نوشته شده توسط : mehdi
فواید هایفو برای صورت دستگاهی برای لیفت غیرتهاجمی صورت و کشیدن پوست صورت و لیفت ابرو است که در آن از انرژی اولتراسوند برای لیفت پوست شل و افتاده استفاده می‌شود.درمان بدون درد و پس از آن نیاز به مراقبت و استراحت کردن نیست. دستگاه انرژی متمرکز و با شدت بالای اولتراسوند را گسیل می‌کند و بدون برش یا آسیب زدن به سطح پوست به ساختارهای عمقی انتقال می‌دهد. به این ترتیب فرایند کلاژن‌سازی طبیعی در بدن القاء می‌شود. در نتیجه پوست به مرور سفت و کشیده می‌شود و جوانی و شادابی دوران جوانی را بازمی‌یابد.

 هایفو دابلو برای درمان شل شدن و افتادگی پوست به کار برده می‌شود. این دستگاه فوق‌العاده برای لیفت ابرو کاملاً ایمن است، با بالا بردن ابروهای افتاده حالت عبوس و خسته را از چهره می‌زداید و شادابی و زیبایی را به چهره برمی‌گرداند. یک پنجم بیماران بلافاصله پس از درمان متوجه بهبود به دست آمده می‌شوند. نتایج ظرف سه هفته بهتر می‌شود. اما این پایان راه نیست، نتایج پس از سه ماه کلاژن‌سازی باز هم بهبود می‌یابد و پس از شش ماه کاملاً چشمگیر خواهد شد.
آیا هایفو را می‌توان جایگزین لیفت کشیدگی (لیفتینگ) صورت و جوانسازی محسوب کرد؟

افتادگی و شل شدن بافت‌های پیوندی یکی از نتایج بالا رفتن سن و گذر زمان است.

این دستگاه بافت‌های پیوندی شل  شده را سفت می‌کند و باعث بالا رفتن و کشیده و محکم شدن ناحیه‌های شل و افتاده می‌شود. لایه بافتی تحت درمان همان بافتی است که جراح زیبایی آن را در جراحی لیفت صورت یا لیفت ابرو و پیشانی می‌کشد و جابجا می‌کند. بنابراین هایفو تراپی جایگزینی مناسب برای جراحی، به ویژه برای افرادی است که آمادگی انجام جراحی ندارند یا می‌خواهند نتایج جراحی زیبا را بهبود دهند.

. نتایج این دستگاه ماندگار است و هر چند به تدریج آشکار می‌شود، اما چشمگیر و کاملاً رضایت‌بخش است. کارآمدی و تاثیرگذاری ان در جوانسازی صورت به اثبات رسیده است. برای دریافت مشاوره و مطرح کردن سوالات خود در خصوص هایفوتراپی یا رزرو نوبت می‌توانید با شماره‌های ۰۲۱۴۴۲۵۵۵۵۷ – ۰۲۱۴۴۲۰۱۶۹۴ تماس حاصل فرمایید.

هایفوتراپی (هایفو) چیست؟

در هایفوتراپی از انرژی مافوق صوت (اولتراسوند) برای نفوذ عمقی در زیر لایه پوست و چربی صورت استفاده می‌شود تا بافت پیوندی به شیوه‌ای ملایم و موثر هدف قرار داده شود. انرژی تولید شده پوست ناحیه مورد نظر را به صورت کنترل شده و در حد پایین گرم می‌کند. این حرارت سلول‌ها را به تولید کلاژن تحریک می‌کند و باعث جوانسازی بافت می‌شود. پوست بالغ پس از فقط یک جلسه هایفوتراپی دوباره مانند زمان جوانی شروع به فعالیت می‌کند.(فواید هایفو)

الف- اثر انی بلافاصله بعد از انجام ان بصورت لیفت یا کشیدگی صورت دیده میشود 

ب- بعد از سپری شدن چند ماه از درمان به علت کلاژن سازی تدریجی  پوست  سفت‌تر  می‌شود. چشم‌ها جوان‌تر و بازتر به نظر می‌رسد، ابروها بالاتر می‌رود، چین و چروک‌ها و خطوط روی صورت صاف کمتر و پوست به دلیل بازیابی خاصیت ارتجاعی نرم‌تر و منعطف‌تر می‌شود.

ناحیه‌های قابل درمان با هایفوتراپی

متداول‌ترین ناحیه‌های قابل درمان به روش هایفوتراپی عبارت است از:
ابرو و پیشانی
چانه
گردن
گونه
بخش پایین صورت(فک)
خط فک و غبغب


هایفو پوست صورت جایگزین جراحی نیست و برای افرادی مناسب است که می‌خواهند لیفت گردن و صورت انجام دهند، اما برای جراحی آماده نیستند یا تمایلی به انجام جراحی ندارند.هایفو روشی غیرجراحی برای لیفت است که می‌توان آن را همزمان با دیگر درمان‌های غیرجراحی ضدپیری انجام داد تا بهترین نتیجه ممکن حاصل شود.
عمق‌های مختلف نفوذ


عمق ۱٫۵ میلی‌متر: درمان در این سطح به منظور روشن کردن پیگمانتاسیون (تجمع رنگدانه‌ها) و روشن کردن پوست انجام می‌شود. میزان ملانین پس از چهار جلسه درمان‌ هفتگی هایفو در عمق ۱٫۵ میلی‌متر کاهش محسوسی می‌یابد.
عمق ۳ میلی‌متر: گرم کردن بافت در عمق ۳ میلی‌متر عموماً به منظور کشیدن و سفت کردن پوست انجام می‌شود. هایفو در این عمق ناحیه‌ای را هدف قرار می‌دهد که کلاژن ساختاری در آنجا قرار دارد و تولید کلاژن را با تحویل انرژی دقیق تحریک می‌کند.
عمق ۴٫۵ میلی‌متر: در این عمق اثر لیفتینگ به دست می‌آید. سیستم آپونوروز عضلانی سطحی (SMAS) معمولاً در این عمق قرار دارد. لایه SMAS لایه‌ای است که جراح آن را در عمل لیفت محکم می‌کند. بنابراین بیمار در اثر تحریک و کشیدن لایه SMAS در عمق ۴٫۵ میلی‌متری از همان نتایج لیفتینگ برخوردار می‌شود.

 



:: بازدید از این مطلب : 267
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mehdi

هایفو چیست؟
در گذشته ، مقابله با پیری ، چین و چروک پوست ، افتادگی و افتادگی پوست صورت بسیار دردناک و پرهزینه بود ، اما امروزه راه های زیادی برای کند کردن روند پیری برای شما وجود دارد.

یکی از این روش ها هیپنوتیزم درمانی است ، اما چگونه می توان دستگاه هیپنوتراپی را محکم کرد و از علائم پیری جلوگیری کرد؟ این درمان چگونه کار می کند یا هیپنوتراپی چیست؟

هایفو با استفاده از انرژی اولتراسوند ، سلول های زیر سطح پوست ما را گرم می کند ، بنابراین تولید کلاژن را افزایش می دهد.

افزایش تولید کلاژن باعث ایجاد چین و چروک در سطح پوست و پوستی صاف و یکدست و محکم می شود.

هایفو کاملاً غیر تهاجمی است و می توان گفت بدون درد است.

هایفو به لایه های سطحی پوست آسیب نمی رساند و پس از درمان با هایفو می توانید به فعالیت های روزانه خود ادامه دهید.

و نیازی به استراحت ندارید زیرا ، همانطور که گفتم ، هایفو بدون آسیب رساندن به پوست شما را سفت و جوان می کند.

درمان هایفو می تواند به تحریک جوانسازی بافت و تولید کلاژن در پوست کمک کند و در نتیجه افتادگی و افتادگی پوست را از بین ببرد. مزیت این روش نسبت به روش های دیگر این است که پوست شما بدون نیاز به جراحی صاف و محکم است. بلند کردن.

آیا هایفو واقعا کار می کند؟
بلافاصله پس از انجام هایفو متوجه تغییر در پوست خود می شوید.

تولید کلاژن معمولاً در عرض دو تا سه ماه به حد مطلوب می رسد.

و در این زمان پوست جوان تر و سالم تر به نظر می رسد ، اما شما بعد از شش ماه درمان واقعی را مشاهده خواهید کرد ، به این ترتیب می توان توضیح داد که سنتز کلاژن آغاز شده و فیبرهای کلاژن جدیدی تشکیل شده است.

درمان با هایفو کافی است ، اما کسانی که پوست بسیار شل و شل دارند می توانند درمان را در 12 ماهگی تکرار کنند ، برای حفظ اثر ، درمان را می توان هر 2 و 3 سال یکبار تکرار کرد.

 

هیپنوتیزم درمانی چیست؟

هایفو برای چه کسانی مناسب است؟

هایفو اولترا فورمر دارای دو اثر جوانسازی و لیفتینگ روی صورت ، گردن و چانه است که با لیفت غیر تهاجمی پوست را سفت کرده و چین و چروک ها را از بین می برد.

منافذ پوست را کاهش داده و زاویه ای از صورت را تشکیل می دهد.

همچنین باعث بهبود رنگ پوست و روشن شدن پوست می شود.

چرا باید هایفو را برای جوانسازی انتخاب کنیم؟
هدف اصلی اکثر درمان های سفت کننده پوست تولید کلاژن است.

به دلیل افزایش کشسانی و استحکام پوست.

تولید کلاژن پس از 25 سالگی به طور چشمگیری کاهش می یابد.

درمان با هایفو روند پیری را پس از 30 سالگی کند می کند.

به همین دلیل است که هایفو بسیار محبوب است.

در این مقاله ما توضیح داده ایم که هایفو چیست و روش درمان هایفو را به طور کامل برای شما توضیح داده ایم.

 

طول عمر هایفو چقدر است؟
همانطور که می دانید انواع مختلفی از دستگاه هایفو اولترا وجود دارد که کارایی و دوام متفاوتی دارند.

اما به طور طبیعی ، برای همه هیف ها ، اگر به درستی انجام شود ، عمر مفید بسیار طولانی است.

تقریباً می توانید بگویید که اگر هایپرترمی توسط متخصص انجام شود ، نیازی به تعمیر آن نخواهید داشت.

مگر اینکه چربی ذخیره شده در زیر پوست صورت آنقدر زیاد باشد که بتواند دوباره تجویز شود.

البته در این شرایط حداقل فاصله بین دو جلسه هایفو باید 6 ماه باشد.

 



:: برچسب‌ها: دستگاه هایفو اولترا , ,
:: بازدید از این مطلب : 265
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mehdi

دستگاه تیتانیوم از نظر حذف موهای زائد بدن شگفت انگیز است که این دستگاه می تواند بدن بدون مو را به شما هدیه دهد. این دستگاه دارای جدیدترین فناوری سیستم خنک کننده است که می تواند درمان را بدون هیچ دردی برای مراجعه کننده انجام دهد ، این دستگاه طوری طراحی شده است که حداکثر نتایج نهایی را بدون از دست دادن کارایی و حتی راحتی بیمار ارائه دهد. این دستگاه دارای گریپ استثنایی است که می تواند طول موج را به طور همزمان شلیک کند.

دستگاه لیزر تیتانیوم چیست؟
لیزر موهای زائد تیتانیومی وسیله ای برای از بین بردن موهای بدن است که با فناوری خنک کننده خود ، لیزر درمانی را برای بیمار بسیار آسان می کند. این دستگاه می تواند با شلیک همزمان طول موج لیزر ، تارهای مو را هدف قرار دهد. این دستگاه همچنین دارای فناوری خنک کننده است که از گرم شدن بیش از حد پوست و آسیب رساندن به آن جلوگیری می کند. ویژگی های پیشرفته این دستگاه ، درمانها را برای مشتریان و بیماران با هر نوع پوست و رنگی ایمن و بدون عارضه می کند.

همه چیز در مورد دستگاه لیزر تیتانیوم
دستگاه Alex Diode & Titanium یک دستگاه بسیار م forثر برای از بین بردن موهای زائد است که با ویژگی های ارتقا یافته برای درمان سریعتر ، ایمن تر و آسانتر آماده شده است. این دستگاه برای انواع مختلف پوست و رنگ بسیار مناسب است.

 

این دستگاه چگونه کار می کند؟

دستگاه لیزر تیتانیوم از فناوری دیود سه گانه استفاده می کند و به طور موثر لیزر موهای زائد را درمان می کند. فناوری دیود سه گانه سه طول موج مختلف از جمله Alex 755m Speed ​​810nm و YAG 1064nm را ارائه می دهد. این طول موج ها می توانند به عمق های مختلف پوست برسند و ساختارهای مختلف آناتومیکی را مورد هدف قرار دهند. این دستگاه مجهز به فناوری خاصی است که به اپلیکاتورها اجازه می دهد چندین بار از ناحیه درمان عبور کرده و موهای زائد را از بین ببرند. سیستم لیزری تیتانیوم دارای ویژگی های پیشرفته ای است که سرعت درمان را افزایش داده و راحتی بیمار را تضمین می کند. این دستگاه همچنین دارای یک رابط کاربری گرافیکی 15 اینچی با تنظیمات از پیش تعیین شده است که برای همه درمان ها در دسترس است. در زیر انواع آنها توضیح داده شده است.

 

SHR

با استفاده از دستگاه Platinum و SHR برای از بین بردن موهای زائد ، هنگام حرکت پالس های کوتاه لیزر با سرعت زیاد ، پوست را بتدریج گرم می کند. فناوری جامع In-Motion به اپلیکیشن اجازه می دهد چندین بار از ناحیه تحت درمان عبور کرده و به طور م folثر فولیکول های مو را هدف قرار دهد تا از رویش مجدد مو جلوگیری شود.

 

فناوری خنک کننده ICE PLUS

فناوری خنک کننده ICE Plus تضمین می کند که پوست برای درمان بدون وقفه و بدون درد خنک و راحت است. این فناوری دائماً ناحیه تحت درمان را هدف قرار می دهد و فرد احساس خنکی می کند و از آسیب و ناراحتی پوست جلوگیری می کند.

 

اتصال دوگانه

دستگاه لیزر تیتانیوم دارای یک کانکتور دوگانه است که به فرد اجازه می دهد همزمان از دو اپلیکاتور استفاده کند. این اتصال دهنده دوگانه می تواند به کاربران در دسترسی و اصلاح تنظیمات مختلف در طول درمان با لیزر کمک کند و درمان را سریعتر و ایمن تر کند.

 


:: برچسب‌ها: لیزر تیتانیوم , دستگاه لیزر تیتانیوم , ,
:: بازدید از این مطلب : 254
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mehdi

LED درمانی (نور درمانی) روشی مدرن برای جوانسازی و زیباسازی پوست صورت و بدن است. این تکنیک جدید که امروزه طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است ، برای تقویت ماهیچه ها در نواحی مختلف صورت نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

یکی از بهترین راه ها برای درمان این علائم پوستی ، نور درمانی LED است. با این روش ، آثار پیری به راحتی برطرف می شود و پوست صورت صاف و شاداب می شود. نور درمانی LED یک روش غیر تهاجمی و بدون درد است که برای مراقبت از پوست استفاده می شود.

LED درمانی چگونه کار می کند:
یکی از مشکلات مرتبط با قرار گرفتن در معرض نور خورشید و آلودگی محیط زیست ، تسریع روند پیری در انسان است. این عوامل باعث تجزیه کلاژن می شوند. کلاژن پوست را سالم نگه می دارد و چین و چروک را کاهش می دهد.

در LED درمانی ، از پرتوهای نور برای افزایش تولید کلاژن استفاده می شود. با ال ای دی تراپی ها کار می کند که امواج نور کم انرژی را به لایه های عمیق تر پوست ارسال می کند. این امواج باعث واکنشهای خاصی در پوست می شود که توانایی پوست را در انجام فرایندهای طبیعی افزایش می دهد. به طور کلی ، این روش پوست را تازه می کند و علائم پیری را از بین می برد. LED درمانی گرمای مطبوعی را روی پوست صورت ایجاد می کند.

این روش کاملاً بی خطر است و هیچ گونه عوارضی مانند زخم یا قرمزی ندارد. LED درمانی جدیدترین فناوری آرایشی است که به لطف آن ، برای درمان بیشتر ، این دستگاه ایمن و راحت روی تخت قرار می گیرد و نیازی به دست گرفتن ندارید. فناوری LED بهترین روش برای ترکیب با سایر خدمات چرمی است ، این دستگاه دارای 5 رنگ مختلف و عملکردهای متفاوت است.

LED MASK مجموعه ای از تجهیزات مورد نیاز برای درمان مشکلات پوستی مختلف را در اختیار شما قرار می دهد که در آن می توان شدت نور ماسک را برای شما تغییر داد و همچنین دارای تایمر تا 60 دقیقه است. رنگهای LED آن شامل قرمز ، آبی ، سبز ، زرد و سفید است که در زیر در مورد هر یک از آنها صحبت خواهیم کرد.

کاربرد دستگاه ال ای دی تراپی درمانی (نور درمانی)
این روش برای افرادی مناسب است که علائم پیری را در صورت و پوست خود تجربه می کنند. بنابراین ، لایه های عمیق پوست بر رشد سلول های جدید و سالم تأثیر می گذارد و بسیار مفید است. امروزه برخی از خانم ها از روش LED درمانی (نور درمانی) برای روشن شدن پوست خود استفاده می کنند.
درمان LED یا نور درمانی نیز برای درمان آکنه صورت و سفت شدن پوست استفاده می شود. این روش با از بین بردن چین و چروک های پوست به افزایش جریان خون و تولید کلاژن کمک می کند.
لک ها و لکه های مکرر روی پوست را می توان با LED یا نور درمانی درمان کرد و شما هیچ نگرانی ندارید. مناطق تیره و قهوه ای پوست نیز با این روش روشن می شود.
رنگهای LED در دستگاه LED درمانی
پنج رنگ LED این ماسک به عمق پوست نفوذ می کند و سلول های سالم جدیدی تولید می کند ، علائم پیری را کاهش می دهد و گردش خون را بهبود می بخشد.

 


:: برچسب‌ها: دستگاه ال ای دی تراپی , ال ای دی تراپی ,
:: بازدید از این مطلب : 251
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 مهر 1400 | نظرات ()