صرافي کوين بيس
نوشته شده توسط : mehdi

صرافي کوين بيس از بهترين و محبوب ترين صرافي هاي آنلاين ارزهاي ديجيتال در دنيا است که در سال 2012 توسط برايان آرمسترانگ و فرد ارسام راه اندازي شد و در سال اول تاسيس توانست 1 ميليون کاربر جذب کند و در حال حاضر ميليون ها کاربر از سراسر جهان در آن فعاليت مي کنند. اين صرافي از نظر ميزان جذب کاربر در سال اول تاسيس، رکورد دار مي باشد. کاربران اين صرافي مي توانند با ارزهاي فيات خود از طريق اين صرافي اقدام به خريد ارزهاي ديجيتال کنند. در اين صرافي دو محصول اصلي در اختيار کاربران قرار داده مي شود. اين محصولات شامل اوراق بهادار و بستر حرفه اي تجاري به نام GDAX مي باشند.

معرفي صرافي کوين بيس

کوين بيس يک صرافي معروف ارزهاي ديجيتال است که خريد، فروش و مبادله ارزهاي ديجيتال را آسان مي کند. در واقع مي توان گفت صرافي کوين بيس خريد بيت کوين را به آساني خريد سهام از طريق يک کارگزاري آنلاين آسان مي کند.

صرافي کوين بيس يک پلتفرم تجارت و سرمايه گذاري کريپتوکارنسي است که به کاربران امکان خريد، فروش و مبادله بيش از 100 ارز ديجيتال قابل معامله مانند بيت کوين، اتريوم و دوج کوين را مي دهد. Coinbase يک شرکت بزرگ با بيش از 98 ميليون کاربر و 256 ميليارد دلار دارايي در اين پلتفرم است.

بیشتر بخوانید:آموزش ارز دیجیتال

مبتديان احتمالاً پلتفرم اصلي Coinbase را براي سفارشات خريد و فروش ساده ترجيح مي دهند. کاربران پيشرفته تر مي توانند از طريق Coinbase Pro که در دسترس هر کاربر Coinbase است، به ويژگي هاي اضافي و انواع سفارشات دسترسي داشته باشند.

ارزهاي رمزنگاري شده يک طبقه دارايي نسبتاً جديد هستند که مي توانند پرخطر و نوسان باشند که براي همه سرمايه گذاران مناسب نيست. با اين حال، اگر به ارز ديجيتال علاقه مند هستيد، Coinbase يک گزينه عالي براي افراد تازه کار و کهنه کار است.

تريد در صرافي کوين بيس

همانطور که در بالا ذکر شد، اين شرکت دو پلتفرم مختلف به نام‌هاي Coinbase و Coinbase Pro را اجرا مي‌کند. هر کدام به شما امکان خريد، فروش و تريد ارزهاي ديجيتال را مي دهند اما ويژگي هاي منحصر به فردي را نيز ارائه مي دهند.

کوين بيس (Coinbase)

تريد در Coinbase براي افراد مبتدي و آسان براي استفاده براي هر کسي که مهارت هاي اوليه کامپيوتري دارد، مناسب است. Coinbase در وب يا از طريق دستگاه هاي تلفن همراه Android و iOS در دسترس است. اگر تا به حال سهام را از طريق يک کارگزاري آنلاين معامله کرده باشيد، تجربه مشابهي خواهيد داشت.

در داشبورد اصلي، مي‌توانيد نمونه کارها Coinbase خود را مشاهده کنيد و براي خريد و فروش ارز، هرگز بيش از چند کليک از يک صفحه فاصله نداريد.

بازارهاي ارزهاي ديجيتال 24 ساعته کار مي کنند، بنابراين مي توانيد در هر زمان وارد شويد و وارد معامله شويد. خريد با استفاده از وجوه موجود در حساب شما يا مستقيماً از طريق يک حساب بانکي يا کارت متصل در دسترس است. بسته به نحوه پرداخت شما براي خريد ارز ديجيتال، ممکن است هزينه هاي اضافي اعمال شود. خريدها فوراً به حساب شما واريز مي شوند، اگرچه ممکن است قبل از برداشت بايد منتظر بمانيد تا سپرده خود را تسويه کند.

کوين بيس پرو (Coinbase Pro)

Coinbase Pro به نظر چيزي است که منحصراً براي معامله گران حرفه اي ساخته شده است اما هر کسي که يک حساب Coinbase داشته باشد مي تواند به نسخه حرفه اي دسترسي داشته باشد و از آن استفاده کند. اين به شما انواع معاملات بيشتري مي دهد، به ويژه سفارشات محدود و توقف را که در پلتفرم اصلي Coinbase در دسترس نيستند.

ويژگي ها و مزيت هاي صرافي کوين بيس

1- وجود ارزهاي ديجيتال شاخص

کاربران در اين صرافي مي توانند اقدام به خريد و فروش ارزهاي ديجيتال داراي ضمانت و پشتوانه محکم کنند. صرافي کوين بيس از زمان شروع فعاليت خود، فقط 4 ارز ديجيتال مطرح و بزرگ بيت کوين، اتريوم، لايت کوين و همچنين بيت کوين کش را تحت پوشش قرار داد اما بعد از آن ارزهاي ديجيتال ريپل، استلار و بت را که توسط عرضه کننده هاي خود پشتوانه معتبري داشتند، به ليست ارزهايي که از آن پشتيباني مي کند اضافه شد. اين صرافي از ارزهاي ديجيتال شاخص براي تضمين سود کاربران خود، بهره مي برد.

2- رابط کاربري ساده

محيط گرافيکي و نرم افزاري صرافي کوين بيس بسيار ساده و کاربردي مي باشد به طوري که کاربران مبتدي نيز مي توانند به راحتي و بدون هيچ مشکل و سردرگمي در اين پلتفرم به انجام مبادلات خود بپردازند. کاربران مي توانند به صورت شبانه روزي در اين پلتفرم ريسپانسيو شده با هر نوع وسيله اي از جمله لپ تاپ، کامپيوتر و تلفن هاي همراه هوشمند اقدام به خريد و فروش ارزهاي ديجيتال کنند. 

3- امکان پرداخت به شيوه هاي مختلف

کاربران در اين صرافي مي توانند عمليات پرداختي و برداشتي خود را از طريق شيوه هاي مختلفي از جمله پي پال، دبيت کارت(debit card)، پرداخت از طريق کارت و کرديت کارت(credit card) انجام دهند.

4- تبادل فوري

پلتفرم صرافي کوين بيس با هدف راحتي کاربران و همچنين افزايش سرعت معاملات از سيستم تبادل فوري استفاده کرده است. کاربران در اين صرافي مي توانند از طريق ارزهاي فيات، ارزهاي ديجيتال مدنظر خود را خريداري کنند. براي مثال در اين صرافي کاربران مي توانند از طريق پنل کاربري خود ارز فيات پرداخت کنند و اين پرداخت به ارز ديجيتال بيت کوين تبديل شود. اين روش براي کاربران به صورت کاملا رايگان مي باشد. سرعت معاملات در اين صرافي براي معاملاتي که ارزهاي فيات نقش اساسي دارند، بسيار زياد مي باشد، همچنين ارزهاي فيات به صورت خودکار به ارزهاي ديجيتال مدنظر کاربران تبديل مي شوند.

5- امنيت بالا

صرافي کوين بيس به دليل ذخيره سازي آفلاين اطلاعات مربوط به دارايي هاي کاربران در ديتابيس، امنيت بالايي دارد، همچنين در اين صرافي ذخيره سازي تنها يک درصد از دارايي هاي کاربران به صورت آنلاين صورت مي گيرد. 

بنابراين در اين صرافي احتمال دزدي، کلاهبرداري و سو استفاده بسيار کم است. در اين صرافي تمامي ارزهاي ديجيتال داراي بيمه هستند و دارايي هاي که به سرقت رفته اند در صورتي که اين صرافي مسئول آن باشد، به صورت کامل به دارندگان بازگردانده مي شود. هدف اين صرافي، جلب رضايت کامل کاربران خود مي باشد.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 تير 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: