سقف کاذب استخر
نوشته شده توسط : mehdi

سقف کاذب استخر در آذران پلاستیک با انواع مختلف برای نیازهای مختلف موجود است. لطفا برای مشاوره در مورد سقف کاذب استخر با آذران پلاست تماس بگیرید.

انواع سقف کاذب استخر و اجرای سقف کاذب استخر - آذران پلاستیک
در این مطلب در مورد سقف کاذب استخر با شما مشتریان و سروران عزیز صحبت می کنیم و همچنین انواع رایج استفاده از این متریال را با شما به اشتراک می گذاریم و همچنین بهترین و محبوب ترین گزینه اجرایی در سقف را ذکر می کنیم. همچنین نحوه نصب این متریال را با شما در میان می گذاریم تا بتوانیم در بهترین انتخاب شما سهیم باشیم و وظایف خود را به بهترین نحو در اجرای پروژه شما انجام دهیم.

یکی از مناطق تفریحی که بیشتر افراد به آن علاقه دارند مجموعه ورزشی استخر است. استخر و به طور کلی داشتن فضایی مانند استخر می تواند در رفع خستگی روزانه و ایجاد محیطی دلنشین در ویلاهای شخصی و یا ویلاهای مجتمع های مسکونی مجلل تر موثر باشد. در واقع ایجاد دکوراسیون مناسب در استخر یکی از زمینه های تخصصی شرکت آذران پلاستیک می باشد.

یکی از زیباترین کارهایی که در زمینه دکوراسیون داخلی می توان انجام داد، ایجاد سقفی زیبا برای استخر شماست.یکی از مهم ترین و تخصصی ترین کارهایی که باید در حین اجرا مد نظر قرار دهید تا به بهترین نحو ممکن اجرا شود تا طول عمر دکوراسیون کلی کار شما افزایش یابد، فضای سقف کاذب روی یک استخر متریال های مختلفی وجود دارد که می توانید به راحتی سقف کاذب استخر خود را با آنها تزیین کنید و با مطالعه این مطلب با انواع آن آشنا خواهید شد. انتخاب متریال مناسب با اجرای صحیح می تواند پروژه استخر را استاندارد و عالی کند و از نظر زیبایی بصری در طراحی محیطی بسیار موثر باشد.

در نهایت تنها کاری که باید انجام دهید این است که محیط استخر را به بهترین شکل ممکن تزئین کنید. ارتباط با شرکت های معتبر و تیم های مدیریت حرفه ای. به این ترتیب در شرکت الومدرن که تکنسین های حرفه ای دارد و اجرای سقف کاذب استخر را به صورت تخصصی انجام می دهد توقف کنید.

اجرای سقف کاذب استخر
از آنجایی که ما به دنبال زیبایی و جذابیت دیوار اطراف استخر هستیم و این موضوع برای ما بسیار مهم است، باید به عملکرد سقف کاذب استخر حساس بوده و به دنبال متریالی مناسب و جذاب برای آن باشیم. ما باید شما را تا حد امکان با زیر و بم کار آشنا کنیم.این مشکل باعث می شود شما عزیزان با درک مناسب تری کار پیمانکاری خود را به ما بسپارید زیرا هر آنچه که ما به عنوان پیمانکاران حرفه ای سقف کاذب استخر در این قسمت برای شما توضیح خواهیم داد در نهایت در فضای استخر خود خواهید دید. و در حین اجرا.و این به شما کمک می کند تا ابعاد پروژه اجرایی را بهتر درک کنید.

اولین قدم بررسی وضعیت زیرساخت است. هر نوع سقف کاذب استخری که تصمیم به تکمیل آن دارید باید بر روی پایه مناسب و ساخت و ساز محکم ساخته شود. از این نظر باید بسیار آگاهانه و با حساسیت مورد بررسی قرار گیرد. یکی از نکات بسیار مهمی که باید در نظر داشت. در وسط استخر و جکوزی همیشه رطوبت وجود دارد و اگر دقت کنید می بینید که آب همیشه از دیوار و سقف چکه می کند و علاوه بر رطوبت دائمی در این محیط، وجود مواد خورنده مانند به عنوان کلر و غیره نیز باید جدی گرفته شود که می تواند آسیب جدی به سازه اصلی ساختمان یا فونداسیون ساخته شده برای سقف کاذب استخر وارد کند.

معمولاً ارتفاع سقف کاذب استخر کمی بالاتر یا گاهی کوتاهتر از سطحی است که برای مقیاس انسانی مناسب به نظر می رسد و هنگام استفاده از فضای مورد نظر و داشتن محیطی آرام در محل خود احساس بدی به شما دست نمی دهد. دسترس.همانطور که در بخش قبل ذکر شد؛ در خصوص اجرای سقف کاذب استخر یکی از موارد مهم انتخاب متریال مناسب است. در واقع اگر بهترین تیم نصب و سرکارگر را داشته باشید باز هم مهم است که برای چه فضایی از چه متریالی استفاده می کنید وگرنه بعد از چند ماه تمام زحمات شما بیهوده خواهد بود.

به همین دلیل باید در انتخاب متریال سقف کاذب استخر دقت کنید. برای معرفی انواع متریال های مناسب برای استخر، لطفا با الو مدرن همراه باشید زیرا لیست کاملی از متریال های مناسبی که می توانید در محوطه استخر استفاده کنید را در اختیار شما قرار داده ایم.

مصالح مناسب برای سقف کاذب استخر
یکی از زیباترین نمونه کارها برای اجرای سقف کاذب استخر ترکیب مواد ساده و طرح دار در کنار هم می باشد به عنوان مثال ترکیب سقف کاذب کشسان و پی وی سی یا پی وی سی همراه با سقف کاذب آسمان مجازی. به راحتی می توانید از هر یک از این مدل ها استفاده کنید.

پانل های پی وی سی در اصل یک ماده مقاوم در برابر آب و رطوبت هستند و برای پوشش سقف کاذب استخر بسیار مناسب هستند، یکی از مزایای این متریال ساختار خارجی آن است که دارای قسمت های نری و مادگی است و با کلیک بر روی هر کدام نصب می شود. ، پس از نصب در محل عبور آب و بخار آب از مواد درز باقی نمی گذارند و به سقف زیرین آسیب می رسانند.ماده مناسبی است و باید در استخری استفاده شود که در برابر مواد ضدعفونی کننده مقاوم باشد و بخارات موادی مانند کلر یا آب سرد و گرم را خراب نکند. در واقع از پنل پی وی سی برای این منظور استفاده می شود زیرا می تواند در عین سبکی و قیمت مناسب تمامی این موارد را در اختیار شما قرار دهد. در این قسمت از مقاله با هم به بررسی انواع سقف کاذب متداول و پرکاربرد برای استخر می پردازیم و نحوه اجرای هر یک را به اختصار توضیح می دهیم.

  1. سقف کاذب استخر پانل پی وی سی
  2. سقف کاذب استخر مدل کشسان
  3. سقف کاذب استخر با مدل آسمان مجازی
  4. سقف کاذب استخر کاشی پی وی سی
  5. سقف کاذب استخری مدل کناف
  6. خرگوش و سقف کاذب استخر سیمانی

 

سقف کاذب استخر پانل پی وی سی
یکی از پرکاربردترین و پرطرفدارترین متریال های مورد استفاده در سقف کاذب استخر، پنل پی وی سی می باشد. این محصول که یکی از قدیمی ترین متریال های موجود در بازار برای دکوراسیون داخلی است، کاربردهای فراوانی در صنعت ساختمان دارد و به دلیل تنوع رنگی بسیار مورد استفاده طراحان و معماران گران قیمت قرار می گیرد. یکی از مهم ترین ویژگی های سقف کاذب استخر ساخته شده از پانل های پی وی سی، مقاوم بودن در برابر رطوبت و قابل شستشو بودن این ماده پرکاربرد است.از دیگر مزایای این متریال می توان به وزن سبک، قیمت مقرون به صرفه و ارزان و عملکرد فوق العاده سریع این ماده اشاره کرد. ویژگی های ذکر شده مهم ترین دلیل استفاده از این محصول در سقف استخر می باشد.

پس از معرفی محصول پانل های پی وی سی و نام بردن از ویژگی های آن، به سراغ روش اجرا و شرایط این محصول می رویم و در مورد نکات مهم در اجرای سقف کاذب استخر از پانل های پی وی سی با شما صحبت می کنیم. در نظر داشته باشید که پس از قرار دادن پوشش سرامیکی یا دیوار مورد نظر در محوطه استخر و همچنین نصب درب و پنجره، نوبت به نصب سقف کاذب روی استخر مدل ساخته شده از پانل های پی وی سی می رسد. نحوه اجرا به این صورت است که ابتدا زیرسازی با پروفیل های کنافی به نام F47 در کد ارتفاعی مورد نظر انجام می شود و این سازه ها با پروفیل U36 به صورت دسته یا نگهدارنده به سازه سقف اصلی متصل می شوند.

پس از آماده سازی زیرساخت با توجه به ارتفاع کد مورد نظر، سقف کاذب مدل استخر از پنل های پی وی سی ساخته می شود. بدین ترتیب ابتدا با توجه به محدودیت سایز و همچنین طرح سقف انتخابی، پانل پی وی سی توسط تکنسین های حرفه ای و مجرب شرکت آلمدرن برش داده شده و به عنوان پوشش نهایی و پوشش زیرساختی نصب می شود.در نهایت پس از اجرا و نصب پنل پی وی سی برای زیبایی بیشتر و همچنین پوشاندن عیوب اطراف کار با استفاده از ابزارهای مخصوص مانند ابزار تاشو، یک گوشه پی وی سی به عنوان قاب دور کار نصب می شود و در نتیجه عملکرد یکی از مدل های محبوب و بادوام از نظر طول عمر، یعنی سقف کاذب استخر پانل پی وی سی که می تواند محیط شما را زیبا کند.

از آنجایی که در بالا به ویژگی های سقف کاذب استخر پانلی پی وی سی اشاره کردیم، به شما مشتریان عزیز و سروران عزیز پیشنهاد می کنیم اگر به دنبال سقف کاذب استخری زیبا و همچنین با طول عمر بالا هستید، حتما از این روش سقف کاذب استفاده کنید. محیط استخر خود را تزئین کنید و برای زیبایی بیشتر و همچنین جلوگیری از یکنواختی آن را با طراحی عملکرد سقف کاذب کشسان ترکیب کنید. کارشناسان حرفه ای و تکنسین های مجرب شرکت ما همیشه در خدمت شما مشتریان عزیز هستند تا با مراجعه به سایت و مشاوره متریال انتخابی به صورت شبانه روزی خدمات رسانی کنند و سقف کاذب استخر شما را به بهترین نحو ارائه دهند. کار را با کمترین هزینه ممکن انجام دهید.

سقف کاذب استخر با پی وی سی و پانل های الاستیک
متریال ارائه شده توسط ما یعنی پانل سقف کاذب استخر پی وی سی در طرح های مختلفی می باشد. با برقراری ارتباط با کارشناسان و تکنسین های حرفه ای شرکت، علاوه بر دریافت کاتالوگ و رنگ بندی این محصول، اطلاعات مربوط به نحوه اجرای آن در پروژه سقف استخر خود را نیز دریافت خواهید کرد. به همین ترتیب یکی از ویژگی های پنل پی وی سی قابلیت کار در پلان های مختلف می باشد. به این ترتیب می توانید هر شکل و شمایلی مانند طرح های دکوراتیو یا نور مخفی و جعبه درب را دور کار یا حتی یک سقف تخت ساده را با آن اعمال کنید و با ترکیبی منحصربفرد یک محیط سقف کاذب استخری جذاب ایجاد کنید.

یکی از بهترین ترکیب ها سقف کاذب استخر الاستیک و پنل پی وی سی است. بسیاری از دوستان تاکید می کنند که کناف برای استفاده در فضای استخر بهتر است، اما باید توجه داشته باشید که حتی مقاوم ترین کناف نیز مقاومت پی وی سی را در برابر رطوبت ثابت استخر ندارد و بعد از چند ماه رنگ و دوغاب می شود. در برابر رطوبت مقاوم خواهد بود.

سقف کاذب استخر آسمان مجازی
یکی از مدل های رایجی که می توانید برای تزیین محیط استخر استفاده کنید سقف کاذب استخر آسمان مجازی است.این ماده را می توان در ترکیب با پانل های پی وی سی به عنوان جعبه درب و یا در ترکیب با صفحات پی وی سی استفاده کرد.
لازم به ذکر است که شاید اجرای کل محیط سقف استخر با تایل های آسمان مجازی جذابیتی نداشته باشد و به همین دلیل به شما عزیزان توصیه می شود که از ترکیب پنل های پی وی سی یا تایل های پی وی سی استفاده کنید. کاشی های آسمان مجازی را به تصویر می کشند و از ایجاد محیط خسته کننده و تکراری خودداری می کنند.

سقف کاذب استخر آسمان مجازی همانند سقف کشسان می تواند طرح های مختلفی را در ابعاد مختلف برای شما به نمایش بگذارد که اگر بخواهیم به مزایا و ویژگی های این مدل سقفی اشاره کنیم می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  1. اجرای سریع و آسان
  2. قابل شستشو است
  3. طرح های متنوع متناسب با سلیقه شما
  4. آماده سازی و در دسترس بودن آسان
  5. سبک وزن
  6. قابلیت حمل آسان به لطف دسترسی به امکانات زیر سقف و... .


از آنجایی که تنوع محصولاتی که در سقف کاذب استخر استفاده می شود زیاد است و هیچ متریالی کاملاً بی عیب و نقص وجود ندارد، استفاده از مدل آسمان مجازی نیز می تواند عواقب یا مشکلاتی را به همراه داشته باشد که برخی از مهم ترین آنها را با شما عزیز، ما به اشتراک می گذاریم؛.ابتدا به این نکته توجه داشته باشید که در هنگام اجرای شینگ مجازی درزهای اطراف شیلنگ باز می ماند که باعث عبور رطوبت و گازهای خورنده از سقف می شود و در نهایت به مرور زمان باعث آسیب به سازه اصلی ساختمان می شود. .

از دیگر معایب سقف کاذب استخر آسمان مجازی شبکه ای بودن 60*60 یعنی پروفیل هایی است که سقف را برای اجرای کاشی آماده می کند. این امر بر ظاهر بصری و زیبایی سقف تاثیر منفی می گذارد و علاوه بر آن پروفیل های مورد استفاده در برابر گازهای خورنده عمر مفیدی ندارند و به مرور زمان بر روی آن زنگ زده و ظاهر اصلی و زیبای خود را از دست می دهد.

سقف کاذب استخر آسمان مجازی دارای ابعاد استاندارد 60*60 و دارای صدها طرح برای چاپ و استفاده در محیط استخر می باشد که هر کاشی آن آنتی باکتریال می باشد. در مورد اجرای این متریال نیز مانند تایل های سقفی معمولی نیاز به زیرسازی دارد و نصاب باید شبکه ای در ابعاد 60*60 در اختیار شما قرار دهد تا بتوانید به راحتی کاشی ها را در آن قرار دهید.

سقف کاذب الاستیک برای استخر
در واقع تنها متریالی که در حال حاضر هم ظاهری شیک دارد و هم می توانید با خیال راحت از آن در استخر خود استفاده کنید و برای چندین دهه راحت باشید همین ترکیب PVC و لاستیک است.در زیر تصاویری از این مدل سقف کاذب که جزو پروژه های انجام شده توسط المدرن است را به شما تقدیم می کنیم. لازم به ذکر است که اگر می خواهید طرح را یک تکه نشان دهید باید کش را انتخاب کنید در غیر این صورت آسمان مجازی انتخاب مناسبی است. ویژگی نورپردازی و دسترسی به امکانات زیرین قطعا یکی از نقاط قوت آسمان مجازی است. شاید همانطور که در قسمت قبل ذکر شد؛ بسیاری از دوستان به جای پنل پی وی سی از کاشی های 60 سانتی متری کاملاً پی وی سی و ساده در ترکیب با آسمان مجازی استفاده می کنند تا محیط سقف کاذب استخری جذاب تری داشته باشند.

نورپردازی یکی از مزیت های سقف کاذب استخر کشسان است که علاوه بر ایجاد نور مفید و مناسب در محیط، جذابیت طرح انتخابی شما را دو چندان کرده و زیبایی بصری بیشتری را برای شما عزیزان به ارمغان می آورد. این مدل سقف کاذب طرح دار نیمه شفاف است و می توانید نور کامل و یکنواخت را وارد محیط استخر کنید که در زیبایی نهایی محیط شما بسیار موثر خواهد بود.اجرای سریع و آسان این متریال پرکاربرد، قابل شستشو و ضد باکتری، طرح های بسیار متنوع مطابق با سلیقه و میل شما عزیزان، بدون محدودیت سایز و بدون پروفیل برای جداسازی سایزهای کوچکتر در اجرا، درجه یک روشنایی اجرا با ضمانت برای زیبایی و جذابیت بیشتر زیر سقف هم ذکر کنیم.

طراحی سقف کاذب استخر
تمام این مواردی که ذکر کردیم و برای شما عزیزان به اشتراک گذاشتیم ترکیب های فوق العاده ای است که می توانید در وسط استخر خود استفاده کنید و از زیبایی آن لذت ببرید. در واقع آنچه در مورد استخر حائز اهمیت است این است که صرف نظر از زیبایی کیفیت اجرا می توانید با کمک تیم حرفه ای شرکت آلمدرن بهترین سقف کاذب استخر را در کمترین زمان داشته باشید. هنگام مطالعه این مقاله قطعاً محیط استخری را که برای تهیه روکش سقف کاذب نیاز دارید در نظر می گیرید اما در این مرحله به شما پیشنهاد می کنیم از گزینه و انتخاب دیگری که شرکت ما در اختیار شما قرار داده است استفاده کنید. هر ساله تیم طراحی ما تعداد زیادی پروژه استخر را طراحی و در اختیار اقوام و متخصصان و همچنین سازندگان مختلف قرار می دهد.در صورت نیاز به طراحی استخر برای منزل یا ویلای خود ما در خدمت شما هستیم و بدین ترتیب تیم ما در نهایت می تواند آن را اجرا کند تا کاری عالی و منحصر به فرد با توجه به طراحی و استانداردهای فضای استخر دیسیسیشن.بی انجام شود.





:: برچسب‌ها: سقف کاذب استخر ,
:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 مرداد 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: