گسترش نمی دهد
سقف کشسان چاپ شده با ظاهری بسیار زیبا با طرح ها و نورپردازی های مختلف
ما این قابلیت را داریم که هر طرحی را که بخواهید بر روی سقف چاپ شده چاپ کنیم.
گارانتی مادام العمر آلمدرن به کیفیت کار شما بستگی دارد.
قابل انتقال به سقف های دیگر، امکان بازکردن پارچه و نصب آن در جای دیگر زیر نظر کارشناس وجود دارد.
استفاده از سازه های خاص و مستحکم برای نصب سقف چاپی برای استحکام بیشتر
به هیچ وجه گرد و غبار روی سقف مهر شده نمی نشیند.
سقف چاپی به طور کامل در یک واحد بدون سازه در وسط کار نصب می شود.

مهم ترین ویژگی ها و مزیت های سقف چاپی را در بالا توضیح دادیم، البته ویژگی های این متریال در این هشت تا ده نکته خلاصه نمی شود، اما مابقی را در زمانی که با ما تماس بگیرید و به پروژه خود نیاز داشته باشید، می گذاریم. آیا شما نکته ای دارید؟ در صورت وجود این شرایط کافی است با همکاران ما در دپارتمان کارشناسان و سقف های چاپی تماس بگیرید تا به تمامی سوالات شما پاسخ داده و پروژه ناتمام خود را تکمیل کنند.

دکور با سقف چاپ شده
شاید این سوال برای شما پیش آمده باشد که از سقف چاپی در کجا می توان استفاده کرد؟ البته استفاده از هر متریالی در محیط مناسب خود مهم است، اما یکی از مزیت های اصلی سقف کشسان یا سقف چاپی این است که در هیچ فضایی محدود نمی شود.

البته با توجه به کاربردهای بی شمار این متریال مجلل در ادارات و فضاهای رسمی، شاید به نظر برسد که سقف کاذب برای خانه مناسب نیست، اما این تفکر کاملا اشتباه است و می توانیم از این سقف کاذب در بسیاری از پروژه ها در منازل استفاده کنیم. و در قسمت های مختلف در تمام این فضاها از توالت و حمام گرفته تا سقف پذیرایی و راهرو اتاق خواب ها می توانید از آن استفاده کنید و طرح های سقفی چاپی آنقدر زیاد است که می توانید از بین صدها مدل مختلف متناسب با دکوراسیون انتخاب کنید. از هر فضایی

دکوراسیون سقف چاپی بسیار مناسب است زیرا هر تصویری که در ذهن دارید و می خواهید در صورت بالا بودن وضوح تصویر مورد نظر می توانیم آن را روی پارچه های مخصوص برای شما چاپ کنیم تا در فضای مورد نظر شما نصب شود. به عنوان مثال بسیاری از شرکت های خصوصی یا مطب ها و کارخانه های بزرگ لوگو یا تبلیغات خود را روی این متریال چاپ می کنند و از آن در سقف و یا حتی روی دیوار استفاده می کنند که بسیار زیبا خواهد بود.یکی از کاربردهای اصلی این سقف مدل فراتر از بحث منازل و ادارات عمده فروش سقف های چاپی به عنوان سقف موقت غرفه های نمایشگاهی لوکس است. البته با توجه به تا و باز شدن این کابین ها طراحی شده و پس از استفاده به راحتی می توان آن را برای کابین های بعدی کنار گذاشت. از جمله محیط های دیگری که طرفداران زیادی به استفاده از سقف های چاپی و به طور کلی سقف های کاذب دارد، رستوران ها، مغازه ها و مراکز خرید هستند. امکاناتی که سقف چاپی در ایجاد دکوری مجلل به آنها می دهد با هیچ سقف کاذب دیگری قابل مقایسه نیست.

مکان هایی که می توانید به راحتی از سقف چاپی استفاده کنید را در لیست زیر ذکر کرده ایم تا راحتتر بررسی کنید:

  1. سقف تمام قسمت های ساختمان مسکونی
  2. دفاتر پشت بام/شرکت ها و دفاتر مختلف
  3. سقف مطب ها و درمانگاه ها
  4. لابی پشت بام مراکز بزرگ مانند مغازه ها یا مراکز خرید
  5. لابی پشت بام هتل ها
  6. سقف کاذب مغازه ها و موسسات تجاری
  7. سقف کاذب بیمارستان ها در قسمت های مختلف حتی در اتاق عمل به دلیل آنتی باکتریال بودن
  8. سقف لابی هتل یا رستوران ها، تالارها و تالارهای مجلل
  9. سقف نمایشگاه های موقت به دلیل سهولت نصب و مونتاژ مجدد
  10. و ده ها مکان دیگر که می توانید به آنها فکر کنید.

 

انواع سقف های چاپی
در این قسمت از مقاله، پس از آشنایی با سقف مهر و روش تولید و تحقق این محصول کاربردی و پرطرفدار، به سراغ انواع آن می رویم و پس از نام بردن از هر کدام، به توضیح مختصری می پردازیم. باید بدانید که در دنیای دکوراسیون دو مدل سقف کاذب داریم که به صورت چاپی استفاده می شود که در این قسمت شما را با این دو مورد آشنا می کنیم.

سقف چاپی طرح الاستیک
یکی از جدیدترین و به روزترین متریال هایی که با ظهور در صنعت دکوراسیون داخلی چالش های زیادی را برای متریال های قدیمی ایجاد کرد. این متریال نوظهور که سقف طرح کشسان چاپی نامیده می شود، تحول عظیمی در طراحی محیطی و همچنین اجرای پروژه های نوسازی در محیط های مختلف از جمله محیط های مسکونی، اداری، تجاری و پزشکی ایجاد کرده است. اجرای سقف کاذب آنتی باکتریال که ساختاری برای تقسیم به قطعات کوچکتر ندارد. سقف یکپارچه بسیار زیبا با نصب بسیار سریع و آسان که بر روی آن می توانید هر طرح و تصویری را که دوست دارید با بالاترین کیفیت و سازگار با محیط مورد نظر چاپ کنید.

لازم به ذکر است که سقف چاپی طرح کشسان توسط شخصی به نام باریسول ثبت و کشف گردیده است از این رو به این محصول نوظهور در بازار سقف چاپ باریسول نیز گفته می شود.البته امروزه با توجه به پیشرفت صنعت ساختمان و دکوراسیون داخلی، این متریال نیز دستخوش تغییراتی شده و پس از سال ها اجرا و استفاده در پروژه های مختلف، تغییراتی در آن به وجود آمده است.

سقف چاپی الگوی کش دار نیز انواع و مدل های مختلفی دارد که هم از نظر ضخامت کش کش و هم در نحوه نورگیری با یکدیگر تفاوت دارند. از نظر اجرا و نصب هیچ گونه تفاوتی با هم ندارند و تمامی مدل ها توسط تکنسین های حرفه ای با اجرای پروفیل های خاص در حین کار اجرا و نصب می شوند.

حال در این مطلب قصد داریم انواع الگوهای سقف برجسته الگوی لچک را معرفی کنیم و هر کدام را به شما عزیزان معرفی کنیم و به اختصار توضیح دهیم.

مدل سقف کشسان ترانس پرینت: این مدل سقف کشسان به دلیل سادگی و نورپردازی یکپارچه یکی از پرطرفدارترین مدل ها می باشد و به همین دلیل می توان از آن در محیط های مختلف با کاربردهای مختلف استفاده کرد و محدودیتی ندارد زیرا از کاملا یکنواخت تشکیل شده است. ، پارچه باریسول ساده و تک رنگ که شفاف بوده و پس از نصب در محیط گزینه بسیار مناسبی برای تامین نور یکپارچه و مفید می باشد.در این مدل سقف کشسان معمولاً از نورپردازی بلوک با فاصله حدود 20 سانتی متر از پارچه استفاده می شود. اگر بخواهیم به ویژگی ها و مزایای این ماده اشاره کنیم باید مواردی مانند; قابلیت چاپ با بالاترین کیفیت تصویر، شفافیت و قابلیت نور محیط و همچنین قابلیت اجرا با انواع نورها از جمله فیبر نوری یا کریستال نوری.

سقف چاپ لاکی یا براق: یکی از مدل های پرطرفدار و شناخته شده سقف لاکی چاپی است. در این محصول که بزرگترین ضخامت داماسک باریسول است استفاده از نورپردازی زیر سقفی منطقی نیست زیرا به دلیل ضخامت زیاد نور را از خود عبور نمی دهد و سطحی کاملاً یکنواخت و براق دارد و معمولا پس از استفاده و اجرا در پروژه ها برای اطمینان از نور محیط از هالوژن ها برای روشنایی سقف یا دیوار استفاده می شود. از دیگر ویژگی ها و مزیت های این متریال تنوع رنگی است که بسته به محیط مورد نظر و در نهایت با توجه به سلیقه کارفرمای محترم قابل انتخاب و رنگ آمیزی می باشد. لازم به ذکر است که این نوع سقف کشسان قابل چاپ نیست و در پروژه هایی مانند سقف کاذب و یا حتی دیوار کاذب به صورت کاملا تک رنگ استفاده می شود.مدل مجازی کاشی آسمان با سقف چاپی
یکی دیگر از انواع سقف کاذب باکیفیت که قدمت بیشتری نسبت به مصالح فوق در صنعت دکوراسیون داخلی دارد و در بین طراحان و معماران گران قیمت نیز از محبوبیت بالایی برخوردار است، سقف چاپی مدل کاشی آسمان مجازی است. این متریال در کارگاه شرکت آلمدرن بر روی دستگاه های مخصوص تولید و چاپ می شود و در صورت نیاز در اختیار شما مشتریان گرامی قرار می گیرد.

سقف چاپی مدل پلاک آسمان مجازی از ورق های پلکسی درجه یک معمولاً 60*60 تولید شده است که اندازه استاندارد کاشی های سقف کاذب می باشد. اگر بخواهیم به ویژگی ها و مزایای این متریال سقف کاذب کاربردی اشاره کنیم، می توان مواردی مانند: وزن سبک، قابل شستشو، طرح های بسیار متنوع به طوری که طرح مورد نظر شما با کیفیت بالا چاپ شود، مقاومت در برابر بخار آب برای استفاده در محیط هایی مانند سرویس، سرویس بهداشتی و حتی سقف استخر، امکان دسترسی به تجهیزات و لوله های قرار داده شده بر روی سقف کاذب پس از نصب و همچنین دوام و طول عمر بالا. لازم به ذکر است وی در کنار بیان مزایای این متریال به قیمت مقرون به صرفه و دسترسی آسان به این متریال نیز اشاره کرد.

 

سقف با طرح گلکسی چاپ شده
یکی از معروف ترین و پرطرفدارترین الگوهای سقف برجسته قطعاً سقف برجسته طرح کهکشانی است که چه کسانی را خواهید یافت که از دیدن زیبایی آسمان کهکشان و ستاره های بی شمار آن خوشحال نشوند و تمایلی به اجرای آن در آن نداشته باشند. بخشی از فضای خانه آنها به خصوص در قسمت خواب، این یکی از طرح هایی است که می توانیم به خوبی متوجه آن شویم و دیدن آن بسیار زیباست.

به لطف نورپردازی زیبای خود، شما را به یاد آسمان زیبای شب می اندازد.
به همین دلیل است که سقف چاپی طرح کهکشانی را یکی از زیباترین این سبک متریال و همچنین پرطرفدارترین این کار می دانند.

اجرای سقف مهر
توضیح این قسمت از مقاله یکی از چالش ها و سوالات همیشگی همراهان الو مدرن است، بنابراین قصد داریم در مورد نحوه اجرای چاپ سقفی صحبت کنیم. یکی از مهمترین قسمت های ایجاد سقف کاذب روش و مراحل اجرای سقف خاص است.

برای نصب سقف چاپی، ابتدا باید وظایف زیر را در نظر بگیرید تا از سقف صاف برای تکنسین ها و نصابان روشنایی اطمینان حاصل کنید. در بالای این سقف تخت، شاخه های انباشته و وسایل روشنایی در فواصل مناسب از یکدیگر قرار خواهند گرفت.به همین دلیل می توانید در نهایت پس از نصب سقف چاپی یک محیط نورپردازی با نور یکنواخت داشته باشید.

پس از نصب متریال روشنایی و بررسی ریموت ها و کارکرد کارهای برقی، اقدام به نصب و اجرای خود پارچه می کنیم. برای نصب ایمن این پارچه و یکنواختی نور دریافتی شما باید آن را حداقل 25 سانتی متر زیر مواد نورپردازی انداخته و برای نصب آن در اطراف فضا یا پلانی که دارید پروفیل های مخصوص می سازیم و در نهایت پارچه در این پروفیل ها چسبانده می شود و کاملا محکم می شود.

برای بازشوهای بزرگ این پارچه دارای پوشش کامل بوده و توسط بخاری های صنعتی گرم، فرم داده و فرآوری می شود.
آنچه در نصب سقف چاپی بسیار حائز اهمیت است استفاده از نیروی کار مجرب و تکنسین های مجرب در این کار می باشد که ما در درالو مدرن با کلیه متریال ها و پرسنل مجرب جهت اجرای نصب آن در خدمت شما هستیم.

 

سقف چاپی بخرید
حالا پس از خواندن این مقاله احتمالا به این فکر می کنید که چگونه این سبک سقف را سفارش دهید و به راحتی نتیجه بگیرید.این کار با وجود کارشناسان و تیم حرفه ای شرکت الو مدرن بسیار آسان است. طراحان ما در خدمت شما هستند تا بتوانید در اسرع وقت بهترین نوع سقف چاپی را تهیه کنید.

ابتدا می توانید از طریق راه های ارتباطی که در اختیار ما قرار داده ایم با ما تماس بگیرید و طرح فضایی خود را ارسال کنید و پس از مشاوره تلفنی و ارسال آنلاین نمونه ها، کارشناسان مجرب این شرکت دست به کار شده و از محل پروژه بازدید می کنند. آنها نزد شما می آیند تا اندازه گیری های دقیق انجام دهند و یک تخمین کلی از کار به شما بدهند.
تیم ما در شرکت الو مدرن دارای کاتالوگ هایی از طرح های مختلف است که بیش از صدها طرح را در اختیار شما قرار می دهد و ما به صورت 24 ساعته و 7 روز هفته آماده انجام وظایف خود هستیم. فقط با ما تماس بگیرید





:: برچسب‌ها: سقف چاپی , سقف چاپی چیست ,
:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 مرداد 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: