ویزای امریکا
نوشته شده توسط : mehdi

ویزای ازدواج آمریکا
ویزای ازدواج یکی دیگر از راه های اخذ اقامت دائم آمریکاست. سه راه برای دریافت این نوع ویزا وجود دارد:

ازدواج با یک شهروند ایالات متحده - اگر با یک شهروند ایالات متحده ازدواج کنید، ویزای CR1 به شما داده می شود و به محض ورود به ایالات متحده، گرین کارت خود را دریافت خواهید کرد.

ازدواج با دارنده گرین کارت آمریکا – اگر با دارنده گرین کارت آمریکا ازدواج کنید، ویزای F2A برای شما صادر می شود و همچنان می توانید در بدو ورود به آمریکا گرین کارت دریافت کنید. اگر به اطلاعات بیشتری در مورد شرایط این ویزا نیاز دارید، می توانید مقاله مهاجرت به ایالات متحده از طریق ازدواج F2A را بخوانید.

 

ویزای نامزدی آمریکا
ویزاهای نامزدی در واقع در دسته ویزای غیر مهاجرتی ایالات متحده قرار می گیرند، اما به دلیل ماهیت مهاجرتی آنها، ممکن است در دسته ویزای مهاجرتی نیز قرار بگیرند. این نوع ویزا برای افرادی مناسب است که هنوز با یک شهروند ایالات متحده ازدواج نکرده اند، اما پس از ورود به ایالات متحده با فردی ازدواج خواهند کرد.

به این افراد ویزای نامزدی یا K-1 داده می شود و ممکن است پس از ازدواج گرین کارت آمریکا دریافت کنند. مدت اعتبار ویزای نامزدی 90 روز است و در صورت عدم ازدواج در این مدت به هیچ وجه قابل تمدید نیست. شما می توانید در مقاله ویزای ازدواج و نامزدی K-1 ایالات متحده در این مورد بیشتر بخوانید.

 

انواع ویزای تعهدی آمریکا به شرح زیر است:

ویزای K-1 برای کاندیدای شهروند ایالات متحده قبل از ورود به ایالات متحده
ویزای K-3 برای نامزد یک شهروند آمریکایی در بدو ورود به ایالات متحده
ویزای لاتاری آمریکا (ویزای DV)
ساده ترین راه برای دریافت ویزای آمریکا، ثبت نام در لاتاری گرین کارت آمریکا می باشد، قرعه کشی گرین کارت آمریکا سالانه برگزار می شود و پس از قرعه کشی، تعداد معینی ویزای تنوع آمریکا (DV) به برندگان قرعه کشی اعطا می شود. در واقع گرفتن ویزای لاتاری آمریکا نیاز به شرایط خاصی ندارد و شما فقط به فرصتی برای دریافت آن نیاز دارید. اگر شما یکی از برندگان قرعه کشی گرین کارت آمریکا هستید، می توانید برای ویزای DV در سفارت آمریکا اقدام کنید و پس از تکمیل مدارک ویزای خود را دریافت کنید.

ویزای لاتاری یکی از ویزای مهاجرتی آمریکاست و کسانی که این ویزا را دارند پس از ورود به آمریکا می توانند گرین کارت بگیرند و برای همیشه در آمریکا زندگی کنند. شرکت در لاتاری گرین کارت آمریکا فقط برای متولدین کشورهای خاصی مجاز است و افراد از همه کشورها نمی توانند شرکت کنند. خوشبختانه متولدین ایران نیز می توانند در برنامه لاتاری گرین کارت آمریکا شرکت کنند. بنابراین ثبت نام در برنامه لاتاری آمریکا را می توان یکی از ساده ترین راه های اخذ ویزای آمریکا برای ایرانیان دانست. برای ثبت نام در گرین کارت لاتاری آمریکا کافی است وارد فرم ثبت نام آنلاین لاتاری آمریکا در وب سایت حامی مهاجر شوید و مراحل درخواست آنها را تکمیل کنید.ثبت نام. اگر برای ثبت نام در قرعه کشی به کمک نیاز دارید، می توانید راهنمای کامل ثبت نام لاتاری گرین کارت آمریکا را نیز مطالعه کنید.

آن دسته از متقاضیان ویزای آمریکا که هیچ شرایط مهاجرتی را ندارند می توانند هر ساله با ثبت نام در لاتاری آمریکا شانس خود را امتحان کنند و اگر برنده لاتاری باشند به راحتی می توانند ویزای آمریکا را دریافت کنند.برای آشنایی بیشتر با برنامه لاتاری آمریکا، می توانید مقاله لاتاری گرین کارت آمریکا را مطالعه کنید.

 

ویزای آمریکا از طریق سرمایه گذاری
ویزای سرمایه گذاری را می توان با سرمایه گذاری و راه اندازی کسب و کار در آمریکا دریافت کرد. میزان سرمایه گذاری برای اخذ این نوع ویزا از زمان ترامپ افزایش یافته است. برای درخواست ویزای سرمایه گذاری آمریکا، باید حداقل 900000 دلار در ایالت ها و مناطق با نرخ بیکاری بالا یا 1.8 میلیون دلار در ایالت ها و مناطق با نرخ بیکاری پایین سرمایه گذاری کنید. از آنجایی که شهروندان ایرانی نمی توانند در آمریکا حساب بانکی افتتاح کنند، امکان ثبت شرکت در آمریکا برای شهروندان ایرانی وجود ندارد. به همین دلیل می توان گفت که اخذ ویزای سرمایه گذاری آمریکا برای ایرانیان از روش های معمول امکان پذیر نیست. اما برای ایرانیانی که قصد سرمایه گذاری در آمریکا و اخذ ویزای سرمایه گذاری را دارند راه دیگری نیز وجود دارد که در ادامه به توضیح آن می پردازیم.

 

ویزای آمریکا با پاسپورت ترکیه
در اغلب موارد ایرانیان می توانند بدون نیاز به پاسپورت ترکیه ویزای آمریکا را دریافت کنند اما همانطور که در بالا ذکر شد شهروندان ایرانی نمی توانند ویزای سرمایه گذاری آمریکا را دریافت کنند. بنابراین یک راه بسیار خوب برای ایرانیانی که قصد سرمایه گذاری در آمریکا را دارند، اخذ ویزای آمریکا با پاسپورت ترکیه است. اگر تمکن مالی خوبی دارید، گرفتن پاسپورت ترکیه بسیار راحت است و می توانید در عرض دو ماه پاسپورت ترکیه بگیرید. با اخذ پاسپورت ترکیه شهروند با تابعیت مضاعف و شهروند ترکیه خواهید شد. به همین ترتیب می توانید به عنوان شهروند ترکیه برای ویزای سرمایه گذاری آمریکا اقدام کنید و با پاسپورت ترکیه ویزای آمریکا را دریافت کنید.

اخذ پاسپورت ترکیه از روش هایی مانند ثبت شرکت در ترکیه و خرید خانه در ترکیه امکان پذیر است. در صورت نیاز به مطالعه بیشتر در مورد روش های اخذ پاسپورت ترکیه می توانید راهنمای کامل اخذ پاسپورت ترکیه را مطالعه نمایید. موسسه حامی مهاجر با داشتن شرکت در ایران و ترکیه قادر است در کمترین زمان ممکن پاسپورت ترکیه را برای مشتریان خود دریافت کند.





:: برچسب‌ها: ویزای آمریکا ,
:: بازدید از این مطلب : 215
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 24 دی 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: