ترمووال چیست؟
نوشته شده توسط : mehdi

دیوارپوش ترمووال یکی از محصولات تخصصی برای پوشش دیوار و ایجاد جلوه بصری بر روی دیوار می باشد که از روکش چوب طبیعی ساخته شده است، چوب یکی از متریال های محبوبی است که طراحان دکوراسیون داخلی از آن برای افزودن گرما و زیبایی به محیط استفاده می کنند. محیط.

از آنجایی که قیمت چوب طبیعی بسیار بالاست، استفاده از آن معایب زیادی دارد و زمان اجرای آن به عنوان دیوارپوش طولانی است، این دیوارپوش حرارتی است که در این مقاله به معرفی آن می پردازیم، به مزایا و کاربردهای آن می پردازیم.

دیوارپوش ترمووال
روکش دیوار Thermwall یکی از جدیدترین و کاربردی ترین محصولات در دکوراسیون داخلی می باشد که از پلی استایرن ساخته شده است در واقع این روکش از چوب حرارتی با مقاومت بالا در برابر رطوبت می باشد.

ترمووال محصولی است که به موازات یکدیگر قرار می گیرند و هم در داخل و هم در فضای باز قابل استفاده هستند و تفاوت این محصول با دیگر دیوارپوش ها در استفاده از چوب طبیعی در پوشش ترمووال است.ابعاد دیوار روکش دیوار حرارتی
دیوارپوش ترمووال محصولی است که به صورت شاخه ای به فروش می رسد، عرض هر شاخه دیوارپوش ترمووال 60 سانتی متر است که در طول های مختلف 120، 244، 280 سانتی متر با ضخامت 2.5 تولید و به فروش می رسد. سانتی متر می رسند

نصب ترمووال روکش دیوار
همانطور که گفته شد ترمووال به صورت شاخه ای تولید می شود که در صورت نیاز به برش ترمووال می توانید از ابزاری مانند اره دایره ای یا اره فارسی برای بریدن آن استفاده کنید در صورتی که ارتفاع این شاخه ها کمتر از 280 باشد. سانتی متر است، آنها نیازی به برش ندارند.

برای نصب دیوارپوش ترمووال می توانید هم از میخ های بادی و هم از چسب آکواریوم، پلی اورتان یا چسب 1-2-3 استفاده کنید.نصب دیوارپوش ترمووال روی سطوح کاملاً صاف کار بسیار ساده ای است و نیاز به دانش خاصی ندارد، در غیر این صورت مورد قبل از نصب پوشش دیوار، لازم است دیوار را ساخت و سطح را صاف و به اصطلاح عمود کرد.

در چه مکان هایی می توان از پوشش دیوار حرارتی استفاده کرد؟
امروزه دیوارپوش‌های ترمووال در رنگ‌ها، طرح‌ها، نقش‌ها و متریال‌های مختلف تولید می‌شوند، به همین دلیل بسیاری از افراد از این محصول برای زیباسازی دیوار و سقف منازل، ادارات، محل کار، نمایشگاه‌ها، تغییر دکوراسیون و ایجاد دکوری جدید استفاده می‌کنند.استفاده از دیوارپوش حرارتی در سقف نیز بی خطر است. همچنین می توانید روی سطوح مختلف از جمله گچ، سیمان سفید، فلز، چوب، شیشه، سرامیک، کاشی و ... دیوارپوش حرارتی داشته باشید.

شما می توانید فقط از پوشش دیوار حرارتی استفاده کنید یا می توانید از قالب های پی وی سی یا ورق مرمر برای تناسب بهتر دیوار استفاده کنید.

ویژگی های دیوار پوششی دیوار حرارتی
آنتی باکتریال
یک محصول سبک
نصب سریع و آسان
عایق حرارت و صدا
مقاومت در برابر ضربه و ضربه
محصول مقاوم در برابر رطوبت و آب
محصول انعطاف پذیر (قابل استفاده بر روی هر سطحی به خصوص سطوح منحنی)


اجرای پوشش دیوار حرارتی
دیوارپوش ترمووال کاربردهای زیادی دارد، این دیوارپوش در فضاهای مختلفی مانند دیوار پشت تلویزیون، ورودی منزل، دیوار اتاق خواب، پشت جاکفشی، لابی و محیط های دیگر کاربرد دارد.

استفاده از این دیوارپوش در محیط های مسکونی، اداری، تجاری امکان پذیر است، با استفاده از نورپردازی مناسب و استاندارد، گرمای زیادی به فضا می بخشد.

مزایای پوشش دیوار حرارتی
ترمووال یکی از محصولات کاربردی و پرکاربردی است که به دلیل مزایایی که دارد مورد توجه بسیاری از طراحان دکوراسیون و سایر افراد قرار گرفته است. دیوارپوش ترمووال به دلیل حرارتی که دیده است مقاومت بالایی در برابر آب و رطوبت دارد به همین دلیل به راحتی قابل شستشو و نظافت است.این محصول علاوه بر اینکه دیوارپوش ترمووال محصولی بادوام و ضد ضربه است که در رنگ ها و طرح های متنوع تولید می شود، این محصول نیازی به روغن واکسیناسیون ندارد و قابل بازیافت و آنتی باکتریال می باشد.قیمت دیوارپوش ترمووال در مقایسه با قیمت مناسب است. به سایر دیوارپوش ها
از آنجایی که دیوارپوش ترمووال محصولی ضد آب است، قابل شستشو بوده و در محیط های مرطوب مانند حمام، استخر، سرویس بهداشتی و حتی در مناطق شمالی ایران قابل نصب می باشد.

ارائه پوشش دیوار حرارتی برای دیوارها
دیوارپوش های ترمووال در رنگ ها، طرح ها و بهترین متریال های بسیار متنوع در کارخانه آراپلاست تهران تولید می شود. این کارخانه تولید کننده قالب های پی وی سی و نبشی پی وی سی و ... نیز می باشد که می توانید بدون واسطه و با بهترین قیمت اقدام به خرید نمایید. بخرید، کارخانه آراپلاست به عنوان اولین تولید کننده و فروشنده دیوارپوش ترمووال در تهران در اختیار شماست.

قیمت دیوارپوش ترمووال
دیوارپوش ترمووال یکی از محصولات مورد استفاده در دکوراسیون داخلی محسوب می شود که نسبت به سایر دیوارپوش ها و چوب های حرارتی منصفانه تر و ارزان تر می باشد، ضمن اینکه دیوارپوش ترمووال مستقیم و بدون واسطه از کارخانه آذران پلاستیک می باشد.فروش ارزان.

خرید دیوارپوش ترمووال
برای خرید دیوارپوش های ترمووال از فروشگاه آذران پلاست با شماره های درج شده در صفحه تماس بگیرید، فروشگاه آراپلاس مجموعه ای مجاز و قابل اعتماد است که می توانید دیوارپوش های ترمووال را با بهترین کیفیت و قیمت از این فروشگاه خریداری کنید.





:: برچسب‌ها: ترمووال چیست , ترمووال , ترمو وال ,
:: بازدید از این مطلب : 116
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 مرداد 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: