هایفو و درمان انواع افتادگی پوست شما
نوشته شده توسط : mehdi

سوالات متداول در مورد درمان هایفو

فروش هایفو :

درمان هایفو الترا این مزیت را دارد که تنها کسری از هزینه مشابه جراحی است. با جدیدترین فناوری ارائه شده با دستگاه های ULFIT و Ultraformer 3، درمان ها براaی افراد عادی مقرون به صرفه تر و مقرون به صرفه تر هستند. هزینه یک درمان معمولی بین 150 تا 1300 دلار بسته به منطقه درمان است.

آیا هایفو ایمن است؟
بله انرژی انرژی اولتراسوند بیش از 50 سال است که به طور ایمن در پزشکی استفاده می شود، یعنی مطمئن باشید وزارت بهداشت آن را در همه کشورها می پذیرد.

درمان هایفو من چقدر طول می کشد؟
بیشتر درمان‌های صورت و گردن تا 60 دقیقه طول می‌کشد و بیماران می‌توانند بلافاصله پس از جراحی به فعالیت‌های عادی خود ادامه دهند. ممکن است در طول درمان و چند ساعت بعد کمی قرمزی داشته باشید. برخی از مراجعین احساس سوزن سوزن شدن موقت، حساسیت به لمس یا تورم خفیف را تجربه می کنند. جلسات زیباسازی بدن هایفو می تواند کمتر از 15 دقیقه طول بکشد و بسته به کل ناحیه درمان شده در یک جلسه به طور قابل توجهی متفاوت است.

آیا درمان هایفو مشکل ساز است؟
بسیاری از مردم لرزش و گرما را با سونوگرافی متمرکز در عمق پوست تجربه می کنند. اگرچه این احساس در نواحی درمان متفاوت خواهد بود، اما برخی از آنها ممکن است کمی ناراحتی موضعی را تجربه کنند که در پایان درمان به سرعت برطرف می شود.

آیا عوارض جانبی دارد؟
اگرچه ممکن است گزگز، قرمزی، تورم و حساسیت موقتی رخ دهد، برخی عوارض جانبی را گزارش می کنند که بیش از چند ساعت پس از درمان باقی می مانند. آنها این مقدار کبودی جزئی را تا دو هفته بعد تجربه کردند. در مقایسه با عوارض جانبی و عوارض جانبی احتمالی گزینه های جراحی، هایفو یک گزینه ایمن، موثر و بسیار قابل تحمل است.

آیا نتایج دائمی هستند؟
از دست دادن چربی دائمی است، در حالی که درمان های سفت کننده تا هجده ماه نتایج قابل توجهی دارند که ممکن است با شروع دوباره کاهش تولید کلاژن طبیعی از بین بروند. بسته به شرایط شما، بازگشت برای درمان بعدی هر شش تا دوازده ماه می تواند به شما کمک کند ظاهری جوان تر داشته باشید.

 



:: برچسب‌ها: 10 بعدی , 2021 , 202110D HIFU , 20214D HIFU , 20215D HIFU , 4 بعدی , 5 بعدی , آیس , بهترین , بهترین دستگاه هایفو , بهترین دستگاه هایفو 2021 , بهترین هایفو , تفاوت هایفو , جدید , جدیدترین , جدیدترین دستگاه هایفو , جدیدترین هایفو , دستگاه هایفو , دستگاه هایفو 10 بعدی آیس , دستگاه هایفو 4 بعدی آیس , دستگاه هایفو 5 بعدی آیس , دستگاه هایفو واژینال , دو منظوره , عکس , عکس دستگاه هایفو , عکس هایفو , قیمت هایفو , مقایسه هایفو , هایفو , هایفو 12 بعدی , هایفو 4 بعدی , هایفو جدید , هایفو صورت , هایفو صورت و بدن , هایفو واژینال , هایفو واژینال و صورت هایفو , هایفوی جدید ,
:: بازدید از این مطلب : 294
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 آبان 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: