نوشته شده توسط : mehdi

آموزشگاه آرایشگری خوش ذوق جهت رفع مشکلات آموزش آرایشگری زنانه اقدام به برگزاری دوره های کوتاه مدت ویژه با هزینه مناسب برای بازار کار نموده است.

حتما می دانید که در مسیر صحیح و اصولی آموزش، آموزش آرایشگری به صورت تئوری و مهارت های عملی در آموزشگاه های حرفه ای آرایشگری زنانه ضروری است، ناگفته نماند که آموزش در موسسات تجاری مانند آرایشگاه ها فقط شبیه دوره کارآموزی است. فرد برای اینکه بتواند در چنین محیطی مهارت های علمی و عملی لازم را کسب نکرده باشد.

 

چرا مدرسه آرایشگری خوش ذوق
صدور گواهینامه رسمی فنی حرفه ای
در پایان دوره گواهینامه رسمی فنی و حرفه ای به هنرجویان هنرستان اعطا می شود. این مدرک بین المللی است و در صورت مهاجرت به دانشجویان در فرآیند استخدام در سایر کشورها کمک می کند.

اساتید مجرب و بازرسان فنی حرفه ای
دوره های آموزش آرایشگری زنانه برای هنرجویان توسط اساتید مجرب و ممتحن فنی حرفه ای برگزار می شود، هنرجویان می توانند از کیفیت محتوای آموزشی خود اطمینان داشته باشند.

پس از اتمام دوره به صورت رایگان تمرین کنید
در ادامه جلسه آموزش مجازی آرایشگری حضور هنرجویان در جلسات حضوری و استفاده از امکانات آموزشگاه علاوه بر رفع اشکال آزاد است.تامین خوابگاه برای دانشجویان شهری
برای دانش‌آموزانی که از مناطق شهری برای شرکت در دوره‌های آموزشی به تهران می‌آیند، خوابگاه‌های امنی برای دانش‌آموزان در نزدیکی مدرسه فراهم می‌شود که به دانش‌آموزان اجازه می‌دهد بدون فشار محل اقامت و حمل‌ونقل در کلاس‌ها شرکت کنند.

 

بیشتر بخوانید:

 

آموزش آرایشگری برای بانوان.
برای راه اندازی یا کار در یک سالن زیبایی
شما فقط یک قدم تا رسیدن به هدفتان فاصله دارید. برای راه اندازی آرایشگاه یا کار در آرایشگاه، علاوه بر آموزش های صحیح و اولیه، باید مراحل اداری و نحوه عملکرد آن در بازار کار این بخش از اقتصاد را بشناسید. توصیه می کنیم این مقاله را مطالعه کنید تا با نکات و تجربیات منحصر به فرد دیگران آشنا شوید.

 

دوره آرایشگری زنانه.
دوره پاکسازی پوست
دوره آموزشی مراقبت از پوست و زیبایی
خطوط پاک کننده پوست بیشتر و بیشتر مورد توجه قرار می گیرند. بنابراین، پس از یادگیری این مسیر پولساز، می توانید در کلینیک ها و سالن های زیبایی کار کنید.

در طول این دوره، شما یاد خواهید گرفت که از تمام تجهیزات جدید استفاده کنید و حتی فرصتی برای تمرین خواهید داشت! علاوه بر این، با موارد زیر آشنا خواهید شد: مواد آرایشی، مواد موثره، خطوط ویژه ضد آکنه و خطوط جوانسازی پوست.دوره آرایشگری و آرایشگری (دیپلم آرایشگری)
اگر هنوز نمی دانید به کدام خط آرایش علاقه دارید یا می خواهید خودتان کارهای ساده مو را در خانه انجام دهید، توصیه می کنیم ابتدا در کلاس آرایشگری شرکت کنید. زیرا ترکیبی از تمام خطوط مانند: کوتاه کردن مو (کودتا)، نان، رنگ و توری، مانیکور ساده ناخن، اصلاح صورت و ابرو و آرایش صورت است.

دوره آموزشی مراقبت از مو و زیبایی
برای یک آرایشگر حرفه ای دو چیز بسیار مهم است یکی آرایش مو و دیگری آرایش.
وقتی بتوانید موهای مشتری را به مدل مویی که دوست دارد کوتاه کنید و رنگ موی دلخواه مشتری را خیلی حرفه ای توصیه کنید و یک موی زیبا و فوق العاده برای او درست کنید، هرگز از دل آن فرد خارج نمی شوید و مشتری دائمی می شود. همچنین یک مزیت ویژه به دست آورد و آن بازاریابی دهان به دهان است.
آموزشگاه آرایشگری زنانه در تهران با یک کارآموز تضمین می کند که شما نسبت به سایر رقبا برتری دارید. دلیل این امر انجام آموزش بر اساس آخرین روندها و نیازهای بازار مشتریان است. برای اطلاع از هر دوره آموزشی خدمات مو، روی دوره مورد نظر خود کلیک کنید.هیچ یک

 


:: موضوعات مرتبط: آرایشگری , ,
:: برچسب‌ها: آموزشگاه آرایشگری مردانه , آموزشگاه آرایشگری , آرایشگری مردانه در تهران , آرایشگری مردانه ,
:: بازدید از این مطلب : 191
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 خرداد 1402 | نظرات ()

صفحه قبل 1 صفحه بعد