نوشته شده توسط : mehdi

سقف باریسول در این مقاله با ویژگی های سقف باریسول آشنا خواهید شد و با مزایای آن آشنا خواهید شد. آذران پلاستیک تمام واسطه های باریسول را حذف کرد و خودشان آن را نصب و فروخت

سقف باریسول چیست و انواع سقف باریسول و نصب - آذران پلاستیک


باریزول یا الاستیک چیست؟
باریزول یا سقف کشسان امروزه به یکی از رایج ترین سقف ها برای دکوراسیون داخلی فضاهای مختلف تبدیل شده است و این سوال به دلیل زیبایی بی نظیر این متریال دور از ذهن نیست.

البته سقف باریسول را می توان یکی از انتخاب های ده ها نفر برای سقف های کاذب دانست، اما بدیهی است که نه تنها به دلیل زیبایی فوق العاده باریسول، بلکه به دلیل ضد باکتری بودن و مقاومت بالای این متریال، آن محبوبیت بیشتری نسبت به رقبای خود دارد.

در این مقاله ویژگی ها و مزایای استفاده از سقف باریسول را برای شما عزیزان توضیح می دهیم تا قبل از انتخاب سقف کاذب برای فضای خود به خوبی از انتخاب هایی که دارید آگاه باشید. به احتمال زیاد نام سقف کشسان یا باریزول را شنیده اید. گاهی اوقات سقف ها به عنوان آسمان مجازی یا آسمان مجازی نیز طبقه بندی می شوند.البته در دسته بندی محصولات به دلیل طرح های آسمانی است که مورد پسند بسیاری از افراد قرار گرفته و به راحتی می توانید از بین صدها طرح مختلف انتخاب کنید.

انواع سقف باریسول
مواد تشکیل دهنده سقف باریسول دلیل اصلی ایجاد یک متریال عالی و بی عیب و نقص است. پارچه باریسول به لطف الیاف پی وی سی و خاصیت ارتجاعی خود می تواند دهانه های بسیار بزرگ را بپوشاند و فضای سقف را بدون اضافه بار مرده به ساختمان بپوشاند و تزئین کند و به دلیل سبکی این سقف کاذب راه حلی مفید برای نصب در داخل منازل یا منازل می باشد. پروژه های تجاری و اداری محیط ها

این مدل سقف کاذب تا چند سال اخیر عمدتاً در کشورهای اروپایی و آمریکایی استفاده می شود و سازنده آن آلمان است، اما با گسترش امکانات داخلی این مدل سقف کاذب وارد ایران نیز شده و شما یکی از بهترین و موثرترین نمونه های سقف رشما در اختیار شماست. البته باید بدانید که علاوه بر سقف، روی دیوار نیز قابل نصب است. شاید گاهی اوقات همه از این ویژگی سقف های کشسان اطلاعی نداشته باشند. و البته همه نمی توانند آن را روی دیوار نصب کنند.در زیر شما را با انواع سقف مدرن باریسول آلو آشنا می کنیم:

  • سقف کشسان چاپ و طراحی شده است
  • سقف کشسان مات و براق
  • سقف کشسان شفاف یا نیمه شفاف
  • پوشش الاستیک برای دیوارها یا حجم

در بین انواع مدل های سقف کاذب، این مدل سقف از نظر اندازه پروژه در مقایسه با سایر سقف های کاذب که در مدرن انجام می شود، زمان کمتری می برد. اگر با سقف‌های کاذب دیگر آشنایی دارید، احتمالاً می‌دانید که معمولاً به‌صورت کاشی‌های 60*60 هستند و باید ساختاربندی و ترسیم شوند و در نهایت، پس از اینکه سپرها روی هم قرار گرفتند، اکنون کاشی‌ها باید در داخل یا قرار گیرند. سقف های کاذب از پانل های پی وی سی با عرض 20 سانتی متر و طول 6 متر موجود است که برای نصب نیاز به تکیه گاه درخت یا پروفیل است که زمان زیادی می برد.

خوب، برای سقف های کشسان فرق می کند. این مدل سقف در کنار دیوار سازه ترسیم شده و گرمای پارچه های کشسان در داخل آن تخلیه می شود. و زمان نصب این سقف ها در بزرگترین سایزها بین 1 تا 2 روز می باشد.

جنس باریسول
مواد Barisol از پارچه ای تشکیل شده است که عمدتاً از PVC ساخته شده است، شامل 90٪ PVC، 5٪ نرم کننده و 5٪ افزودنی های مجاز.دلیل خاصیت کشسانی سقف باریسول و انعطاف پذیری آن به مواد نرم کننده ها برمی گردد، بنابراین با حرارت دادن پارچه می توان آن را به اندازه دلخواه کشید.
ضخامت این پوشش زیبا 0.18 تا 0.25 میلی متر است که وزن آن تقریباً نیم کیلوگرم در هر متر مربع است، اما می تواند تا 200 کیلوگرم را تحمل کند.

این ماده بسیار زیبا به دلیل وجود اکسید روی که باکتری ها و قارچ ها را از بین می برد آنتی باکتریال محسوب می شود و به دلیل وجود کلر در فرمول آن کاملا ایمن و مقاوم در برابر آتش می باشد و می تواند ترکیبی زیبا از طراحی را ایجاد کند رنگ و الگو این فناوری جدید از سفارشی سازی بسیار بالایی برخوردار است و برای انواع فضاهای مسکونی، تجاری، صنعتی و نمایشگاهی قابل استفاده است.

نصب و راه اندازی باریسول
برای نصب باریسول و در واقع پارچه های کشیده که این سبک سقف کاذب را می سازند، همانطور که مشخص است و قصد ذکر شد، نمی توانیم سازه ای در وسط سقف بسازیم. سازه نگهدارنده سقف باریسول به صورت باکس یا نوع دیگری از پلان باید دور تا دور سقف قرار گیرد.پیشنهاد می کنیم قبل از نصب با توجه به عکس ها و فیلم هایی که در زمان خرید تهیه می کنید، محل ساخت پروژه توسط کارشناسان ما بررسی شود. در صورت نیاز به ترسیم سازه برای پایه سقف باریسول و پس از اینکه موفق به نصب سازه ها به صورت خط ریلی در اطراف پروژه شدیم، اکنون می توانیم پارچه و طرحی را که مشتری محترم سفارش داده اند نصب کنیم. پروژه.

همانطور که می دانید بخشی از نصب سقف باریسول نورپردازی آن است. زیبایی باریسول تا حد زیادی به نورپردازی این سبک سقف بستگی دارد بنابراین قبل از نصب باریسول باید کابل های برق لازم برای ورودی و خروجی نور آماده شود. پیشنهاد ما استفاده از لامپ های رشته ای برای پوشش کل سقف کشسان است.

تمام فضایی که سقفی یا دیواری است باید روشن باشد، حتی نصاب های شرکت نور را تامین می کنند تا ریموت کنترل نور را در اختیار شما قرار دهند تا شما مشتریان عزیز بتوانید یکی از زیباترین و متنوع ترین نورپردازی ها را داشته باشید. روی سقف شما با کمترین میزان حرکت .

پس از انجام کارهای نورپردازی و اجرای سازه دور سقف، اکنون پارچه های کششی برداشته شده و برای نصب سقف آماده می شوند.آنها با حرارت دادن دقیق بافت باعث می شوند بافت از حالت کشیده خارج شود و در نتیجه زمانی که توانستند همان مقدار گرما را به بافت منتقل کنند، اکنون با استفاده از دستگاه های مخصوص آن را روی سازه هایی که قبلا نصب کرده اند می اندازند. ابزاری به نام کفگیر.

ویژگی ها و مزایای هنگام انتخاب سقف باریسول برای پروژه شما
این سبک سقف کشسان یا باریزول که یکی از گران ترین سقف های موجود در بازار است دارای ویژگی های مهمی است که به شما ارائه می شود اما موضوع مهم وجود نصاب های مجرب برای نصب این مدل سقف است زیرا گفته می شود کشش سقف کار برای همه نیست و شما نمی توانید نصابانی را که تازه وارد بازار شده اند استخدام کنید

  1. پارچه ها کاملا قابل شستشو و ضد باکتری هستند
  2. رفتار پارچه در برابر آتش می افتد و آتش را گسترش نمی دهد
  3. نمای بسیار زیبا با طرح های مختلف با نورپردازی
  4. امکان چاپ هر طرحی که می خواهید
  5. می توان آن را به سقف های دیگر منتقل کرد و پارچه را باز کرد و در جای دیگری نصب کرد
  6. به هیچ وجه گرد و غبار روی پارچه نمی نشیند
  7. سقف تماما یک دست و یک تکه بدون هیچ سازه ای در وسط کار است

آخرین کلمه در مورد سقف باریسول

در قسمت فوق متریال سقف باریزول یا کشسان را مشاهده و مطالعه کرده اید و همچنین با مراجعه به سایر مقالات سقف کاذب در المدرن قطعا از جدیدترین روش و انتخاب دقیق تر خود برای پروژه استفاده خواهید کرد.الو مدرن تمامی واسطه ها را در امر باریسول قطع کرده و اقدام به فروش و نصب می کند تا نصب درجه یک را در خدمت شما مشتریان عزیز قرار دهد. جهت دریافت مشاوره به راحتی با شماره تلفن های درج شده در سایت جهت تماس با شرکت با ما تماس بگیرید و 24 ساعته در خدمت شما هستیم.



:: برچسب‌ها: سقف باریسول ,
:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 مرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mehdi

سقف کاذب استخر در آذران پلاستیک با انواع مختلف برای نیازهای مختلف موجود است. لطفا برای مشاوره در مورد سقف کاذب استخر با آذران پلاست تماس بگیرید.

انواع سقف کاذب استخر و اجرای سقف کاذب استخر - آذران پلاستیک
در این مطلب در مورد سقف کاذب استخر با شما مشتریان و سروران عزیز صحبت می کنیم و همچنین انواع رایج استفاده از این متریال را با شما به اشتراک می گذاریم و همچنین بهترین و محبوب ترین گزینه اجرایی در سقف را ذکر می کنیم. همچنین نحوه نصب این متریال را با شما در میان می گذاریم تا بتوانیم در بهترین انتخاب شما سهیم باشیم و وظایف خود را به بهترین نحو در اجرای پروژه شما انجام دهیم.

یکی از مناطق تفریحی که بیشتر افراد به آن علاقه دارند مجموعه ورزشی استخر است. استخر و به طور کلی داشتن فضایی مانند استخر می تواند در رفع خستگی روزانه و ایجاد محیطی دلنشین در ویلاهای شخصی و یا ویلاهای مجتمع های مسکونی مجلل تر موثر باشد. در واقع ایجاد دکوراسیون مناسب در استخر یکی از زمینه های تخصصی شرکت آذران پلاستیک می باشد.

یکی از زیباترین کارهایی که در زمینه دکوراسیون داخلی می توان انجام داد، ایجاد سقفی زیبا برای استخر شماست.یکی از مهم ترین و تخصصی ترین کارهایی که باید در حین اجرا مد نظر قرار دهید تا به بهترین نحو ممکن اجرا شود تا طول عمر دکوراسیون کلی کار شما افزایش یابد، فضای سقف کاذب روی یک استخر متریال های مختلفی وجود دارد که می توانید به راحتی سقف کاذب استخر خود را با آنها تزیین کنید و با مطالعه این مطلب با انواع آن آشنا خواهید شد. انتخاب متریال مناسب با اجرای صحیح می تواند پروژه استخر را استاندارد و عالی کند و از نظر زیبایی بصری در طراحی محیطی بسیار موثر باشد.

در نهایت تنها کاری که باید انجام دهید این است که محیط استخر را به بهترین شکل ممکن تزئین کنید. ارتباط با شرکت های معتبر و تیم های مدیریت حرفه ای. به این ترتیب در شرکت الومدرن که تکنسین های حرفه ای دارد و اجرای سقف کاذب استخر را به صورت تخصصی انجام می دهد توقف کنید.

اجرای سقف کاذب استخر
از آنجایی که ما به دنبال زیبایی و جذابیت دیوار اطراف استخر هستیم و این موضوع برای ما بسیار مهم است، باید به عملکرد سقف کاذب استخر حساس بوده و به دنبال متریالی مناسب و جذاب برای آن باشیم. ما باید شما را تا حد امکان با زیر و بم کار آشنا کنیم.این مشکل باعث می شود شما عزیزان با درک مناسب تری کار پیمانکاری خود را به ما بسپارید زیرا هر آنچه که ما به عنوان پیمانکاران حرفه ای سقف کاذب استخر در این قسمت برای شما توضیح خواهیم داد در نهایت در فضای استخر خود خواهید دید. و در حین اجرا.و این به شما کمک می کند تا ابعاد پروژه اجرایی را بهتر درک کنید.

اولین قدم بررسی وضعیت زیرساخت است. هر نوع سقف کاذب استخری که تصمیم به تکمیل آن دارید باید بر روی پایه مناسب و ساخت و ساز محکم ساخته شود. از این نظر باید بسیار آگاهانه و با حساسیت مورد بررسی قرار گیرد. یکی از نکات بسیار مهمی که باید در نظر داشت. در وسط استخر و جکوزی همیشه رطوبت وجود دارد و اگر دقت کنید می بینید که آب همیشه از دیوار و سقف چکه می کند و علاوه بر رطوبت دائمی در این محیط، وجود مواد خورنده مانند به عنوان کلر و غیره نیز باید جدی گرفته شود که می تواند آسیب جدی به سازه اصلی ساختمان یا فونداسیون ساخته شده برای سقف کاذب استخر وارد کند.

معمولاً ارتفاع سقف کاذب استخر کمی بالاتر یا گاهی کوتاهتر از سطحی است که برای مقیاس انسانی مناسب به نظر می رسد و هنگام استفاده از فضای مورد نظر و داشتن محیطی آرام در محل خود احساس بدی به شما دست نمی دهد. دسترس.همانطور که در بخش قبل ذکر شد؛ در خصوص اجرای سقف کاذب استخر یکی از موارد مهم انتخاب متریال مناسب است. در واقع اگر بهترین تیم نصب و سرکارگر را داشته باشید باز هم مهم است که برای چه فضایی از چه متریالی استفاده می کنید وگرنه بعد از چند ماه تمام زحمات شما بیهوده خواهد بود.

به همین دلیل باید در انتخاب متریال سقف کاذب استخر دقت کنید. برای معرفی انواع متریال های مناسب برای استخر، لطفا با الو مدرن همراه باشید زیرا لیست کاملی از متریال های مناسبی که می توانید در محوطه استخر استفاده کنید را در اختیار شما قرار داده ایم.

مصالح مناسب برای سقف کاذب استخر
یکی از زیباترین نمونه کارها برای اجرای سقف کاذب استخر ترکیب مواد ساده و طرح دار در کنار هم می باشد به عنوان مثال ترکیب سقف کاذب کشسان و پی وی سی یا پی وی سی همراه با سقف کاذب آسمان مجازی. به راحتی می توانید از هر یک از این مدل ها استفاده کنید.

پانل های پی وی سی در اصل یک ماده مقاوم در برابر آب و رطوبت هستند و برای پوشش سقف کاذب استخر بسیار مناسب هستند، یکی از مزایای این متریال ساختار خارجی آن است که دارای قسمت های نری و مادگی است و با کلیک بر روی هر کدام نصب می شود. ، پس از نصب در محل عبور آب و بخار آب از مواد درز باقی نمی گذارند و به سقف زیرین آسیب می رسانند.ماده مناسبی است و باید در استخری استفاده شود که در برابر مواد ضدعفونی کننده مقاوم باشد و بخارات موادی مانند کلر یا آب سرد و گرم را خراب نکند. در واقع از پنل پی وی سی برای این منظور استفاده می شود زیرا می تواند در عین سبکی و قیمت مناسب تمامی این موارد را در اختیار شما قرار دهد. در این قسمت از مقاله با هم به بررسی انواع سقف کاذب متداول و پرکاربرد برای استخر می پردازیم و نحوه اجرای هر یک را به اختصار توضیح می دهیم.

  1. سقف کاذب استخر پانل پی وی سی
  2. سقف کاذب استخر مدل کشسان
  3. سقف کاذب استخر با مدل آسمان مجازی
  4. سقف کاذب استخر کاشی پی وی سی
  5. سقف کاذب استخری مدل کناف
  6. خرگوش و سقف کاذب استخر سیمانی

 

سقف کاذب استخر پانل پی وی سی
یکی از پرکاربردترین و پرطرفدارترین متریال های مورد استفاده در سقف کاذب استخر، پنل پی وی سی می باشد. این محصول که یکی از قدیمی ترین متریال های موجود در بازار برای دکوراسیون داخلی است، کاربردهای فراوانی در صنعت ساختمان دارد و به دلیل تنوع رنگی بسیار مورد استفاده طراحان و معماران گران قیمت قرار می گیرد. یکی از مهم ترین ویژگی های سقف کاذب استخر ساخته شده از پانل های پی وی سی، مقاوم بودن در برابر رطوبت و قابل شستشو بودن این ماده پرکاربرد است.از دیگر مزایای این متریال می توان به وزن سبک، قیمت مقرون به صرفه و ارزان و عملکرد فوق العاده سریع این ماده اشاره کرد. ویژگی های ذکر شده مهم ترین دلیل استفاده از این محصول در سقف استخر می باشد.

پس از معرفی محصول پانل های پی وی سی و نام بردن از ویژگی های آن، به سراغ روش اجرا و شرایط این محصول می رویم و در مورد نکات مهم در اجرای سقف کاذب استخر از پانل های پی وی سی با شما صحبت می کنیم. در نظر داشته باشید که پس از قرار دادن پوشش سرامیکی یا دیوار مورد نظر در محوطه استخر و همچنین نصب درب و پنجره، نوبت به نصب سقف کاذب روی استخر مدل ساخته شده از پانل های پی وی سی می رسد. نحوه اجرا به این صورت است که ابتدا زیرسازی با پروفیل های کنافی به نام F47 در کد ارتفاعی مورد نظر انجام می شود و این سازه ها با پروفیل U36 به صورت دسته یا نگهدارنده به سازه سقف اصلی متصل می شوند.

پس از آماده سازی زیرساخت با توجه به ارتفاع کد مورد نظر، سقف کاذب مدل استخر از پنل های پی وی سی ساخته می شود. بدین ترتیب ابتدا با توجه به محدودیت سایز و همچنین طرح سقف انتخابی، پانل پی وی سی توسط تکنسین های حرفه ای و مجرب شرکت آلمدرن برش داده شده و به عنوان پوشش نهایی و پوشش زیرساختی نصب می شود.در نهایت پس از اجرا و نصب پنل پی وی سی برای زیبایی بیشتر و همچنین پوشاندن عیوب اطراف کار با استفاده از ابزارهای مخصوص مانند ابزار تاشو، یک گوشه پی وی سی به عنوان قاب دور کار نصب می شود و در نتیجه عملکرد یکی از مدل های محبوب و بادوام از نظر طول عمر، یعنی سقف کاذب استخر پانل پی وی سی که می تواند محیط شما را زیبا کند.

از آنجایی که در بالا به ویژگی های سقف کاذب استخر پانلی پی وی سی اشاره کردیم، به شما مشتریان عزیز و سروران عزیز پیشنهاد می کنیم اگر به دنبال سقف کاذب استخری زیبا و همچنین با طول عمر بالا هستید، حتما از این روش سقف کاذب استفاده کنید. محیط استخر خود را تزئین کنید و برای زیبایی بیشتر و همچنین جلوگیری از یکنواختی آن را با طراحی عملکرد سقف کاذب کشسان ترکیب کنید. کارشناسان حرفه ای و تکنسین های مجرب شرکت ما همیشه در خدمت شما مشتریان عزیز هستند تا با مراجعه به سایت و مشاوره متریال انتخابی به صورت شبانه روزی خدمات رسانی کنند و سقف کاذب استخر شما را به بهترین نحو ارائه دهند. کار را با کمترین هزینه ممکن انجام دهید.

سقف کاذب استخر با پی وی سی و پانل های الاستیک
متریال ارائه شده توسط ما یعنی پانل سقف کاذب استخر پی وی سی در طرح های مختلفی می باشد. با برقراری ارتباط با کارشناسان و تکنسین های حرفه ای شرکت، علاوه بر دریافت کاتالوگ و رنگ بندی این محصول، اطلاعات مربوط به نحوه اجرای آن در پروژه سقف استخر خود را نیز دریافت خواهید کرد. به همین ترتیب یکی از ویژگی های پنل پی وی سی قابلیت کار در پلان های مختلف می باشد. به این ترتیب می توانید هر شکل و شمایلی مانند طرح های دکوراتیو یا نور مخفی و جعبه درب را دور کار یا حتی یک سقف تخت ساده را با آن اعمال کنید و با ترکیبی منحصربفرد یک محیط سقف کاذب استخری جذاب ایجاد کنید.

یکی از بهترین ترکیب ها سقف کاذب استخر الاستیک و پنل پی وی سی است. بسیاری از دوستان تاکید می کنند که کناف برای استفاده در فضای استخر بهتر است، اما باید توجه داشته باشید که حتی مقاوم ترین کناف نیز مقاومت پی وی سی را در برابر رطوبت ثابت استخر ندارد و بعد از چند ماه رنگ و دوغاب می شود. در برابر رطوبت مقاوم خواهد بود.

سقف کاذب استخر آسمان مجازی
یکی از مدل های رایجی که می توانید برای تزیین محیط استخر استفاده کنید سقف کاذب استخر آسمان مجازی است.این ماده را می توان در ترکیب با پانل های پی وی سی به عنوان جعبه درب و یا در ترکیب با صفحات پی وی سی استفاده کرد.
لازم به ذکر است که شاید اجرای کل محیط سقف استخر با تایل های آسمان مجازی جذابیتی نداشته باشد و به همین دلیل به شما عزیزان توصیه می شود که از ترکیب پنل های پی وی سی یا تایل های پی وی سی استفاده کنید. کاشی های آسمان مجازی را به تصویر می کشند و از ایجاد محیط خسته کننده و تکراری خودداری می کنند.

سقف کاذب استخر آسمان مجازی همانند سقف کشسان می تواند طرح های مختلفی را در ابعاد مختلف برای شما به نمایش بگذارد که اگر بخواهیم به مزایا و ویژگی های این مدل سقفی اشاره کنیم می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  1. اجرای سریع و آسان
  2. قابل شستشو است
  3. طرح های متنوع متناسب با سلیقه شما
  4. آماده سازی و در دسترس بودن آسان
  5. سبک وزن
  6. قابلیت حمل آسان به لطف دسترسی به امکانات زیر سقف و... .


از آنجایی که تنوع محصولاتی که در سقف کاذب استخر استفاده می شود زیاد است و هیچ متریالی کاملاً بی عیب و نقص وجود ندارد، استفاده از مدل آسمان مجازی نیز می تواند عواقب یا مشکلاتی را به همراه داشته باشد که برخی از مهم ترین آنها را با شما عزیز، ما به اشتراک می گذاریم؛.ابتدا به این نکته توجه داشته باشید که در هنگام اجرای شینگ مجازی درزهای اطراف شیلنگ باز می ماند که باعث عبور رطوبت و گازهای خورنده از سقف می شود و در نهایت به مرور زمان باعث آسیب به سازه اصلی ساختمان می شود. .

از دیگر معایب سقف کاذب استخر آسمان مجازی شبکه ای بودن 60*60 یعنی پروفیل هایی است که سقف را برای اجرای کاشی آماده می کند. این امر بر ظاهر بصری و زیبایی سقف تاثیر منفی می گذارد و علاوه بر آن پروفیل های مورد استفاده در برابر گازهای خورنده عمر مفیدی ندارند و به مرور زمان بر روی آن زنگ زده و ظاهر اصلی و زیبای خود را از دست می دهد.

سقف کاذب استخر آسمان مجازی دارای ابعاد استاندارد 60*60 و دارای صدها طرح برای چاپ و استفاده در محیط استخر می باشد که هر کاشی آن آنتی باکتریال می باشد. در مورد اجرای این متریال نیز مانند تایل های سقفی معمولی نیاز به زیرسازی دارد و نصاب باید شبکه ای در ابعاد 60*60 در اختیار شما قرار دهد تا بتوانید به راحتی کاشی ها را در آن قرار دهید.

سقف کاذب الاستیک برای استخر
در واقع تنها متریالی که در حال حاضر هم ظاهری شیک دارد و هم می توانید با خیال راحت از آن در استخر خود استفاده کنید و برای چندین دهه راحت باشید همین ترکیب PVC و لاستیک است.در زیر تصاویری از این مدل سقف کاذب که جزو پروژه های انجام شده توسط المدرن است را به شما تقدیم می کنیم. لازم به ذکر است که اگر می خواهید طرح را یک تکه نشان دهید باید کش را انتخاب کنید در غیر این صورت آسمان مجازی انتخاب مناسبی است. ویژگی نورپردازی و دسترسی به امکانات زیرین قطعا یکی از نقاط قوت آسمان مجازی است. شاید همانطور که در قسمت قبل ذکر شد؛ بسیاری از دوستان به جای پنل پی وی سی از کاشی های 60 سانتی متری کاملاً پی وی سی و ساده در ترکیب با آسمان مجازی استفاده می کنند تا محیط سقف کاذب استخری جذاب تری داشته باشند.

نورپردازی یکی از مزیت های سقف کاذب استخر کشسان است که علاوه بر ایجاد نور مفید و مناسب در محیط، جذابیت طرح انتخابی شما را دو چندان کرده و زیبایی بصری بیشتری را برای شما عزیزان به ارمغان می آورد. این مدل سقف کاذب طرح دار نیمه شفاف است و می توانید نور کامل و یکنواخت را وارد محیط استخر کنید که در زیبایی نهایی محیط شما بسیار موثر خواهد بود.اجرای سریع و آسان این متریال پرکاربرد، قابل شستشو و ضد باکتری، طرح های بسیار متنوع مطابق با سلیقه و میل شما عزیزان، بدون محدودیت سایز و بدون پروفیل برای جداسازی سایزهای کوچکتر در اجرا، درجه یک روشنایی اجرا با ضمانت برای زیبایی و جذابیت بیشتر زیر سقف هم ذکر کنیم.

طراحی سقف کاذب استخر
تمام این مواردی که ذکر کردیم و برای شما عزیزان به اشتراک گذاشتیم ترکیب های فوق العاده ای است که می توانید در وسط استخر خود استفاده کنید و از زیبایی آن لذت ببرید. در واقع آنچه در مورد استخر حائز اهمیت است این است که صرف نظر از زیبایی کیفیت اجرا می توانید با کمک تیم حرفه ای شرکت آلمدرن بهترین سقف کاذب استخر را در کمترین زمان داشته باشید. هنگام مطالعه این مقاله قطعاً محیط استخری را که برای تهیه روکش سقف کاذب نیاز دارید در نظر می گیرید اما در این مرحله به شما پیشنهاد می کنیم از گزینه و انتخاب دیگری که شرکت ما در اختیار شما قرار داده است استفاده کنید. هر ساله تیم طراحی ما تعداد زیادی پروژه استخر را طراحی و در اختیار اقوام و متخصصان و همچنین سازندگان مختلف قرار می دهد.در صورت نیاز به طراحی استخر برای منزل یا ویلای خود ما در خدمت شما هستیم و بدین ترتیب تیم ما در نهایت می تواند آن را اجرا کند تا کاری عالی و منحصر به فرد با توجه به طراحی و استانداردهای فضای استخر دیسیسیشن.بی انجام شود.



:: برچسب‌ها: سقف کاذب استخر ,
:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 مرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mehdi

سقف چاپی بهترین سقف چاپی را با نازلترین قیمت فقط از آذران پلاست بخرید سقف چاپی در طرح ها و رنگ های متنوع و زیباترین اشکال همراه با نصب در محل توسط کارشناسان آذران پلاستیک.

 

سقف مهری متریال پرطرفدار - اجرا و نصب سقف مهر - آذران پلاستیک
سقف چاپ شده
از بین انواع سقف کاذب موجود در دکوراسیون داخلی می توان یکی از زیباترین مدل ها را سقف چاپی دانست. اگر این متریال محبوب را از نزدیک ندیده اید و با آن آشنایی ندارید این مطلب را برای شما دوست عزیز و مشتری گرامی نوشته ایم تا با سقف چاپی و نکات مهم در نحوه تهیه و نصب آشنا شوید. این ماده محصول را بشناسید.

امروزه در دنیای دکوراسیون داخلی انواع سقف های کاذب را داریم. اما سقف چاپی یکی از بهترین و مدرن ترین نمونه های سقف کاذب است که در سال های اخیر با استقبال زیاد متخصصان دکوراسیون داخلی مواجه شده است. اگر به دنبال این هستید که ظاهر مورد علاقه خود یا عکس یا لوگوی شرکت خود را در سقف فضای اداری خود داشته باشید، انجام این کار با سقف چاپ شده به اندازه کافی آسان است.البته لازم به ذکر است که استفاده از سقف چاپی به فضای اداری محدود نمی شود و می توانید از زیبایی آن در قسمت های مختلف منزل خود استفاده کنید. با توجه به نوع تولید و استفاده از این متریال منحصر به فرد، تنها کافیست از بین کاتالوگ های ارائه شده توسط کارشناسان شرکت آلمدرن طرح دلخواه خود را انتخاب کرده و در هر قسمت از فضای منزل از سقف چاپی استفاده کنید.

 

سقف چاپی چیست؟
در این مقاله در مورد سقف چاپی با شما مشتریان عزیز صحبت می کنیم و انواع این متریال پرطرفدار و پرکاربرد را با شما به اشتراک می گذاریم. پارچه ای با طراحی بسیار زیبا را تصور کنید که بتواند وزن 300 کیلوگرم در هر متر مربع را تحمل کند. این دقیقاً بهترین توصیفی است که می توان برای سقف چاپی یا سقف کشسان ارائه داد. یکی از بهترین و سبک ترین متریال ها برای دکوراسیون داخلی است که قابلیت چاپ هرگونه تصویر با وضوح بسیار بالا را بر روی آن دارد و بسیار بادوام است.

سقف چاپ شده به شما این امکان را می دهد که هر تصویری که دوست دارید داشته باشید، از آسمان شب گرفته تا جنگل های انبوه یا آسمان صاف و آفتابی و حتی طرح های انتزاعی.در عین حال به لطف نورپردازی منحصربفرد خود می تواند محیط شما را کاملا روشن کند و منظره خاصی را به نمایش بگذارد.

مواد تشکیل دهنده پارچه آلمانی این محصول 90% PVC، 5% نرم کننده و 5% مواد افزودنی مجاز می باشد که در نهایت دارای ضخامت 0.8 تا 1 میلی متر بوده و قابلیت کاملا ضد باکتریایی و بدون میکروب و باکتری را دارد. روی آن بنشینید، بنابراین ما از این مواد در مکان هایی مانند بیمارستان ها استفاده می کنیم.

قابلیت چاپ تصاویر سه بعدی و دو بعدی با وضوح بسیار بالا و یکنواختی کل فضای سقف، سقف چاپی را به یکی از محبوب ترین متریال ها تبدیل کرده است که مورد علاقه طراحان، معماران و مصرف کنندگان در نقاط مختلف جهان و همچنین ماست. کشور مورد علاقه، و همچنین تعداد زیادی مدرن داریم روی پروژه هایی با این مدل کار کرده ایم و بسیار زیبا و عالی است. از محل های مسکونی و اداری معمولی گرفته تا محیط هایی مانند سقف استخرها، سوناها، مناطق تجاری بلندمرتبه یا پشت بام مغازه ها، محیط های سرویس دهی و حمل و نقل مانند ایستگاه های مترو و فرودگاه ها، همگی این امکان را دارند که از سقف به طور موثر استفاده کنند.این سقف کاذب در سطحی مجزا، از سقف اصلی شما در فاصله مشخصی ساخته شده و امکان نورپردازی نیز دارد. همچنین به لطف ضخامت یکنواخت در امتداد پارچه اصلی سقف چاپی نور به صورت یکنواخت و راحت پخش می شود به همین دلیل می توانید نور یکنواختی در فضا داشته باشید که بسیار دلپذیر است.

مزایای سقف چاپی
همانطور که حتما می دانید یکی از بهترین سقف های کاذب موجود در بازار را می توان سقف چاپی دانست که در مجلل ترین دکوراسیون ها مورد استفاده قرار می گیرد. دلیل بررسی مزایا و قابلیت های هر ماده بسیار روشن است. دلیل اول این است که با در نظر گرفتن ویژگی ها می توانید بررسی کنید که آیا این متریال واقعاً نیاز شما را برآورده می کند یا خیر و دومین دلیل برای بررسی مزایای سقف چاپی این است که می توانید آن را با سایر متریال های موجود در بازار بررسی و مقایسه کنید. به زبان ساده، می توانیم بفهمیم که آیا ارزش خرید آن به اندازه ای که برای خرید و نصب آن هزینه می کنیم، دارد یا خیر. با ما همراه باشید تا مزایای سقف چاپی خود را به بهترین نحو توضیح دهیم.پارچه های سقفی چاپ شده کاملا قابل شستشو و ضد باکتری هستند
رفتار پارچه سقفی چاپ الاستیک در برابر آتش مقاوم است و آتش را گسترش نمی دهد
سقف کشسان چاپ شده با ظاهری بسیار زیبا با طرح ها و نورپردازی های مختلف
ما این قابلیت را داریم که هر طرحی را که بخواهید بر روی سقف چاپ شده چاپ کنیم.
گارانتی مادام العمر آلمدرن به کیفیت کار شما بستگی دارد.
قابل انتقال به سقف های دیگر، امکان بازکردن پارچه و نصب آن در جای دیگر زیر نظر کارشناس وجود دارد.
استفاده از سازه های خاص و مستحکم برای نصب سقف چاپی برای استحکام بیشتر
به هیچ وجه گرد و غبار روی سقف مهر شده نمی نشیند.
سقف چاپی به طور کامل در یک واحد بدون سازه در وسط کار نصب می شود.

مهم ترین ویژگی ها و مزیت های سقف چاپی را در بالا توضیح دادیم، البته ویژگی های این متریال در این هشت تا ده نکته خلاصه نمی شود، اما مابقی را در زمانی که با ما تماس بگیرید و به پروژه خود نیاز داشته باشید، می گذاریم. آیا شما نکته ای دارید؟ در صورت وجود این شرایط کافی است با همکاران ما در دپارتمان کارشناسان و سقف های چاپی تماس بگیرید تا به تمامی سوالات شما پاسخ داده و پروژه ناتمام خود را تکمیل کنند.

دکور با سقف چاپ شده
شاید این سوال برای شما پیش آمده باشد که از سقف چاپی در کجا می توان استفاده کرد؟ البته استفاده از هر متریالی در محیط مناسب خود مهم است، اما یکی از مزیت های اصلی سقف کشسان یا سقف چاپی این است که در هیچ فضایی محدود نمی شود.

البته با توجه به کاربردهای بی شمار این متریال مجلل در ادارات و فضاهای رسمی، شاید به نظر برسد که سقف کاذب برای خانه مناسب نیست، اما این تفکر کاملا اشتباه است و می توانیم از این سقف کاذب در بسیاری از پروژه ها در منازل استفاده کنیم. و در قسمت های مختلف در تمام این فضاها از توالت و حمام گرفته تا سقف پذیرایی و راهرو اتاق خواب ها می توانید از آن استفاده کنید و طرح های سقفی چاپی آنقدر زیاد است که می توانید از بین صدها مدل مختلف متناسب با دکوراسیون انتخاب کنید. از هر فضایی

دکوراسیون سقف چاپی بسیار مناسب است زیرا هر تصویری که در ذهن دارید و می خواهید در صورت بالا بودن وضوح تصویر مورد نظر می توانیم آن را روی پارچه های مخصوص برای شما چاپ کنیم تا در فضای مورد نظر شما نصب شود. به عنوان مثال بسیاری از شرکت های خصوصی یا مطب ها و کارخانه های بزرگ لوگو یا تبلیغات خود را روی این متریال چاپ می کنند و از آن در سقف و یا حتی روی دیوار استفاده می کنند که بسیار زیبا خواهد بود.یکی از کاربردهای اصلی این سقف مدل فراتر از بحث منازل و ادارات عمده فروش سقف های چاپی به عنوان سقف موقت غرفه های نمایشگاهی لوکس است. البته با توجه به تا و باز شدن این کابین ها طراحی شده و پس از استفاده به راحتی می توان آن را برای کابین های بعدی کنار گذاشت. از جمله محیط های دیگری که طرفداران زیادی به استفاده از سقف های چاپی و به طور کلی سقف های کاذب دارد، رستوران ها، مغازه ها و مراکز خرید هستند. امکاناتی که سقف چاپی در ایجاد دکوری مجلل به آنها می دهد با هیچ سقف کاذب دیگری قابل مقایسه نیست.

مکان هایی که می توانید به راحتی از سقف چاپی استفاده کنید را در لیست زیر ذکر کرده ایم تا راحتتر بررسی کنید:

  1. سقف تمام قسمت های ساختمان مسکونی
  2. دفاتر پشت بام/شرکت ها و دفاتر مختلف
  3. سقف مطب ها و درمانگاه ها
  4. لابی پشت بام مراکز بزرگ مانند مغازه ها یا مراکز خرید
  5. لابی پشت بام هتل ها
  6. سقف کاذب مغازه ها و موسسات تجاری
  7. سقف کاذب بیمارستان ها در قسمت های مختلف حتی در اتاق عمل به دلیل آنتی باکتریال بودن
  8. سقف لابی هتل یا رستوران ها، تالارها و تالارهای مجلل
  9. سقف نمایشگاه های موقت به دلیل سهولت نصب و مونتاژ مجدد
  10. و ده ها مکان دیگر که می توانید به آنها فکر کنید.

 

انواع سقف های چاپی
در این قسمت از مقاله، پس از آشنایی با سقف مهر و روش تولید و تحقق این محصول کاربردی و پرطرفدار، به سراغ انواع آن می رویم و پس از نام بردن از هر کدام، به توضیح مختصری می پردازیم. باید بدانید که در دنیای دکوراسیون دو مدل سقف کاذب داریم که به صورت چاپی استفاده می شود که در این قسمت شما را با این دو مورد آشنا می کنیم.

سقف چاپی طرح الاستیک
یکی از جدیدترین و به روزترین متریال هایی که با ظهور در صنعت دکوراسیون داخلی چالش های زیادی را برای متریال های قدیمی ایجاد کرد. این متریال نوظهور که سقف طرح کشسان چاپی نامیده می شود، تحول عظیمی در طراحی محیطی و همچنین اجرای پروژه های نوسازی در محیط های مختلف از جمله محیط های مسکونی، اداری، تجاری و پزشکی ایجاد کرده است. اجرای سقف کاذب آنتی باکتریال که ساختاری برای تقسیم به قطعات کوچکتر ندارد. سقف یکپارچه بسیار زیبا با نصب بسیار سریع و آسان که بر روی آن می توانید هر طرح و تصویری را که دوست دارید با بالاترین کیفیت و سازگار با محیط مورد نظر چاپ کنید.

لازم به ذکر است که سقف چاپی طرح کشسان توسط شخصی به نام باریسول ثبت و کشف گردیده است از این رو به این محصول نوظهور در بازار سقف چاپ باریسول نیز گفته می شود.البته امروزه با توجه به پیشرفت صنعت ساختمان و دکوراسیون داخلی، این متریال نیز دستخوش تغییراتی شده و پس از سال ها اجرا و استفاده در پروژه های مختلف، تغییراتی در آن به وجود آمده است.

سقف چاپی الگوی کش دار نیز انواع و مدل های مختلفی دارد که هم از نظر ضخامت کش کش و هم در نحوه نورگیری با یکدیگر تفاوت دارند. از نظر اجرا و نصب هیچ گونه تفاوتی با هم ندارند و تمامی مدل ها توسط تکنسین های حرفه ای با اجرای پروفیل های خاص در حین کار اجرا و نصب می شوند.

حال در این مطلب قصد داریم انواع الگوهای سقف برجسته الگوی لچک را معرفی کنیم و هر کدام را به شما عزیزان معرفی کنیم و به اختصار توضیح دهیم.

مدل سقف کشسان ترانس پرینت: این مدل سقف کشسان به دلیل سادگی و نورپردازی یکپارچه یکی از پرطرفدارترین مدل ها می باشد و به همین دلیل می توان از آن در محیط های مختلف با کاربردهای مختلف استفاده کرد و محدودیتی ندارد زیرا از کاملا یکنواخت تشکیل شده است. ، پارچه باریسول ساده و تک رنگ که شفاف بوده و پس از نصب در محیط گزینه بسیار مناسبی برای تامین نور یکپارچه و مفید می باشد.در این مدل سقف کشسان معمولاً از نورپردازی بلوک با فاصله حدود 20 سانتی متر از پارچه استفاده می شود. اگر بخواهیم به ویژگی ها و مزایای این ماده اشاره کنیم باید مواردی مانند; قابلیت چاپ با بالاترین کیفیت تصویر، شفافیت و قابلیت نور محیط و همچنین قابلیت اجرا با انواع نورها از جمله فیبر نوری یا کریستال نوری.

سقف چاپ لاکی یا براق: یکی از مدل های پرطرفدار و شناخته شده سقف لاکی چاپی است. در این محصول که بزرگترین ضخامت داماسک باریسول است استفاده از نورپردازی زیر سقفی منطقی نیست زیرا به دلیل ضخامت زیاد نور را از خود عبور نمی دهد و سطحی کاملاً یکنواخت و براق دارد و معمولا پس از استفاده و اجرا در پروژه ها برای اطمینان از نور محیط از هالوژن ها برای روشنایی سقف یا دیوار استفاده می شود. از دیگر ویژگی ها و مزیت های این متریال تنوع رنگی است که بسته به محیط مورد نظر و در نهایت با توجه به سلیقه کارفرمای محترم قابل انتخاب و رنگ آمیزی می باشد. لازم به ذکر است که این نوع سقف کشسان قابل چاپ نیست و در پروژه هایی مانند سقف کاذب و یا حتی دیوار کاذب به صورت کاملا تک رنگ استفاده می شود.مدل مجازی کاشی آسمان با سقف چاپی
یکی دیگر از انواع سقف کاذب باکیفیت که قدمت بیشتری نسبت به مصالح فوق در صنعت دکوراسیون داخلی دارد و در بین طراحان و معماران گران قیمت نیز از محبوبیت بالایی برخوردار است، سقف چاپی مدل کاشی آسمان مجازی است. این متریال در کارگاه شرکت آلمدرن بر روی دستگاه های مخصوص تولید و چاپ می شود و در صورت نیاز در اختیار شما مشتریان گرامی قرار می گیرد.

سقف چاپی مدل پلاک آسمان مجازی از ورق های پلکسی درجه یک معمولاً 60*60 تولید شده است که اندازه استاندارد کاشی های سقف کاذب می باشد. اگر بخواهیم به ویژگی ها و مزایای این متریال سقف کاذب کاربردی اشاره کنیم، می توان مواردی مانند: وزن سبک، قابل شستشو، طرح های بسیار متنوع به طوری که طرح مورد نظر شما با کیفیت بالا چاپ شود، مقاومت در برابر بخار آب برای استفاده در محیط هایی مانند سرویس، سرویس بهداشتی و حتی سقف استخر، امکان دسترسی به تجهیزات و لوله های قرار داده شده بر روی سقف کاذب پس از نصب و همچنین دوام و طول عمر بالا. لازم به ذکر است وی در کنار بیان مزایای این متریال به قیمت مقرون به صرفه و دسترسی آسان به این متریال نیز اشاره کرد.

 

سقف با طرح گلکسی چاپ شده
یکی از معروف ترین و پرطرفدارترین الگوهای سقف برجسته قطعاً سقف برجسته طرح کهکشانی است که چه کسانی را خواهید یافت که از دیدن زیبایی آسمان کهکشان و ستاره های بی شمار آن خوشحال نشوند و تمایلی به اجرای آن در آن نداشته باشند. بخشی از فضای خانه آنها به خصوص در قسمت خواب، این یکی از طرح هایی است که می توانیم به خوبی متوجه آن شویم و دیدن آن بسیار زیباست.

به لطف نورپردازی زیبای خود، شما را به یاد آسمان زیبای شب می اندازد.
به همین دلیل است که سقف چاپی طرح کهکشانی را یکی از زیباترین این سبک متریال و همچنین پرطرفدارترین این کار می دانند.

اجرای سقف مهر
توضیح این قسمت از مقاله یکی از چالش ها و سوالات همیشگی همراهان الو مدرن است، بنابراین قصد داریم در مورد نحوه اجرای چاپ سقفی صحبت کنیم. یکی از مهمترین قسمت های ایجاد سقف کاذب روش و مراحل اجرای سقف خاص است.

برای نصب سقف چاپی، ابتدا باید وظایف زیر را در نظر بگیرید تا از سقف صاف برای تکنسین ها و نصابان روشنایی اطمینان حاصل کنید. در بالای این سقف تخت، شاخه های انباشته و وسایل روشنایی در فواصل مناسب از یکدیگر قرار خواهند گرفت.به همین دلیل می توانید در نهایت پس از نصب سقف چاپی یک محیط نورپردازی با نور یکنواخت داشته باشید.

پس از نصب متریال روشنایی و بررسی ریموت ها و کارکرد کارهای برقی، اقدام به نصب و اجرای خود پارچه می کنیم. برای نصب ایمن این پارچه و یکنواختی نور دریافتی شما باید آن را حداقل 25 سانتی متر زیر مواد نورپردازی انداخته و برای نصب آن در اطراف فضا یا پلانی که دارید پروفیل های مخصوص می سازیم و در نهایت پارچه در این پروفیل ها چسبانده می شود و کاملا محکم می شود.

برای بازشوهای بزرگ این پارچه دارای پوشش کامل بوده و توسط بخاری های صنعتی گرم، فرم داده و فرآوری می شود.
آنچه در نصب سقف چاپی بسیار حائز اهمیت است استفاده از نیروی کار مجرب و تکنسین های مجرب در این کار می باشد که ما در درالو مدرن با کلیه متریال ها و پرسنل مجرب جهت اجرای نصب آن در خدمت شما هستیم.

 

سقف چاپی بخرید
حالا پس از خواندن این مقاله احتمالا به این فکر می کنید که چگونه این سبک سقف را سفارش دهید و به راحتی نتیجه بگیرید.این کار با وجود کارشناسان و تیم حرفه ای شرکت الو مدرن بسیار آسان است. طراحان ما در خدمت شما هستند تا بتوانید در اسرع وقت بهترین نوع سقف چاپی را تهیه کنید.

ابتدا می توانید از طریق راه های ارتباطی که در اختیار ما قرار داده ایم با ما تماس بگیرید و طرح فضایی خود را ارسال کنید و پس از مشاوره تلفنی و ارسال آنلاین نمونه ها، کارشناسان مجرب این شرکت دست به کار شده و از محل پروژه بازدید می کنند. آنها نزد شما می آیند تا اندازه گیری های دقیق انجام دهند و یک تخمین کلی از کار به شما بدهند.
تیم ما در شرکت الو مدرن دارای کاتالوگ هایی از طرح های مختلف است که بیش از صدها طرح را در اختیار شما قرار می دهد و ما به صورت 24 ساعته و 7 روز هفته آماده انجام وظایف خود هستیم. فقط با ما تماس بگیرید



:: برچسب‌ها: سقف چاپی , سقف چاپی چیست ,
:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 مرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mehdi

دیوارپوش ترمووال یکی از محصولات تخصصی برای پوشش دیوار و ایجاد جلوه بصری بر روی دیوار می باشد که از روکش چوب طبیعی ساخته شده است، چوب یکی از متریال های محبوبی است که طراحان دکوراسیون داخلی از آن برای افزودن گرما و زیبایی به محیط استفاده می کنند. محیط.

از آنجایی که قیمت چوب طبیعی بسیار بالاست، استفاده از آن معایب زیادی دارد و زمان اجرای آن به عنوان دیوارپوش طولانی است، این دیوارپوش حرارتی است که در این مقاله به معرفی آن می پردازیم، به مزایا و کاربردهای آن می پردازیم.

دیوارپوش ترمووال
روکش دیوار Thermwall یکی از جدیدترین و کاربردی ترین محصولات در دکوراسیون داخلی می باشد که از پلی استایرن ساخته شده است در واقع این روکش از چوب حرارتی با مقاومت بالا در برابر رطوبت می باشد.

ترمووال محصولی است که به موازات یکدیگر قرار می گیرند و هم در داخل و هم در فضای باز قابل استفاده هستند و تفاوت این محصول با دیگر دیوارپوش ها در استفاده از چوب طبیعی در پوشش ترمووال است.ابعاد دیوار روکش دیوار حرارتی
دیوارپوش ترمووال محصولی است که به صورت شاخه ای به فروش می رسد، عرض هر شاخه دیوارپوش ترمووال 60 سانتی متر است که در طول های مختلف 120، 244، 280 سانتی متر با ضخامت 2.5 تولید و به فروش می رسد. سانتی متر می رسند

نصب ترمووال روکش دیوار
همانطور که گفته شد ترمووال به صورت شاخه ای تولید می شود که در صورت نیاز به برش ترمووال می توانید از ابزاری مانند اره دایره ای یا اره فارسی برای بریدن آن استفاده کنید در صورتی که ارتفاع این شاخه ها کمتر از 280 باشد. سانتی متر است، آنها نیازی به برش ندارند.

برای نصب دیوارپوش ترمووال می توانید هم از میخ های بادی و هم از چسب آکواریوم، پلی اورتان یا چسب 1-2-3 استفاده کنید.نصب دیوارپوش ترمووال روی سطوح کاملاً صاف کار بسیار ساده ای است و نیاز به دانش خاصی ندارد، در غیر این صورت مورد قبل از نصب پوشش دیوار، لازم است دیوار را ساخت و سطح را صاف و به اصطلاح عمود کرد.

در چه مکان هایی می توان از پوشش دیوار حرارتی استفاده کرد؟
امروزه دیوارپوش‌های ترمووال در رنگ‌ها، طرح‌ها، نقش‌ها و متریال‌های مختلف تولید می‌شوند، به همین دلیل بسیاری از افراد از این محصول برای زیباسازی دیوار و سقف منازل، ادارات، محل کار، نمایشگاه‌ها، تغییر دکوراسیون و ایجاد دکوری جدید استفاده می‌کنند.استفاده از دیوارپوش حرارتی در سقف نیز بی خطر است. همچنین می توانید روی سطوح مختلف از جمله گچ، سیمان سفید، فلز، چوب، شیشه، سرامیک، کاشی و ... دیوارپوش حرارتی داشته باشید.

شما می توانید فقط از پوشش دیوار حرارتی استفاده کنید یا می توانید از قالب های پی وی سی یا ورق مرمر برای تناسب بهتر دیوار استفاده کنید.

ویژگی های دیوار پوششی دیوار حرارتی
آنتی باکتریال
یک محصول سبک
نصب سریع و آسان
عایق حرارت و صدا
مقاومت در برابر ضربه و ضربه
محصول مقاوم در برابر رطوبت و آب
محصول انعطاف پذیر (قابل استفاده بر روی هر سطحی به خصوص سطوح منحنی)


اجرای پوشش دیوار حرارتی
دیوارپوش ترمووال کاربردهای زیادی دارد، این دیوارپوش در فضاهای مختلفی مانند دیوار پشت تلویزیون، ورودی منزل، دیوار اتاق خواب، پشت جاکفشی، لابی و محیط های دیگر کاربرد دارد.

استفاده از این دیوارپوش در محیط های مسکونی، اداری، تجاری امکان پذیر است، با استفاده از نورپردازی مناسب و استاندارد، گرمای زیادی به فضا می بخشد.

مزایای پوشش دیوار حرارتی
ترمووال یکی از محصولات کاربردی و پرکاربردی است که به دلیل مزایایی که دارد مورد توجه بسیاری از طراحان دکوراسیون و سایر افراد قرار گرفته است. دیوارپوش ترمووال به دلیل حرارتی که دیده است مقاومت بالایی در برابر آب و رطوبت دارد به همین دلیل به راحتی قابل شستشو و نظافت است.این محصول علاوه بر اینکه دیوارپوش ترمووال محصولی بادوام و ضد ضربه است که در رنگ ها و طرح های متنوع تولید می شود، این محصول نیازی به روغن واکسیناسیون ندارد و قابل بازیافت و آنتی باکتریال می باشد.قیمت دیوارپوش ترمووال در مقایسه با قیمت مناسب است. به سایر دیوارپوش ها
از آنجایی که دیوارپوش ترمووال محصولی ضد آب است، قابل شستشو بوده و در محیط های مرطوب مانند حمام، استخر، سرویس بهداشتی و حتی در مناطق شمالی ایران قابل نصب می باشد.

ارائه پوشش دیوار حرارتی برای دیوارها
دیوارپوش های ترمووال در رنگ ها، طرح ها و بهترین متریال های بسیار متنوع در کارخانه آراپلاست تهران تولید می شود. این کارخانه تولید کننده قالب های پی وی سی و نبشی پی وی سی و ... نیز می باشد که می توانید بدون واسطه و با بهترین قیمت اقدام به خرید نمایید. بخرید، کارخانه آراپلاست به عنوان اولین تولید کننده و فروشنده دیوارپوش ترمووال در تهران در اختیار شماست.

قیمت دیوارپوش ترمووال
دیوارپوش ترمووال یکی از محصولات مورد استفاده در دکوراسیون داخلی محسوب می شود که نسبت به سایر دیوارپوش ها و چوب های حرارتی منصفانه تر و ارزان تر می باشد، ضمن اینکه دیوارپوش ترمووال مستقیم و بدون واسطه از کارخانه آذران پلاستیک می باشد.فروش ارزان.

خرید دیوارپوش ترمووال
برای خرید دیوارپوش های ترمووال از فروشگاه آذران پلاست با شماره های درج شده در صفحه تماس بگیرید، فروشگاه آراپلاس مجموعه ای مجاز و قابل اعتماد است که می توانید دیوارپوش های ترمووال را با بهترین کیفیت و قیمت از این فروشگاه خریداری کنید.



:: برچسب‌ها: ترمووال چیست , ترمووال , ترمو وال ,
:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 مرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mehdi

سقف کاذب پی وی سی به دلیل قیمت مناسب و طراحان مختلف پرفروش ترین سقف در بازار است! بهترین و با کیفیت ترین سقف کاذب پی وی سی را از کجا بخریم + آذران پلاستیک بهترین مرکز فروش سقف کاذب

سقف کاذب پی وی سی چیست قیمت و نصب سقف کاذب پی وی سی - آذران پلاستیک
اگر بخواهیم مهم ترین سطوح برای پوشش و دکوراسیون داخلی ساختمان را ارائه دهیم; یکی از آنها قطعا سقف کاذب است. سقف های کاذب متنوعی برای پوشش این قسمت از ساختمان وجود دارد، اما اگر به دنبال متریال بادوام و کارهای پرکاربرد هستید، سقف کاذب پی وی سی قطعا یکی از انتخاب های اصلی شما خواهد بود.

برای استفاده از این متریال برای فضای منزل خود، قطعا ابتدا باید شرایط کار را ارزیابی کنید، البته نصب این متریال بسیار آسان است و یکی از مزایای آن نصب سریع است.

در واقع آذران پلاستیک یکی از پیمانکاران فعال و خوشنام در زمینه سقف کاذب پی وی سی می باشد. به گونه ای که هر ماه حداقل بین 1000 تا 2000 متر از این محصول به فضاهای مختلف حرکت می کند که نشان می دهد تقاضا و تقاضا برای این ماده بسیار زیاد است.

قطعا کیفیت بالا سقف کاذب پی وی سی از نظر کیفیت است که ماهانه به این مبلغ بفروشیم و نصب کنیم.علاوه بر مزایای آن به قدری زیاد است که نیازی به معرفی ندارد، اما برای آن دسته از افراد مهربانی که با این مطالب آشنایی ندارند. سقف کاذب پی وی سی را در این مطلب توضیح خواهیم داد، با ما همراه باشید.

PVC چیست؟
پی وی سی از نوعی پلاستیک سخت به نام پلی وینیل کلراید تشکیل شده است و از فرآورده های نفتی محسوب می شود. این امر باعث شده است که یکی از اصلی ترین خواص پی وی سی ضد آب باشد و به عنوان ماده اولیه در تولید پی وی سی برای مصارف مختلف از جمله کفپوش، کابینت و سقف کاذب استفاده شود.

البته معروف ترین کاربرد آن در سقف های کاذب و دیوارپوش ها است. این ماده اولیه با توجه به مزایای فراوانی که دارد همچنان به عنوان یک ماده اولیه مقرون به صرفه در انواع مصالح مورد استفاده قرار می گیرد که در زیر در مورد انواع و همچنین مزایای استفاده از سقف کاذب پی وی سی به عنوان یکی از زیرشاخه های هر کدام صحبت خواهم کرد. مواد جهانی

مزایای سقف کاذب پی وی سی
همانطور که قبلا اشاره کردم سقف کاذب پی وی سی قطعا مزایای زیادی دارد که تا این حد مورد استقبال قرار گرفته و سالهاست که در پروژه های مختلف مورد استفاده قرار گرفته است. در ادامه با شما عزیزان مزایای متریال پی وی سی را بررسی خواهیم کرد.مهمترین مزیت انواع سقف کاذب پی وی سی ضد آب بودن و شستشوی آسان آن است.
نصب این متریال با زیرساخت های سبک و مناسب بسیار آسان و سریع است.
برای عایق حرارتی و عایق صدا مناسب است.
سقف کاذب پی وی سی تمام شده بسیار سبک است.
به طور کلی این ماده دارای اشکال، طرح ها و رنگ های بسیار متنوعی است و به راحتی می توانید انواع آن را انتخاب کنید.
دوام و ماندگاری این ماده بسیار بالاست به همین دلیل در برخی از پروژه های بسیار حساس مورد استفاده قرار گرفته و سال ها دوام آورده است.
مواد اولیه پی وی سی در برابر حشرات، قارچ ها و باکتری ها مقاوم است.
دسترسی به وسایل برقی و لوله کشی پشت سقف کاذب پی وی سی به راحتی قابل دسترسی است.
مراقبت و نگهداری از پی وی سی نیاز به اقدامات خاصی ندارد، میزان افزودنی های مضر بسیار کم است، قابل بازیافت و بازگشت به چرخه تولید است و در مقایسه با موادی مانند آزبست کاملا ایمن است.
انواع سقف کاذب پی وی سی
زیرا متریال های مختلف در دسته بندی دکوراسیون داخلی دارای طرح ها و ظاهر متفاوتی هستند. انواع سقف کاذب پی وی سی نیز داریم که در این قسمت از مقاله به بررسی و توضیح آنها می پردازیم.البته هر مدل از انواع این محصول در فضای خاصی استفاده می شود و باید در نظر داشت که کدام یک برای چه فضایی ارجحیت دارد.

انواع سقف کاذب پی وی سی از نظر ابعاد و نوع کاربرد:
پانل طولی پی وی سی
یکی از محبوب ترین انواع سقف کاذب پی وی سی قطعا مدل پانل طولی پی وی سی می باشد. از این متریال هم در فضای سقف و هم به عنوان پوشش دیوار به راحتی می توانید استفاده کنید. یکی از مزایای پنل پی وی سی طولی نصب آسان و ابعاد مناسب آن است.

ابعاد هر شاخه از پانل طولی پی وی سی 0.2 متر در 6 متر است و گاهی اوقات انشعابات 3 متر نیز وجود دارد. اما در صورت خرید 6 متری می توانید به راحتی آن را برش دهید و به ابعاد مورد نظر شما تبدیل می شود.

کاشی پی وی سی 60*60
مدل دیگر فرمت 60*60 است که مدتهاست در محل کار و ادارات به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرد. البته امروزه از نمونه های تزئینی آن در محل زندگی استفاده می شود. نصب تایل های 60*60 به گونه ای انجام می شود که با توجه به کیفیت ثابت و استاندارد آن با ایجاد شبکه شطرنجی رایج بر روی سقف با استفاده از پروفیل های آلومینیومی و ضد آب به راحتی نصب می شود.انواع سقف کاذب پی وی سی از نظر ظاهری:
سفید مات و ساده
سفید براق (UV)
چاپ و مهر زنی داغ
پوشش پی وی سی
این سبک از سقف کاذب پی وی سی برای محیط شما قابل اجرا است، ما به راحتی می توانیم هر آنچه را که دوست دارید در محیط خود اعمال کنیم. انواع کاشی از مدل سفید ساده و مات گرفته تا انواع روکش دار

نصب سقف کاذب پی وی سی
یکی از مهم ترین سوالات در هنگام خرید، اطلاع از مراحل سقف پی وی سی از خرید تا مرحله نصب سقف کاذب پی وی سی می باشد. شما به راحتی می توانید سقف کاذب خود را داشته باشید، زیرا نصب این متریال بسیار سریع و آسان انجام می شود.

نصب سقف کاذب پی وی سی با زیرساخت اختصاصی خود که پروفیل آلومینیومی و همچنین در صورت نیاز چوب می باشد انجام می شود. با توجه به نیاز فضایی و شرایط پروژه خود می توانید از هر نوع آن استفاده کنید.

اگر شرایط کاری شما به خوبی اندازه گیری شده باشد، می توانید نصب را انجام دهید. ابتدا ارتفاع سقف باید به گونه ای باشد که بتوانیم آن را به راحتی برای شما نصب کنیم. تمام فضای خود را اشغال نکنید.

از طرفی به دلیل انعطاف پذیری این متریال می توان آن را به دلخواه نصب کرد. البته همانطور که به شما گفتم ابتدا باید زیرساخت کار شما را در نظر گرفت.در نتیجه یا باید از کار شما بازدید کنیم و یا در نهایت با ارسال چند عکس یا فیلم کوتاه از فضای خود به راحتی می توانید مشاوره کامل من را در مورد اجرا و نصب سقف کاذب پی وی سی دریافت کنید.

قیمت سقف کاذب pvc
این قسمت احتمالا مهمترین قسمت مقاله از دیدگاه شما مشتریان عزیز و محترم می باشد. قیمت یکی از موضوعات مهم در بازار دکوراسیون داخلی است. به عبارتی اگر قیمت پی وی سی ثابت باشد، تقریبا 90 درصد مواد موجود در بازار دکوراسیون داخلی قیمت ثابتی خواهند داشت.

از طرفی اگر تغییرات قیمت و نوسانات بازار را در نظر بگیریم قطعا قیمت مهم است. هزینه سقف کاذب پی وی سی باید به چند قسمت تقسیم شود. اول از همه، این در مورد نوع و موادی است که خریداری می کنید. در نهایت موضوع دوم هزینه نصب و راه اندازی است که کل کار را تکمیل می کند.

تقریباً از زمان های قدیم به دیدن سقف های گچی رنگ شده عادت کرده ایم تا اینکه به دلیل هزینه کم پی وی سی راه های بهتری برای پوشش فضای سقف وجود دارد. این مدل سقف کاذب به چند دلیل یکی از مقرون به صرفه ترین مدل های سقف کاذب می باشد. از نصب آسان و ارزان تا مواد سبک و بادوام، مجموعه آنها متریال و نصب مقرون به صرفه را در اختیار شما قرار می دهد.

توجه داشته باشید که با توجه به سال ها فروش ما در زمینه پوشش های سقف و دیوار کاذب پی وی سی، تنها یک مدل سقف کاذب موجود در بازار می تواند از نظر دوام و کیفیت با آن رقابت کند. می توانید از این متریال در رنگ ها و طرح های مختلف استفاده کنید که هر متریالی این امکان را به شما نمی دهد. پس آن را بخرید و با خیال راحت از آن استفاده کنید.

می توانید قیمت را از کارشناسان ما در آذران پلاست 24/7 دریافت کنید. این سرویس برای شما بهتر از یک عدد ورودی است که ممکن است بعد از چند روز تغییر کند. از این طریق می توانید به صورت آنلاین و هر زمان که نیاز به تغییر سقف کاذب منزل یا محیط کار خود داشتید با ما تماس بگیرید و قیمت روز را دریافت کنید.



:: برچسب‌ها: سقف کاذب پی وی سی ,
:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 مرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mehdi

سقف لابی چیست؟
لابی را می توان یکی از مهم ترین فضاهای داخلی هر مجموعه ای دانست. یکی از دلایلی که یک مجموعه را لوکس می نامند زیبایی لابی شماست. پوشش سقف لابی مهم است زیرا افرادی که در این ساختمان رفت و آمد می کنند برای شما مهم هستند. برای اعضای خانواده، همسایه ها و لابی ها و مخصوصاً داشتن مکانی برای نشستن در لابی مهم است که در زمان محدود به گفتگو بپردازند.
یا اینکه یک تازه وارد وقتی با هر یک از اعضای این ساختمان و مجموعه است، دقایقی در این مکان منتظر می ماند، بنابراین لابی باید به گونه ای پوشیده شود که مردم از حضور در این قسمت احساس رضایت کنند. حتی با نحوه نورپردازی و تحت کنترل قرار دادن آن با کنترل از راه دور یا استفاده از حسگرهای چشمی و روش های دیگر، فضا را هوشمند کنید.

لابی از اجزای مختلفی تشکیل شده است. اگر علاقه مند به دریافت بهترین نوع دکوراسیون داخلی در فضای لابی خود هستید، ابتدا باید سطوح مختلف موجود در این فضا را بشناسید.
در این میان سقف لابی را همگان سطحی می دانند که بعد از دیوار بسیار ارزشمند است. زیباسازی سقف سرسرا قبل از هر چیز بستگی به سبک دکوراسیون داخلی دارد که برای سرسرا انتخاب کرده اید و بعد از آیتم نفیسی که همه شما عزیزان در اختیار دارید باید با انواع متریال و تقریبی آن آشنا شوید.

روش اجرا

بنابراین امروز در مورد ساخت سقف لابی یا سقف لابی هتل با شما دوستان عزیز صحبت خواهیم کرد.در این مقاله به نکاتی اشاره می کنیم که در خرید سقف لابی موثر است و مدیران هر مجتمع و آپارتمانی باید از آن بدانند.
فرقی نمی کند یک مجتمع اداری تجاری باشد یا هتل یا یک ساختمان مسکونی، در همه این ساختمان ها باید از یک لابی زیبا استفاده کرد که یکی از مهم ترین عوامل زیباتر جلوه دادن لابی است، قطعا جواب می دهد. در نمای سقف لابی و شاید حتی از آنجایی که نور فضا نیز از سقف تامین می شود، باید زیبایی منحصر به فرد خود را نیز داشته باشد، بنابراین داشتن بهترین متریال برای سقف لابی مهم است. برای ما در هنگام نصب برخی از سقف ها سازه هایی در زیر خود دارند و برخی از آنها سقف ها کاملاً یک تکه هستند که در قسمت انواع سقف لابی توضیح کاملی در مورد آنها خواهیم داد. قبل از خرید هر نوع سقف کاذب چه باید کرد؟

پوشش سقف لابی
هنگام ایجاد سقف لابی، می توانیم از محصولات مختلف به صورت جداگانه یا ترکیبی استفاده کنیم تا به یک پایان عالی و نتیجه قابل توجهی دست یابیم. یا اینکه می توانیم از طراحی کلاسیک، مدرن یا پست مدرن استفاده کنیم، همه اینها به چند عنصر خاص بستگی دارد.اول اینکه سلیقه شما به عنوان یک کارفرما چیست و چه سبکی را می خواهید در فضای مورد نظر خود پیاده کنید. دوم اینکه طراحان مدرن الو برای طراحی کل این فضا چه دستاوردی خواهند داشت و با توجه به اینکه محیط مسکونی، اداری یا هتلی است، اگر تصمیم به ارائه طرحی برای بهبود محیط داشته باشند.
در قسمتی دیگر، وقتی مشتری در مورد سقف لابی به ما مراجعه می کند، از آنها می خواهیم که اگر به دنبال سقفی شیک هستند، به تیم طراحی فضای محیطی اجازه دهیم تا یک طرح چند سطحی برای آنها ارائه دهند تا کار پس از اجرا مورد توجه قرار می گیرد، زیرا پوشش سقف لابی یک بار برای همیشه اتفاق می افتد. و هزینه آگاهانه برای کالاهای مشترک یکی از بهترین تصمیمات است.

سقف لابی ساختمان
برای به دست آوردن بهترین نمونه های سقف سرسرا، خوب است در ابتدا به چند نمونه بسیار مقاوم و زیبا اشاره کنیم. از آنجایی که لابی یک فضای پرتردد است و به خصوص اگر مجتمع مسکونی باشد، تعداد خانه‌ها در یک ماه می‌تواند زیاد باشد و تعداد مبلمان محلی زیاد باشد، بنابراین برای دیوارها و هر سطح دیگری از مصالح بادوام‌تر استفاده کنید. جدا از بقیه ساختماندر زیر به صورت موردی به انواع متریال های مناسب برای استفاده در سقف لابی اشاره و صحبت خواهیم کرد:

  • سقف کاذب الاستیک
  • سقف کاذب آسمان مجازی
  • سقف کاذب کناف
  • سقف کاذب پی وی سی
  • سقف کاذب لامپ چوبی
  • سقف لابی مدل کشسانی است


اگر سقف لابی وجود داشت می توانیم مدل سقف لابی انعطاف پذیر را مشخص کنیم. این سقف فوق العاده زیباست که از یک تکه سقف ساخته شده و توانسته مشتریان زیادی را به خود جلب کند. این سقف یک تکه است که سرتاسر آن پروفیل شده و تنها سقفی در صنعت دکوراسیون داخلی است که می توانیم به صورت گرد نصب کنیم. این سقف کشسان می تواند سقف لابی را به خوبی پوشش دهد و شما می توانید یکی از هزاران طرح و رنگی که الو مدرن به شما ارائه می دهد را انتخاب کنید و ما برای تحقق آن در اختیار شما هستیم. این سبک سقف دارای نورپردازی عالی و قابل کنترل است و می تواند مطابق با طرحی که شما دوست دارید روشن شود. برای اجرای این سقف لابی کافی است با کارشناسان ما تماس بگیرید.

مدل سقف لابی کناف
یکی دیگر از سبک هایی که مدت هاست در بحث چوب های ساختمانی بازار خوبی را به خود اختصاص داده سقف مدل کناف است که این سبک توانسته در قسمت لابی شکل های متنوعی را به بهترین نحو در اختیار شما قرار دهد.در واقع کناف را می توان به خوبی با سایر مصالح سقف کاذب ترکیب کرد و نقش یک باکس دو رادیاتور عالی را برای آنها ایفا کرد. کافی است یک طراح باتجربه فضای لابی شما را ببیند و سقف را برای شما طراحی کند.شما می توانید با نورپردازی مورد نظر خود با متریال های دیگر یا خود کناف به بهترین ترکیب برسید.همانطور که ساختمان های پنج تایی را می بینید. تا ده سالگی باید در لابی کناف داشته باشید استفاده می شد و امروزه فراگیر شده است و امروز سازندگانی هستند که نگران نیستند و قیمت مناسبی دارند و می توانند با اجرای نورپردازی اطراف کار این بخش را زیبا کنند.

سقف کاذب آسمان مجازی
البته بسیاری از افراد طرح های آسمان مجازی را به طرح های دیگر ترجیح می دهند، به خصوص که این کاشی ها در اندازه های 60*60 موجود هستند و می توانند به امکانات اصلی دسترسی داشته باشند، بنابراین سقف های آسمان مجازی به ویژه در سرسرای ساختمان های بزرگ و عمومی جایگاه ویژه ای دارند. در پایتخت.به یک پله

ساخت سقف های آسمان مجازی مشابه سقف های پی وی سی 60*60 معمولی است و بدیهی است که فقط باید محل خود را مشخص کنید و تیم نصب ما نصب این متریال را برای شما انجام می دهد.یکی از ویژگی های سقف کاذب آسمان مجازی، نفوذپذیری تایل های آسمان است. این کاشی ها در هر طرحی که شما بخواهید و از کاتالوگ الو مدرن انتخاب کنید ساخته می شوند و به راحتی می توانند زیباترین سقف را در ترکیب با چیزهای دیگری مانند کناف به نمایش بگذارند.

سقف کاذب لامپ چوبی
چه کسی بافت چوب را دوست ندارد؟ ما تا به حال مشتری نداشتیم که مخالف استفاده از چوب در لابی باشد. با توجه به اینکه خیلی ها این تجربه زیبا را دوست دارند، متریال سقفی طرح چوب و خود ترم وود نیز برای پوشش سقف وجود دارد. با توجه به نوع طراحی و میل افراد از این متریال استفاده می کنیم که به راحتی اجرا می شود و همچنین زیبا و دلنشین است.
برای دسترسی به طرح چوبی می توانید از کانال های با روکش PVC و کانال های چوب طبیعی استفاده کنید.

سقف کاذب سنگی
بسیاری از افراد دیوارپوش سنگ را برای مجلل ساختن لابی انتخاب می کنند و برای بسیاری این سوال پیش می آید که آیا می توان از سنگ در سقف نیز استفاده کرد؟ مادر آذران پلاستیک به شما این نوید را می دهد که به راحتی می توانید از دیوارپوش سنگی ما چه ساده و چه شفاف برای پوشش سقف در ترکیب با کناف استفاده کنید و از نتیجه بی نظیر آن شگفت زده خواهید شد.

مشاوره و طراحی سقف لابی
در قسمت هایی که سقف لابی ساختمان به ما سپرده می شود، سعی می کنیم طرح مورد نظر خود را با هدف و نحوه استفاده از فضای کف مطابقت دهیم. البته جزییات لابی می تواند متفاوت و متفاوت از قسمت های دیگر باشد و از این طریق زیبایی را بیشتر خواهیم کرد.در سرسراهای کوچک سعی می کنیم فضا را به گونه ای نورپردازی کنیم که فضا بزرگتر به نظر برسد و از نور بیشتری استفاده کنیم. رنگ ها در قسمت لابی بیرونی شروع به فضاسازی می کنیم تا فضای ورودی را به بهترین شکل ممکن تزئین کنیم. اصلی که ما در الو مدرن به آن فکر می کنیم، فروش بدون واسطه و مستقیم از سوی تولیدکنندگان است. ما سعی می کنیم شما عزیزان را با افرادی که در این زمینه حرفه ای هستند مشاوره و طراحی کنید.
کارشناسان ما به صورت 24 ساعته در خدمت شما هستند.



:: برچسب‌ها: سقف لابی , لابی , سقف ,
:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 مرداد 1402 | نظرات ()