سقف کاذب پی وی سی
نوشته شده توسط : mehdi

سقف کاذب پی وی سی به دلیل قیمت مناسب و طراحان مختلف پرفروش ترین سقف در بازار است! بهترین و با کیفیت ترین سقف کاذب پی وی سی را از کجا بخریم + آذران پلاستیک بهترین مرکز فروش سقف کاذب

سقف کاذب پی وی سی چیست قیمت و نصب سقف کاذب پی وی سی - آذران پلاستیک
اگر بخواهیم مهم ترین سطوح برای پوشش و دکوراسیون داخلی ساختمان را ارائه دهیم; یکی از آنها قطعا سقف کاذب است. سقف های کاذب متنوعی برای پوشش این قسمت از ساختمان وجود دارد، اما اگر به دنبال متریال بادوام و کارهای پرکاربرد هستید، سقف کاذب پی وی سی قطعا یکی از انتخاب های اصلی شما خواهد بود.

برای استفاده از این متریال برای فضای منزل خود، قطعا ابتدا باید شرایط کار را ارزیابی کنید، البته نصب این متریال بسیار آسان است و یکی از مزایای آن نصب سریع است.

در واقع آذران پلاستیک یکی از پیمانکاران فعال و خوشنام در زمینه سقف کاذب پی وی سی می باشد. به گونه ای که هر ماه حداقل بین 1000 تا 2000 متر از این محصول به فضاهای مختلف حرکت می کند که نشان می دهد تقاضا و تقاضا برای این ماده بسیار زیاد است.

قطعا کیفیت بالا سقف کاذب پی وی سی از نظر کیفیت است که ماهانه به این مبلغ بفروشیم و نصب کنیم.علاوه بر مزایای آن به قدری زیاد است که نیازی به معرفی ندارد، اما برای آن دسته از افراد مهربانی که با این مطالب آشنایی ندارند. سقف کاذب پی وی سی را در این مطلب توضیح خواهیم داد، با ما همراه باشید.

PVC چیست؟
پی وی سی از نوعی پلاستیک سخت به نام پلی وینیل کلراید تشکیل شده است و از فرآورده های نفتی محسوب می شود. این امر باعث شده است که یکی از اصلی ترین خواص پی وی سی ضد آب باشد و به عنوان ماده اولیه در تولید پی وی سی برای مصارف مختلف از جمله کفپوش، کابینت و سقف کاذب استفاده شود.

البته معروف ترین کاربرد آن در سقف های کاذب و دیوارپوش ها است. این ماده اولیه با توجه به مزایای فراوانی که دارد همچنان به عنوان یک ماده اولیه مقرون به صرفه در انواع مصالح مورد استفاده قرار می گیرد که در زیر در مورد انواع و همچنین مزایای استفاده از سقف کاذب پی وی سی به عنوان یکی از زیرشاخه های هر کدام صحبت خواهم کرد. مواد جهانی

مزایای سقف کاذب پی وی سی
همانطور که قبلا اشاره کردم سقف کاذب پی وی سی قطعا مزایای زیادی دارد که تا این حد مورد استقبال قرار گرفته و سالهاست که در پروژه های مختلف مورد استفاده قرار گرفته است. در ادامه با شما عزیزان مزایای متریال پی وی سی را بررسی خواهیم کرد.مهمترین مزیت انواع سقف کاذب پی وی سی ضد آب بودن و شستشوی آسان آن است.
نصب این متریال با زیرساخت های سبک و مناسب بسیار آسان و سریع است.
برای عایق حرارتی و عایق صدا مناسب است.
سقف کاذب پی وی سی تمام شده بسیار سبک است.
به طور کلی این ماده دارای اشکال، طرح ها و رنگ های بسیار متنوعی است و به راحتی می توانید انواع آن را انتخاب کنید.
دوام و ماندگاری این ماده بسیار بالاست به همین دلیل در برخی از پروژه های بسیار حساس مورد استفاده قرار گرفته و سال ها دوام آورده است.
مواد اولیه پی وی سی در برابر حشرات، قارچ ها و باکتری ها مقاوم است.
دسترسی به وسایل برقی و لوله کشی پشت سقف کاذب پی وی سی به راحتی قابل دسترسی است.
مراقبت و نگهداری از پی وی سی نیاز به اقدامات خاصی ندارد، میزان افزودنی های مضر بسیار کم است، قابل بازیافت و بازگشت به چرخه تولید است و در مقایسه با موادی مانند آزبست کاملا ایمن است.
انواع سقف کاذب پی وی سی
زیرا متریال های مختلف در دسته بندی دکوراسیون داخلی دارای طرح ها و ظاهر متفاوتی هستند. انواع سقف کاذب پی وی سی نیز داریم که در این قسمت از مقاله به بررسی و توضیح آنها می پردازیم.البته هر مدل از انواع این محصول در فضای خاصی استفاده می شود و باید در نظر داشت که کدام یک برای چه فضایی ارجحیت دارد.

انواع سقف کاذب پی وی سی از نظر ابعاد و نوع کاربرد:
پانل طولی پی وی سی
یکی از محبوب ترین انواع سقف کاذب پی وی سی قطعا مدل پانل طولی پی وی سی می باشد. از این متریال هم در فضای سقف و هم به عنوان پوشش دیوار به راحتی می توانید استفاده کنید. یکی از مزایای پنل پی وی سی طولی نصب آسان و ابعاد مناسب آن است.

ابعاد هر شاخه از پانل طولی پی وی سی 0.2 متر در 6 متر است و گاهی اوقات انشعابات 3 متر نیز وجود دارد. اما در صورت خرید 6 متری می توانید به راحتی آن را برش دهید و به ابعاد مورد نظر شما تبدیل می شود.

کاشی پی وی سی 60*60
مدل دیگر فرمت 60*60 است که مدتهاست در محل کار و ادارات به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرد. البته امروزه از نمونه های تزئینی آن در محل زندگی استفاده می شود. نصب تایل های 60*60 به گونه ای انجام می شود که با توجه به کیفیت ثابت و استاندارد آن با ایجاد شبکه شطرنجی رایج بر روی سقف با استفاده از پروفیل های آلومینیومی و ضد آب به راحتی نصب می شود.انواع سقف کاذب پی وی سی از نظر ظاهری:
سفید مات و ساده
سفید براق (UV)
چاپ و مهر زنی داغ
پوشش پی وی سی
این سبک از سقف کاذب پی وی سی برای محیط شما قابل اجرا است، ما به راحتی می توانیم هر آنچه را که دوست دارید در محیط خود اعمال کنیم. انواع کاشی از مدل سفید ساده و مات گرفته تا انواع روکش دار

نصب سقف کاذب پی وی سی
یکی از مهم ترین سوالات در هنگام خرید، اطلاع از مراحل سقف پی وی سی از خرید تا مرحله نصب سقف کاذب پی وی سی می باشد. شما به راحتی می توانید سقف کاذب خود را داشته باشید، زیرا نصب این متریال بسیار سریع و آسان انجام می شود.

نصب سقف کاذب پی وی سی با زیرساخت اختصاصی خود که پروفیل آلومینیومی و همچنین در صورت نیاز چوب می باشد انجام می شود. با توجه به نیاز فضایی و شرایط پروژه خود می توانید از هر نوع آن استفاده کنید.

اگر شرایط کاری شما به خوبی اندازه گیری شده باشد، می توانید نصب را انجام دهید. ابتدا ارتفاع سقف باید به گونه ای باشد که بتوانیم آن را به راحتی برای شما نصب کنیم. تمام فضای خود را اشغال نکنید.

از طرفی به دلیل انعطاف پذیری این متریال می توان آن را به دلخواه نصب کرد. البته همانطور که به شما گفتم ابتدا باید زیرساخت کار شما را در نظر گرفت.در نتیجه یا باید از کار شما بازدید کنیم و یا در نهایت با ارسال چند عکس یا فیلم کوتاه از فضای خود به راحتی می توانید مشاوره کامل من را در مورد اجرا و نصب سقف کاذب پی وی سی دریافت کنید.

قیمت سقف کاذب pvc
این قسمت احتمالا مهمترین قسمت مقاله از دیدگاه شما مشتریان عزیز و محترم می باشد. قیمت یکی از موضوعات مهم در بازار دکوراسیون داخلی است. به عبارتی اگر قیمت پی وی سی ثابت باشد، تقریبا 90 درصد مواد موجود در بازار دکوراسیون داخلی قیمت ثابتی خواهند داشت.

از طرفی اگر تغییرات قیمت و نوسانات بازار را در نظر بگیریم قطعا قیمت مهم است. هزینه سقف کاذب پی وی سی باید به چند قسمت تقسیم شود. اول از همه، این در مورد نوع و موادی است که خریداری می کنید. در نهایت موضوع دوم هزینه نصب و راه اندازی است که کل کار را تکمیل می کند.

تقریباً از زمان های قدیم به دیدن سقف های گچی رنگ شده عادت کرده ایم تا اینکه به دلیل هزینه کم پی وی سی راه های بهتری برای پوشش فضای سقف وجود دارد. این مدل سقف کاذب به چند دلیل یکی از مقرون به صرفه ترین مدل های سقف کاذب می باشد. از نصب آسان و ارزان تا مواد سبک و بادوام، مجموعه آنها متریال و نصب مقرون به صرفه را در اختیار شما قرار می دهد.

توجه داشته باشید که با توجه به سال ها فروش ما در زمینه پوشش های سقف و دیوار کاذب پی وی سی، تنها یک مدل سقف کاذب موجود در بازار می تواند از نظر دوام و کیفیت با آن رقابت کند. می توانید از این متریال در رنگ ها و طرح های مختلف استفاده کنید که هر متریالی این امکان را به شما نمی دهد. پس آن را بخرید و با خیال راحت از آن استفاده کنید.

می توانید قیمت را از کارشناسان ما در آذران پلاست 24/7 دریافت کنید. این سرویس برای شما بهتر از یک عدد ورودی است که ممکن است بعد از چند روز تغییر کند. از این طریق می توانید به صورت آنلاین و هر زمان که نیاز به تغییر سقف کاذب منزل یا محیط کار خود داشتید با ما تماس بگیرید و قیمت روز را دریافت کنید.





:: برچسب‌ها: سقف کاذب پی وی سی ,
:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 مرداد 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: