سقف لابی
نوشته شده توسط : mehdi

سقف لابی چیست؟
لابی را می توان یکی از مهم ترین فضاهای داخلی هر مجموعه ای دانست. یکی از دلایلی که یک مجموعه را لوکس می نامند زیبایی لابی شماست. پوشش سقف لابی مهم است زیرا افرادی که در این ساختمان رفت و آمد می کنند برای شما مهم هستند. برای اعضای خانواده، همسایه ها و لابی ها و مخصوصاً داشتن مکانی برای نشستن در لابی مهم است که در زمان محدود به گفتگو بپردازند.
یا اینکه یک تازه وارد وقتی با هر یک از اعضای این ساختمان و مجموعه است، دقایقی در این مکان منتظر می ماند، بنابراین لابی باید به گونه ای پوشیده شود که مردم از حضور در این قسمت احساس رضایت کنند. حتی با نحوه نورپردازی و تحت کنترل قرار دادن آن با کنترل از راه دور یا استفاده از حسگرهای چشمی و روش های دیگر، فضا را هوشمند کنید.

لابی از اجزای مختلفی تشکیل شده است. اگر علاقه مند به دریافت بهترین نوع دکوراسیون داخلی در فضای لابی خود هستید، ابتدا باید سطوح مختلف موجود در این فضا را بشناسید.
در این میان سقف لابی را همگان سطحی می دانند که بعد از دیوار بسیار ارزشمند است. زیباسازی سقف سرسرا قبل از هر چیز بستگی به سبک دکوراسیون داخلی دارد که برای سرسرا انتخاب کرده اید و بعد از آیتم نفیسی که همه شما عزیزان در اختیار دارید باید با انواع متریال و تقریبی آن آشنا شوید.

روش اجرا

بنابراین امروز در مورد ساخت سقف لابی یا سقف لابی هتل با شما دوستان عزیز صحبت خواهیم کرد.در این مقاله به نکاتی اشاره می کنیم که در خرید سقف لابی موثر است و مدیران هر مجتمع و آپارتمانی باید از آن بدانند.
فرقی نمی کند یک مجتمع اداری تجاری باشد یا هتل یا یک ساختمان مسکونی، در همه این ساختمان ها باید از یک لابی زیبا استفاده کرد که یکی از مهم ترین عوامل زیباتر جلوه دادن لابی است، قطعا جواب می دهد. در نمای سقف لابی و شاید حتی از آنجایی که نور فضا نیز از سقف تامین می شود، باید زیبایی منحصر به فرد خود را نیز داشته باشد، بنابراین داشتن بهترین متریال برای سقف لابی مهم است. برای ما در هنگام نصب برخی از سقف ها سازه هایی در زیر خود دارند و برخی از آنها سقف ها کاملاً یک تکه هستند که در قسمت انواع سقف لابی توضیح کاملی در مورد آنها خواهیم داد. قبل از خرید هر نوع سقف کاذب چه باید کرد؟

پوشش سقف لابی
هنگام ایجاد سقف لابی، می توانیم از محصولات مختلف به صورت جداگانه یا ترکیبی استفاده کنیم تا به یک پایان عالی و نتیجه قابل توجهی دست یابیم. یا اینکه می توانیم از طراحی کلاسیک، مدرن یا پست مدرن استفاده کنیم، همه اینها به چند عنصر خاص بستگی دارد.اول اینکه سلیقه شما به عنوان یک کارفرما چیست و چه سبکی را می خواهید در فضای مورد نظر خود پیاده کنید. دوم اینکه طراحان مدرن الو برای طراحی کل این فضا چه دستاوردی خواهند داشت و با توجه به اینکه محیط مسکونی، اداری یا هتلی است، اگر تصمیم به ارائه طرحی برای بهبود محیط داشته باشند.
در قسمتی دیگر، وقتی مشتری در مورد سقف لابی به ما مراجعه می کند، از آنها می خواهیم که اگر به دنبال سقفی شیک هستند، به تیم طراحی فضای محیطی اجازه دهیم تا یک طرح چند سطحی برای آنها ارائه دهند تا کار پس از اجرا مورد توجه قرار می گیرد، زیرا پوشش سقف لابی یک بار برای همیشه اتفاق می افتد. و هزینه آگاهانه برای کالاهای مشترک یکی از بهترین تصمیمات است.

سقف لابی ساختمان
برای به دست آوردن بهترین نمونه های سقف سرسرا، خوب است در ابتدا به چند نمونه بسیار مقاوم و زیبا اشاره کنیم. از آنجایی که لابی یک فضای پرتردد است و به خصوص اگر مجتمع مسکونی باشد، تعداد خانه‌ها در یک ماه می‌تواند زیاد باشد و تعداد مبلمان محلی زیاد باشد، بنابراین برای دیوارها و هر سطح دیگری از مصالح بادوام‌تر استفاده کنید. جدا از بقیه ساختماندر زیر به صورت موردی به انواع متریال های مناسب برای استفاده در سقف لابی اشاره و صحبت خواهیم کرد:

  • سقف کاذب الاستیک
  • سقف کاذب آسمان مجازی
  • سقف کاذب کناف
  • سقف کاذب پی وی سی
  • سقف کاذب لامپ چوبی
  • سقف لابی مدل کشسانی است


اگر سقف لابی وجود داشت می توانیم مدل سقف لابی انعطاف پذیر را مشخص کنیم. این سقف فوق العاده زیباست که از یک تکه سقف ساخته شده و توانسته مشتریان زیادی را به خود جلب کند. این سقف یک تکه است که سرتاسر آن پروفیل شده و تنها سقفی در صنعت دکوراسیون داخلی است که می توانیم به صورت گرد نصب کنیم. این سقف کشسان می تواند سقف لابی را به خوبی پوشش دهد و شما می توانید یکی از هزاران طرح و رنگی که الو مدرن به شما ارائه می دهد را انتخاب کنید و ما برای تحقق آن در اختیار شما هستیم. این سبک سقف دارای نورپردازی عالی و قابل کنترل است و می تواند مطابق با طرحی که شما دوست دارید روشن شود. برای اجرای این سقف لابی کافی است با کارشناسان ما تماس بگیرید.

مدل سقف لابی کناف
یکی دیگر از سبک هایی که مدت هاست در بحث چوب های ساختمانی بازار خوبی را به خود اختصاص داده سقف مدل کناف است که این سبک توانسته در قسمت لابی شکل های متنوعی را به بهترین نحو در اختیار شما قرار دهد.در واقع کناف را می توان به خوبی با سایر مصالح سقف کاذب ترکیب کرد و نقش یک باکس دو رادیاتور عالی را برای آنها ایفا کرد. کافی است یک طراح باتجربه فضای لابی شما را ببیند و سقف را برای شما طراحی کند.شما می توانید با نورپردازی مورد نظر خود با متریال های دیگر یا خود کناف به بهترین ترکیب برسید.همانطور که ساختمان های پنج تایی را می بینید. تا ده سالگی باید در لابی کناف داشته باشید استفاده می شد و امروزه فراگیر شده است و امروز سازندگانی هستند که نگران نیستند و قیمت مناسبی دارند و می توانند با اجرای نورپردازی اطراف کار این بخش را زیبا کنند.

سقف کاذب آسمان مجازی
البته بسیاری از افراد طرح های آسمان مجازی را به طرح های دیگر ترجیح می دهند، به خصوص که این کاشی ها در اندازه های 60*60 موجود هستند و می توانند به امکانات اصلی دسترسی داشته باشند، بنابراین سقف های آسمان مجازی به ویژه در سرسرای ساختمان های بزرگ و عمومی جایگاه ویژه ای دارند. در پایتخت.به یک پله

ساخت سقف های آسمان مجازی مشابه سقف های پی وی سی 60*60 معمولی است و بدیهی است که فقط باید محل خود را مشخص کنید و تیم نصب ما نصب این متریال را برای شما انجام می دهد.یکی از ویژگی های سقف کاذب آسمان مجازی، نفوذپذیری تایل های آسمان است. این کاشی ها در هر طرحی که شما بخواهید و از کاتالوگ الو مدرن انتخاب کنید ساخته می شوند و به راحتی می توانند زیباترین سقف را در ترکیب با چیزهای دیگری مانند کناف به نمایش بگذارند.

سقف کاذب لامپ چوبی
چه کسی بافت چوب را دوست ندارد؟ ما تا به حال مشتری نداشتیم که مخالف استفاده از چوب در لابی باشد. با توجه به اینکه خیلی ها این تجربه زیبا را دوست دارند، متریال سقفی طرح چوب و خود ترم وود نیز برای پوشش سقف وجود دارد. با توجه به نوع طراحی و میل افراد از این متریال استفاده می کنیم که به راحتی اجرا می شود و همچنین زیبا و دلنشین است.
برای دسترسی به طرح چوبی می توانید از کانال های با روکش PVC و کانال های چوب طبیعی استفاده کنید.

سقف کاذب سنگی
بسیاری از افراد دیوارپوش سنگ را برای مجلل ساختن لابی انتخاب می کنند و برای بسیاری این سوال پیش می آید که آیا می توان از سنگ در سقف نیز استفاده کرد؟ مادر آذران پلاستیک به شما این نوید را می دهد که به راحتی می توانید از دیوارپوش سنگی ما چه ساده و چه شفاف برای پوشش سقف در ترکیب با کناف استفاده کنید و از نتیجه بی نظیر آن شگفت زده خواهید شد.

مشاوره و طراحی سقف لابی
در قسمت هایی که سقف لابی ساختمان به ما سپرده می شود، سعی می کنیم طرح مورد نظر خود را با هدف و نحوه استفاده از فضای کف مطابقت دهیم. البته جزییات لابی می تواند متفاوت و متفاوت از قسمت های دیگر باشد و از این طریق زیبایی را بیشتر خواهیم کرد.در سرسراهای کوچک سعی می کنیم فضا را به گونه ای نورپردازی کنیم که فضا بزرگتر به نظر برسد و از نور بیشتری استفاده کنیم. رنگ ها در قسمت لابی بیرونی شروع به فضاسازی می کنیم تا فضای ورودی را به بهترین شکل ممکن تزئین کنیم. اصلی که ما در الو مدرن به آن فکر می کنیم، فروش بدون واسطه و مستقیم از سوی تولیدکنندگان است. ما سعی می کنیم شما عزیزان را با افرادی که در این زمینه حرفه ای هستند مشاوره و طراحی کنید.
کارشناسان ما به صورت 24 ساعته در خدمت شما هستند.





:: برچسب‌ها: سقف لابی , لابی , سقف ,
:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 مرداد 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: