نوشته شده توسط : mehdi

گذرنامه های دومینیکن و اقامت دائم دارای مزایای زیادی هستند ، مانند یک پروسه بسیار کوتاه 3 ماهه برای اخذ گذرنامه دومینیکن ، عدم نیاز به حضور فیزیکی و تسلط بر زبان و هیچ الزامات پیچیده ای مانند سوابق مدیریتی. گذشته از مزایای پاسپورت دومینیکا که عموماً مردم را متقاعد می کند تا برای دریافت تابعیت اقدام کنند ، مهمترین نکته برای ایرانیان این است که دومینیکا تنها کشوری است که برای شهروندان و ایرانیانی که فقط ایرانی دارند برای شهروندی و گذرنامه (در کوتاه مدت) درخواست می کند. به شهروندی و برای تجارت بین المللی و سفرهای خارجی نیاز به تابعیت دوم و گذرنامه دوم دارند ، آنها چاره دیگری ندارند.

لازم به ذکر است که تنها کشورهای جهان دارای پروسه حقوقی برای اعطای تابعیت از طریق سرمایه گذاری (در طول روند کوتاه مدت) هستند. دومینیکا ، و دوم ، سنت کیتس ، و از آنجا که سنت کیتس برای شهروندی در ایران درخواست نمی کند ، دومینیکا تنها گزینه برای ایرانیان است.

دلیل اخذ اقامت و پاسپورت دومینیکا زندگی و اقامت در این کشور نیست ، بلکه اخذ گذرنامه از کشوری است که به شما امکان می دهد بدون نیاز به ویزا به بسیاری از کشورها مانند انگلستان سفر کنید.



:: برچسب‌ها: پاسپورت دومینیکا , دومینیکا ,
:: بازدید از این مطلب : 303
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mehdi

خانم ها وقت و پول زیادی برای از بین بردن موهای زائد  بدنشان هزینه می کنند. شرکت های آرایشی، به طور مداوم محصولات جدید برای از بین بردن موهای زائد معرفی می کنند، به همین منظور دستگاه لیزر خانگی موهای زائد را نیز تولید کرده اند.

نواحی خاصی مانند زیربغل، پاها و خط بیکینی ذاتا در هر فردی محل رشد موهای زائد است. پس از انجام لیزر در صورت موفقیت آمیز بودن، شما می توانید این کار بهداشتی را برای همیشه از لیست کارهایتان کنار بگذارید.

بر اساس تحقیقاتی که اخیرا انجام گرفته است و گزارش جامعه جراحان زیبایی، لیزر درمانی موهای زائد، سومین عمل متداول با تهاجم خیلی کم بعد از بوتاکس و تزریق ژل می باشد که پزشکان در مطب آن را انجام می دهند. اما مانند اکثر کارهای پوست و زیبایی، لیزر موهای زائد نیز گران قیمت است.



:: برچسب‌ها: لیزر خانگی , دستگاه لیزر خانگی موهای زائد ,
:: بازدید از این مطلب : 270
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mehdi

قبل از اینکه در مورد آموزش هایفو با هایفو صورت صحبت کنیم بهتر است نگاهی به این دستگاه داشته باشیم. هایفو صورت (HIFU) اغلب برای سفت شدن پوست و جوان‌سازی آن مورد استفاده قرار می‌گیرد. محققین در طراحی این دستگاه از تکنیک‌های پیشرفته و به روز بهره برده‌‌اند. HIFU باعث شده تا به جای عمل‌های تهاجمی لیفت صورت بتوان بدون زخم و خونریزی به نتیجه ایده‌آل خود رسید. چرا که دستگاه هایفو این قابلیت را دارد تا خطوط ریز صورت را از بین برده و سبب سفت شدن پوست صورت و بدن شود. علت این کار را می‌توان به تحریک شدن پوست برای تولید بیشتر کلاژن و الاستین در نتیجه هایفوتراپی مربوط کرد.

دستگاه HIFU با ایجاد انرژی اولتراسوند قوی باعث ایجاد گرما در ناحیه مورد نظر می‌گردد. این گرمای ایجاد شده باعث تحریک سلول‌های پوستی در لایه‌ درم می‌شود. حرارت ایجاد شده در پوست بدون آسیب رساندن به بافت‌های اطراف به طور تقریبی تا ۶۵ درجه سانتی‌گراد بالا می‌رود. در نتیجه بیمار می‌تواند بعد از گذراندن جلسات درمانی به پوستی جوان و شاداب دست یابد. دستگاه هایفو صورت مورد تایید سازمان FDA است. همچنین به دلیل مزایایی که دارد توانسته توجه اغلب افراد را به خود جلب کند. نتایج مثبت حاصل از هایفو تراپی طی ۹۰ تا ۱۸۰ روز بعد از جلسه درمانی خود را نشان داده و تا سال‌ها می‌توانند باقی بمانند.

 

 

 



:: برچسب‌ها: آموزش هایفو , آموزش هایفو صورت , انجام هایفو ,
:: بازدید از این مطلب : 292
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mehdi

آرون افشار به نام خنده هاتو قربون

آرون افشار خنده هاتو قربون

آرون افشار خنده هاتو قربون



:: برچسب‌ها: دانلود آهنگ آرون افشار به نام خنده هاتو قربون , آرون افشار به نام خنده هاتو قربون , آرون افشار , ,
:: بازدید از این مطلب : 268
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mehdi

ادعاها در مورد دستگاه های پوستی دیود ساطع کننده نور (LED) قطعاً جذاب به نظر می رسند. گفته می شود این دستگاه برای درمان چین و چروک، قرمزی و علائم پیری گرفته تا آکنه، زخم و لکه های تیره مورد استفاده قرار می گیرد. شواهدی مبنی بر تاثیر آن وجود دارد، اما به هر حال نتایج قطعی نیستند. در این مقاله به بررسی مزایا و معایب اِل ای دی تراپی یا نور درمانی پوست می پردازیم:

1. آیا درمان پوست با ال ای دی تراپی صحت دارد؟

کارشناسان می گویند که خیلی زود است که بفهمیم این دستگاه ها موثر هستند یا خیر.

2. آیا دستگاه های ال ای دی تراپی واقعا می توانند چین و چروک، قرمزی و علائم پیری، آکنه، زخم و لکه های تیره را برطرف سازند؟

دکتر الیزابت بوزنی، استادیار پوست در دانشکده پزشکی هاروارد می گوید، برخی مطالعات انجام شده، نوید بخش اثرات این دستگاه ها هستند، اما این اثرات هنوز قطعی نیست.

3. آیا استفاده از دستگاه های ال ای دی تراپی یا نور درمانی پوست ایمن می باشد؟

دکتر بوزنی می گوید در بیشتر موارد، به نظر می رسد این روش های درمانی با نور LED، حداقل در کوتاه مدت نسبتاً بی خطر هستند.



:: برچسب‌ها: دستگاه ال ای دی تراپی , ال ای دی تراپی , نور درمانی پوست ,
:: بازدید از این مطلب : 315
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mehdi
در دوره آموزش لیزر موهای زائد، یک روند کامل درمانی برای از بین بردن موهای زائد بدن، کند شدن رشد موهای بدن و افزایش نرمی و لطافت پوست به شما آموزش داده می شود. این دوره شامل آموزش های جامع مربوط به لیزر موهای زائد بدن از جمله: آشنایی با لایه های پوستی بدن، آشنایی با انواع دستگاه های لیزر و عملکرد هرکدام، آموزش تنظیم کردن انواع دستگاه های لیزر، آموزش عملی استفاده از دستگاه ها برای نقاط مختلف بدن و مراقبت های پوستی بعد از انجام لیزر موهای زائد می شود. هنرجو در این دوره نحوه استفاده صحیح و تنظیم دمای مناسب لیزر برای نقاط حساس بدن را می آموزد. هدف این دوره آموزشی تربیت افراد ماهر و متخصصی است که توانایی کار با دستگاه های مدرن لیزر موهای زائد را به صورت حرفه ای و اصولی دارند.
 
 


:: برچسب‌ها: آموزش لیزر موهای زائد , لیزر موهای زائد , ,
:: بازدید از این مطلب : 289
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mehdi

معرفی دوره آموزش کار با لیزر پوست

در دوره 

آموزش لیزر

 پوست شما با رعایت بهداشت و ایمنی طرز کار با انواع لیزر پوست را متناسب با رنگ پوست افراد مختلف و ویژگی های پوستی آنها یاد خواهید گرفت.آموزشگاه ندای سلامت برای برگزاری دوره های آموزش کار با لیزر پوست و مو اقدام به برگزاری این کلاس کرده است و شما میتوانید در این دوره کاربردی و علمی با هر مدرک تحصیلی حضور یابید. دوره آموزش کار با لیزر پوست برای تمام افرادی که علاقه دارند از مهارت های خود کسب درآمد کنند بسیار مناسب می باشد و شما می توانید در انتهای این دوره علاوه بر درآمد عالی یک جایگاه مناسب اجتماعی نیز کسب کنید.

 

آموزشگاه ندای سلامت از جمله مراکز برجسته و معتبر در زمینه آموزش کار با لیزر پوست در تهران می باشد.دوره آموزش کار با لیزر پوست توسط مدرسین با تجربه و متخصص و با نظارت مدیریت مسابقه آموزشگاه ندای سلامت برگزار می شود. در این دوره آموزشی شما با تکنیک های جدید کار با انواع لیزر را به طور کامل یاد خواهید گرفت و می توانید در جهت ارتقاء سطح کیفیت علمی خود گام مثبتی بردارید. در پایان دوره آموزش کار با لیزر پوست و مو به کلیه افراد مدرک معتبر و بین المللی سازمان فنی و حرفه‌ای اعطا میگردد.

 
 


:: برچسب‌ها: آموزش لیزر موهای زائد , لیزر موهای زائد , لیزر ,
:: بازدید از این مطلب : 304
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mehdi

آموزش تزریق ژل و بوتاکس در کرج

در بین عمل های غیر تهاجمی که در زمینه زیبایی انجام میشود تزریق ژل و بوتاکس علاقه مندان بسیاری چه در بین خانم ها و چه آقایان  به خود جذب کرده از بین بردن چین و چروک یکی ازکاربرد های این روش زیبایی است علاقه مندان با حضور در کلاس آموزشی در کرج  و گذراندن جلسات تئوری و عملی با همه کاربرد های تزریق ژل و بوتاکس آشنا و مهارت لازم را کسب خواهند نمود


►آموزش روش های تزریق ژل و بوتاکس در کرج

یکی از سرفصل هایی که در دوره های آموزش تزریق بوتاکس کرج به آن پرداخته میشود آموزش روش های تزریق ژل و و تزریق بوتاکس است که بسیار نیازمند مهارت و دقت میباشد. تزریق ژل و یا بوتاکس با توجه به نقطه ی مورد نظر و میزان تزریق و عمق تزریق مواردی ازین دست تفاوت های با هم دارند که این آمزش های توسط اساتید مجرب و با تجربه این حوزه به صورت حرفه ای طی جلسات تئوری و عملی آموزش داده می شود



:: برچسب‌ها: لیفت صورت با نخ , تزریق ژل , تزریق ژل و بوتاکس , آموزش تزریق ژل ,
:: بازدید از این مطلب : 344
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mehdi

آموزش تزريق ژل و تزریق فیلر یکی از پرطرفدارترین عمل های غیر تهاجمی برای زیبایی افراد می باشد که این روزها بسیار بین خانم ها (خصوصاً) جای حود را باز کرده است. رفع چین و چروک و جوان سازی پوست تنها بخشی از کاربردهای این تکنیک زیبایی می باشد که با شرکت در این دوره به صورت تئوری و عملی با تمامی کاربردهای آن آشنا خواهید شد.

این کارگاه آموزشی پر مخاطب، زیر نظر اساتید برجسته و مجرب مورد تأیید آکادمی Biocare اروپا برگزار می شود و شامل مطالب تئوری و عملی برای تسلط کافی شرکت کنندگان در کارگاه به موضوع تزریق ژل و بوتاکس می باشد.

 

 

مدرک بین المللی مورد تأیید آکادمی Biocare

همانند سایر کارگاه های آموزشی گروه پزشکی پاسارگاد، کارگاه تزریق ژل و بوتاکس نیز توسط مدرسین و پزشکان آموزش دیده و مورد تأیید آکادمی بیوکر تدریس می شود. لذا به شرکت کنندگان در این دوره گواهی بین المللی مورد تأیید و قابل استعلام ارائه خواهد شد.



:: برچسب‌ها: آموزش تزريق ژل , تزريق ژل , آموزش تزریق فیلر , تزریق فیلر ,
:: بازدید از این مطلب : 328
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mehdi

امروزه ليزر موهاي زائد به يكي از محبوب ترين درمان هاي زيبايي در سراسر جهان تبديل شده است.در كشورمان ايران نيز كلينيك ‌هاي زيبايي از دستگاه ‌هاي مختلفي براي ليزر موهاي زائد مراجعين خود استفاده مي‌ كنند، اما از بين همه آن ها دستگاه ليزر تيتانيوم از بهترين، ايده ‌آل ‌ترين و پرفروش ‌ترين دستگاه ‌هاي ليزر موي زائد موجود در بازار ايران مي باشد.

در دستگاه ليزر تيتانيوم با وجود فناوري ليزر سه طول موج الكس، دايود و اندياگ و تأثير آن بر روي ملانين موجود در پوست، درمان ليزر موهاي زائد براي پوست ‌هاي برنزه و در فصول مختلف سال امكان‌ پذير است. اين دستگاه براي تمامي تيپ هاي رنگ پوستي از 1 تا 6 مناسب است و درمان موهاي زائد با اين دستگاه كاملاً ايمن است.

تنظيمات دستگاه تيتانيوم با توجه به وضعيت بيمار از جمله رنگ پوست و موي فرد مشخص مي‌ شود و به همين علت ايمني و تأثيرگذاري درمان با اين دستگاه بسيار بالاست و عوارض و خطرات احتمالي به حداقل ممكن كاهش مي‌ يابد.

 

خريد دستگاه ليزر تيتانيوم

دستگاه ليزر تيتانيوم دستگاهي پيشرفته براي از بين بردن موهاي زائد مي باشد كه از تكنولوژي سه طول موج قوي الكس، دايود و اندياگ استفاده مي كند و هر كدام از اين طول موج ‌ها براي تيپ هاي پوستي مختلف بكار مي‌ روند. طول موج‌ الكس براي موهاي نازك مثل نواحي پشت لب، طول موج‌ دايود براي موهاي معمولي مثل مو‌هاي دست و پا و طول موج اندياگ براي موهاي ضخيم‌ تر مانند قسمت‌ هاي شكم كاربرد دارند.

توسط دستگاه تيتانيوم در هر شات محدوده وسيعي از موهاي زائد بدن تحت تاثير قرار گرفته و باعث تسريع مدت زمان ليزر در هر جلسه مي‌ شود. اين دستگاه ليزر داراي سيستم خنك كننده پيشرفته است و با فناوري خنك كننده خود از گرم شدن بيش از حد پوست جلوگيري مي كند.

دستگاه تيتانيوم از كيفيت بسيار بالايي براي از بين بردن موهاي زائد برخوردار است و قدرتمندترين و ايمن ترين فناوري ليزر موهاي زائد را در خود دارد. اين دستگاه عملاً درماني بدون درد را ارائه مي دهد و براي افراد از هر نوع پوست و هر رنگي ايمن بوده و حتي بر روي پوست هاي برنزه نيز به راحتي قابل انجام است.



:: برچسب‌ها: ليزر تيتانيوم , دستگاه ليزر تيتانيوم , خريد دستگاه ليزر تيتانيوم ,
:: بازدید از این مطلب : 298
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mehdi

ال اي دي تراپي چيست:

دستگاه ال اي دي تراپي (نور درماني) يكي روش مدرن و امروزي است كه براي جوانسازي و زيباسازي پوست صورت و بدن مورد استفاده قرار مي گيرد. اين متد نوين كه امروزه طرفداران زيادي را به سمت خود جذب كرده است براي تقويت عضلات نواحي مختلف صورت نيز به كار گرفته خواهد شد.

يكي از بهترين روش ها براي از بين بردن اين علائم بر پوست، ال اي دي تراپي مي باشد. با اين روش، آثار پيري به راحتي محو شده و پوست صورت صاف و شاداب خواهد شد. ال اي دي تراپي يك روش درمان غير تهاجمي و بدون درد محسوب مي گردد كه براي مراقبت از پوست استفاده مي شود.



:: برچسب‌ها: ال اي دي تراپي , دستگاه ال اي دي تراپي ,
:: بازدید از این مطلب : 297
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 شهريور 1400 | نظرات ()