سقف باریسول
نوشته شده توسط : mehdi

سقف باریسول در این مقاله با ویژگی های سقف باریسول آشنا خواهید شد و با مزایای آن آشنا خواهید شد. آذران پلاستیک تمام واسطه های باریسول را حذف کرد و خودشان آن را نصب و فروخت

سقف باریسول چیست و انواع سقف باریسول و نصب - آذران پلاستیک


باریزول یا الاستیک چیست؟
باریزول یا سقف کشسان امروزه به یکی از رایج ترین سقف ها برای دکوراسیون داخلی فضاهای مختلف تبدیل شده است و این سوال به دلیل زیبایی بی نظیر این متریال دور از ذهن نیست.

البته سقف باریسول را می توان یکی از انتخاب های ده ها نفر برای سقف های کاذب دانست، اما بدیهی است که نه تنها به دلیل زیبایی فوق العاده باریسول، بلکه به دلیل ضد باکتری بودن و مقاومت بالای این متریال، آن محبوبیت بیشتری نسبت به رقبای خود دارد.

در این مقاله ویژگی ها و مزایای استفاده از سقف باریسول را برای شما عزیزان توضیح می دهیم تا قبل از انتخاب سقف کاذب برای فضای خود به خوبی از انتخاب هایی که دارید آگاه باشید. به احتمال زیاد نام سقف کشسان یا باریزول را شنیده اید. گاهی اوقات سقف ها به عنوان آسمان مجازی یا آسمان مجازی نیز طبقه بندی می شوند.البته در دسته بندی محصولات به دلیل طرح های آسمانی است که مورد پسند بسیاری از افراد قرار گرفته و به راحتی می توانید از بین صدها طرح مختلف انتخاب کنید.

انواع سقف باریسول
مواد تشکیل دهنده سقف باریسول دلیل اصلی ایجاد یک متریال عالی و بی عیب و نقص است. پارچه باریسول به لطف الیاف پی وی سی و خاصیت ارتجاعی خود می تواند دهانه های بسیار بزرگ را بپوشاند و فضای سقف را بدون اضافه بار مرده به ساختمان بپوشاند و تزئین کند و به دلیل سبکی این سقف کاذب راه حلی مفید برای نصب در داخل منازل یا منازل می باشد. پروژه های تجاری و اداری محیط ها

این مدل سقف کاذب تا چند سال اخیر عمدتاً در کشورهای اروپایی و آمریکایی استفاده می شود و سازنده آن آلمان است، اما با گسترش امکانات داخلی این مدل سقف کاذب وارد ایران نیز شده و شما یکی از بهترین و موثرترین نمونه های سقف رشما در اختیار شماست. البته باید بدانید که علاوه بر سقف، روی دیوار نیز قابل نصب است. شاید گاهی اوقات همه از این ویژگی سقف های کشسان اطلاعی نداشته باشند. و البته همه نمی توانند آن را روی دیوار نصب کنند.در زیر شما را با انواع سقف مدرن باریسول آلو آشنا می کنیم:

  • سقف کشسان چاپ و طراحی شده است
  • سقف کشسان مات و براق
  • سقف کشسان شفاف یا نیمه شفاف
  • پوشش الاستیک برای دیوارها یا حجم

در بین انواع مدل های سقف کاذب، این مدل سقف از نظر اندازه پروژه در مقایسه با سایر سقف های کاذب که در مدرن انجام می شود، زمان کمتری می برد. اگر با سقف‌های کاذب دیگر آشنایی دارید، احتمالاً می‌دانید که معمولاً به‌صورت کاشی‌های 60*60 هستند و باید ساختاربندی و ترسیم شوند و در نهایت، پس از اینکه سپرها روی هم قرار گرفتند، اکنون کاشی‌ها باید در داخل یا قرار گیرند. سقف های کاذب از پانل های پی وی سی با عرض 20 سانتی متر و طول 6 متر موجود است که برای نصب نیاز به تکیه گاه درخت یا پروفیل است که زمان زیادی می برد.

خوب، برای سقف های کشسان فرق می کند. این مدل سقف در کنار دیوار سازه ترسیم شده و گرمای پارچه های کشسان در داخل آن تخلیه می شود. و زمان نصب این سقف ها در بزرگترین سایزها بین 1 تا 2 روز می باشد.

جنس باریسول
مواد Barisol از پارچه ای تشکیل شده است که عمدتاً از PVC ساخته شده است، شامل 90٪ PVC، 5٪ نرم کننده و 5٪ افزودنی های مجاز.دلیل خاصیت کشسانی سقف باریسول و انعطاف پذیری آن به مواد نرم کننده ها برمی گردد، بنابراین با حرارت دادن پارچه می توان آن را به اندازه دلخواه کشید.
ضخامت این پوشش زیبا 0.18 تا 0.25 میلی متر است که وزن آن تقریباً نیم کیلوگرم در هر متر مربع است، اما می تواند تا 200 کیلوگرم را تحمل کند.

این ماده بسیار زیبا به دلیل وجود اکسید روی که باکتری ها و قارچ ها را از بین می برد آنتی باکتریال محسوب می شود و به دلیل وجود کلر در فرمول آن کاملا ایمن و مقاوم در برابر آتش می باشد و می تواند ترکیبی زیبا از طراحی را ایجاد کند رنگ و الگو این فناوری جدید از سفارشی سازی بسیار بالایی برخوردار است و برای انواع فضاهای مسکونی، تجاری، صنعتی و نمایشگاهی قابل استفاده است.

نصب و راه اندازی باریسول
برای نصب باریسول و در واقع پارچه های کشیده که این سبک سقف کاذب را می سازند، همانطور که مشخص است و قصد ذکر شد، نمی توانیم سازه ای در وسط سقف بسازیم. سازه نگهدارنده سقف باریسول به صورت باکس یا نوع دیگری از پلان باید دور تا دور سقف قرار گیرد.پیشنهاد می کنیم قبل از نصب با توجه به عکس ها و فیلم هایی که در زمان خرید تهیه می کنید، محل ساخت پروژه توسط کارشناسان ما بررسی شود. در صورت نیاز به ترسیم سازه برای پایه سقف باریسول و پس از اینکه موفق به نصب سازه ها به صورت خط ریلی در اطراف پروژه شدیم، اکنون می توانیم پارچه و طرحی را که مشتری محترم سفارش داده اند نصب کنیم. پروژه.

همانطور که می دانید بخشی از نصب سقف باریسول نورپردازی آن است. زیبایی باریسول تا حد زیادی به نورپردازی این سبک سقف بستگی دارد بنابراین قبل از نصب باریسول باید کابل های برق لازم برای ورودی و خروجی نور آماده شود. پیشنهاد ما استفاده از لامپ های رشته ای برای پوشش کل سقف کشسان است.

تمام فضایی که سقفی یا دیواری است باید روشن باشد، حتی نصاب های شرکت نور را تامین می کنند تا ریموت کنترل نور را در اختیار شما قرار دهند تا شما مشتریان عزیز بتوانید یکی از زیباترین و متنوع ترین نورپردازی ها را داشته باشید. روی سقف شما با کمترین میزان حرکت .

پس از انجام کارهای نورپردازی و اجرای سازه دور سقف، اکنون پارچه های کششی برداشته شده و برای نصب سقف آماده می شوند.آنها با حرارت دادن دقیق بافت باعث می شوند بافت از حالت کشیده خارج شود و در نتیجه زمانی که توانستند همان مقدار گرما را به بافت منتقل کنند، اکنون با استفاده از دستگاه های مخصوص آن را روی سازه هایی که قبلا نصب کرده اند می اندازند. ابزاری به نام کفگیر.

ویژگی ها و مزایای هنگام انتخاب سقف باریسول برای پروژه شما
این سبک سقف کشسان یا باریزول که یکی از گران ترین سقف های موجود در بازار است دارای ویژگی های مهمی است که به شما ارائه می شود اما موضوع مهم وجود نصاب های مجرب برای نصب این مدل سقف است زیرا گفته می شود کشش سقف کار برای همه نیست و شما نمی توانید نصابانی را که تازه وارد بازار شده اند استخدام کنید

  1. پارچه ها کاملا قابل شستشو و ضد باکتری هستند
  2. رفتار پارچه در برابر آتش می افتد و آتش را گسترش نمی دهد
  3. نمای بسیار زیبا با طرح های مختلف با نورپردازی
  4. امکان چاپ هر طرحی که می خواهید
  5. می توان آن را به سقف های دیگر منتقل کرد و پارچه را باز کرد و در جای دیگری نصب کرد
  6. به هیچ وجه گرد و غبار روی پارچه نمی نشیند
  7. سقف تماما یک دست و یک تکه بدون هیچ سازه ای در وسط کار است

آخرین کلمه در مورد سقف باریسول

در قسمت فوق متریال سقف باریزول یا کشسان را مشاهده و مطالعه کرده اید و همچنین با مراجعه به سایر مقالات سقف کاذب در المدرن قطعا از جدیدترین روش و انتخاب دقیق تر خود برای پروژه استفاده خواهید کرد.الو مدرن تمامی واسطه ها را در امر باریسول قطع کرده و اقدام به فروش و نصب می کند تا نصب درجه یک را در خدمت شما مشتریان عزیز قرار دهد. جهت دریافت مشاوره به راحتی با شماره تلفن های درج شده در سایت جهت تماس با شرکت با ما تماس بگیرید و 24 ساعته در خدمت شما هستیم.





:: برچسب‌ها: سقف باریسول ,
:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 مرداد 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: