نوشته شده توسط : mehdi

ویزای ایتالیا محبوب ترین ویزای شینگن برای ایرانیان است. برای دریافت ویزای ایتالیا فقط مهارت های مالی و تحرک حسابداری مورد نیاز است. در صورت آماده بودن مدارک می توانید حتی 1 ساعت بعد به سفارت مراجعه کنید و 14 روز کاری بعد نتیجه ویزای خود را بگیرید.

برای اخذ ویزای ایتالیا راه سختی ندارید. تنها شرط اخذ ویزای ایتالیا، تمکن مالی و بازگشت اکانت 250 تا 300 میلیون تومانی است. لازم به ذکر است که گردش حساب به تعداد تراکنش های موجود در حساب متقاضی اطلاق می شود و مبلغ آن چندان مهم نیست.

 

شرایط ویزای ایتالیا
نکته مهم: اشتباه رایج در بین متقاضیان ویزای ایتالیا و حتی دلالان ویزا در این کشور این است که فکر می کنند مسئولان سفارت به پول خود توجه می کنند! اگر اینطور نیست و می توانید یک هفته قبل از تعیین وقت نمایندگی، حسابی را که پیگیری شده است با افزودن پول (تا سقف 200 میلیون تومان) تهیه کنید. به عنوان مثال، حساب یک کارمند را تصور کنید که به همان میزان حقوقش می چرخد. این فرد می تواند با واریز وجه یک هفته قبل از تعیین وقت سفارت ایتالیا، توان مالی مناسب را ایجاد کند.همچنین اگر تا به حال به خارج از کشور سفر نکرده اید، می توانید با حساب بانکی و مالی خوب ویزای ایتالیا دریافت کنید.

ویزای تضمینی ایتالیا
هیچ تضمینی برای ویزای ایتالیا وجود ندارد. تصمیم گیرندگان اصلی در اعطای ویزای ایتالیا افسران ویزای این کشور هستند. نه Visaland و نه هیچ اپراتور دیگری نمی توانند تضمین کنند که شما ویزای ایتالیا را دریافت خواهید کرد.

نوع ویزای ایتالیا
ویزای شینگن ایتالیا با توجه به هدف سفر متقاضی در انواع مختلفی صادر می شود. ویزای توریستی، ویزای سرمایه گذاری و ویزای تحصیلی رایج ترین ویزاهایی هستند که سفارت ایتالیا برای متقاضیان ایرانی صادر می کند.

1. ویزای توریستی ایتالیا
همانطور که از نامش پیداست، این نوع ویزا برای گردشگری است. برای دریافت ویزای توریستی ایتالیا، بازده حساب بالا و توانایی مالی عوامل اصلی تعیین کننده هستند. با ویزای توریستی ایتالیا می توانید هر 6 ماه تا 90 روز اقامت داشته باشید.

2. ویزای سرمایه گذاری ایتالیا
این نوع ویزا برای مقاصد سرمایه گذاری در ایتالیا صادر می شود. با خرید ملک یا سرمایه گذاری در ایتالیا می توانید اقامت دائم این کشور را دریافت کنید.اگر شخصی بخواهد در ایتالیا سرمایه گذاری کند، مقدار زیادی از آن سرمایه گذاری باید متعلق به آن شخص باشد.

3. ویزای تحصیلی ایتالیا
ویزای تحصیلی ایتالیا به متقاضیان برای مطالعات یا تحقیقات کوتاه مدت یا بلند مدت اعطا می شود. برای دریافت ویزای تحصیلی ایتالیا، باید دعوتنامه ای از دانشگاه یا موسسه آموزشی معتبر ارسال کنید. پس از اتمام دوره یا مدت اعتبار ویزا می توانید اقامت دائم این کشور را داشته باشید.

 

نامه ویزای ایتالیا و سایت وقت سفارت ایتالیا

برای اخذ ویزای ایتالیا دو دسته مدارک عمومی و مدارک خاص را پیشنهاد می کنیم. مدارک عمومی مدارکی هستند که برای هر نوع ویزای ایتالیا باید ارائه دهید و یکسان هستند. اما مدارک خاص برای نوع ویزای مورد نیاز منحصر به فرد است.

 

مدارک لازم برای ویزای تحصیلی ایتالیا عبارتند از:

???? فرم درخواست ویزای ایتالیا

???? پاسپورت فعلی شما و تمامی گذرنامه های قبلی

???? دو عکس 3.5*4.5

???? رزرو بلیط هواپیما و سوپروایزر هتل

???? ارسال دعوت نامه (در صورت وجود)

???? گردش حساب ها و مهارت های مالی

???? گواهی اشتغال به کار یا گواهی اشتغال به کار

???? اصل و ترجمه کلیه اسناد ملکی

???? بیمه مسافرتی

???? اصل سند ازدواج و ترجمه (در صورت ازدواج)

 

رد ویزای ایتالیا
در بین کشورهای شینگن، ویزای ایتالیا کمترین میزان امتناع را دارد.شایع ترین دلیل رد درخواست ویزای ایتالیا، عدم اطمینان مقامات ویزا در این کشور به بازگشت متقاضیان است. شما می توانید این اعتماد را با ارائه مدرک کار، روابط خانوادگی با کشور خود و مشخص کردن واضح هدف سفر خود به ایتالیا ایجاد کنید.

چشم پوشی از امتناع و اعتراض به امتناع ویزای ایتالیا
برای رفع رد ویزای ایتالیا، باید از رم درخواست دهید. به این ترتیب شما وکیل این شهر را نمایندگی می کنید تا کارهای مربوط به رد ویزای ایتالیا را برای شما انجام دهد. این کار قابل انجام است، اما هزینه زیادی برای شما در بر خواهد داشت. اگر ریجکت شده اید، می توانید درخواست ویزای خود را 6 ماه پس از رد شدن دوباره ارسال کنید. همچنین می توانید نسبت به امتناع ویزای ایتالیا نامه اعتراضی بنویسید و با سند به افسر ویزا اطلاع دهید که به اشتباه رد شده اید.

ویزای اضطراری ایتالیا
در صورت آماده بودن مدارک ویزای ایتالیا می توانید از 1 ساعت تا 1 هفته بعد به سفارت مراجعه کنید. ویزای فوری ایتالیا زمان آژانس را سرعت می بخشد و زمان پاسخگویی را تغییر نمی دهد.

هزینه ویزای ایتالیا
هزینه ویزای ایتالیا بستگی به نوع ویزای مورد نیاز و مدت زمان سفر شما به منطقه شینگن دارد.به عنوان مثال، هزینه آژانس برای درخواست ویزای توریستی، تجاری، پزشکی و غیره به منطقه شنگن برای افراد بالای 12 سال 80 یورو، برای افراد زیر 6 تا 12 سال 40 یورو و برای افراد زیر رایگان است. 6 ساله این مبلغ فقط برای درخواست ویزای شینگن ایتالیا و سایر هزینه ها مانند مدت زمان حضور در سفارت ایتالیا، سفر به سفارت و کارگزاری، عکاسی، عکاسی، بیمه مسافرت و ... می باشد.

همچنین می توانید برای اطلاع از هزینه اخذ ویزای ایتالیا که شامل زمان حضور در سفارت، پر کردن فرم درخواست ویزای شینگن، بیمه مسافرتی، رزرو بلیط سفر و هتل واچر می باشد، با مشاوران گروه ویزالند تماس بگیرید.

سفارت ایتالیا در تهران
سفارت ایتالیا در تهران در شماره خیابان نوفل لوچاتو، خیابان حافظ، 298 البته توجه داشته باشید که دفاتر کنسولی و ویزای سفارت در تهران تعطیل است و برای درخواست ویزا باید به سفارت CKGS در خیابان سیزدهم مراجعه کنید. والنجک، پاساژ گالریا، طبقه چهارم. حضور در این نمایندگی بدون تعیین وقت آژانس (از پیش تعیین شده) امکان پذیر نیست.



:: موضوعات مرتبط: ویزای ایتالیا , ایتالیا , ,
:: برچسب‌ها: ویزای ایتالیا , سایت وقت سفارت ایتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 169
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 ارديبهشت 1402 | نظرات ()